18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Практичний матеріал для автоматизації звука Ш

Про матеріал

Судоку для автоматизації звука Ш. Останя з ігор, які я зробила використовуючи принцип Судоку для автоматизації звуків у самостійній мові дитини. Ці ігри можна використовувати одночасно. Наприклад Ви працюєте над диференціацією звуків Р-Л, або С-Ш. Для цього Ви пропонуєте дитині заповнити одночасно 2 ігрових поля, але вибирайте однакові позиції знаходження звуків. Наприклад лише на початку, або із збігом приголосних. Бажаю успіхів!!!

Перегляд файлу

СУДОКУ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА Ш

 

Як судоку використовувати у роботі з дошкільниками?

Це достатньо складна гра, тому для дошкільників доцільно використовувати спрощене ігрове поле, яке складається з 4 квадратів, а у кожному квадраті 2×2 клітинки. На ігровому полі уже розміщені 4 малюнки. Завдання – заповнити ігрове поле запропонованими малюнками так, щоб у кожному стовбці та в кожній строчці не було повторів, а також щоб малюнки не повторювались у кожному квадраті, який складається 2×2 клітинки.

Пояснення для дітей: перед тобою будинок, який складається з 2 поверхів, на кожному поверху розміщені по 2 квартири, треба заселити ці квартири так, щоб у кожній квартирі жили різні «мешканці»- малюнки. Також, коли ми подивимося зверху-вниз – не було однакових малюнків та зліва-направо – малюнки не повинні повторюватися.

Досвід показує, що після пояснень та однієї гри з допомогою педагога, наступний раз дитина виконує завдання сама.

Можливо використовувати цю гру, як на індивідуальній роботі, так і з підгрупою дітей, з якими відпрацьовується один і той же звук.

Завдання для дітей:

  • розташуй мешканців будинку,
  • перевір себе (якщо завдання виконує група дітей доцільно використати прийом – перевірки один одним),
  • назви малюнки, починаючи зверху, зліва (обов’язково, звернути увагу на це дітей, адже під час виконання таких завдань формуються навички орієнтування у просторі, а також навички читання: зліва направо). Слідкуй за правильною вимовою звука. Далі у додатках будуть наведені приклади ігор судоку для автоматизації звука Р  у різних положеннях,
  • ще раз назви малюнки чітко вимовляючи всі звуки, але спочатку голосно, потім друга строчка – тихіше, третя – тихо і остання – пошепки. (інший варіант – почти повільно, далі прискорюйся і останню строчку вимовляй швидко),
  •  добери по 3 слова-ознаки до малюнків (наприклад: робот іграшковий, пластмасовий, гарний…) на цьому етапі відпрацьовується узгодження слів у словосполученні за родами, числами, відмінками,
  • добери по 3 слова-дії до малюнків (наприклад: робот стоїть, рухається, говорить…),
  • про які предмети можна сказати МІЙ, МОЯ, МОЄ, МОЇ (наприклад: мій робот, моя риба, мої руки, моє радіо),
  • склади речення з заданим  малюнком  (наприклад: На День народження тато мені подарував великого робота…)
  • склади розповідь так, щоб ти використав всі предмети малюнки (наприклад: малюнки – робот, риба, радіо, руки. Діти складають розповідь, потім іде бесіда, чи твоя розповідь реалістична чи фантастична; що може бути далі…)
  • Гра «Чого не стало» (дитина заплющує очі, педагог забирає один або декілька малюнків, дитина відгадує та повертає на місця, контролюючи правильне розташування малюнків у логічних квадратах),
  • Гра «Що змінилось – поверни на місця» (дитина заплющує очі, педагог міняє місцями малюнки, доцільно почати з 2 малюнків, потім кількість можливо збільшити).

 

      Якщо завдання виконує підгрупа дітей то ігри типу «Чого не стало?», «Що змінилось?» - роль ведучого виконують самі діти по черзі.

      На одному занятті не обов’язково використовувати усі завдання, педагог побачить, чи втомились діти, як довго завдання займає часу. Головна мета цих ігор відпрацювати поставлені звуки у мові дитини, зацікавлюючи дитину до мовленнєвої діяльності, а не перевантажуючи.

 

 

 

 

 

 

АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА «Ш».

 

Автоматизація звука «Ш» на початку слів

Словник: шуба, шоколад, шило, шахи.

 

    Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шуба"

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шахматі"

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шило"

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шуба"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шуба"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шуба" 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шахматі"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шахматі" 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шахматі" 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шило"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шило"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей нарисованные шило" 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автоматизація звука «Ш» у середині слів

Словник: мішок, груша, кошеня, машинки.

 

 

       Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

       Пов’язане зображення

 

 

 

 

 Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

   Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображення 

Пов’язане зображення 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автоматизація звука «Ш» у середині слів із збігом приголосних.

Словник: рушник, подушка, кашне, волошки.

 

 

 

    Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "кашне картинки для детей"

 

 

 

 

 

   Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "кашне картинки для детей"Результат пошуку зображень за запитом "кашне картинки для детей"Результат пошуку зображень за запитом "кашне картинки для детей" 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автоматизація звука «Ш» на початку слів із збігом приголосних

Словник: шкатулка, шлях, шпаченя, шкарпетки.

 

 

    Пов’язане зображення

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "носки картинки для детей"

 

 

 

 

 

 

  Результат пошуку зображень за запитом "скворчонок картинки для детей"

 

 

 

 

   Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "скворчонок картинки для детей"Результат пошуку зображень за запитом "скворчонок картинки для детей"Результат пошуку зображень за запитом "скворчонок картинки для детей" 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "носки картинки для детей"Результат пошуку зображень за запитом "носки картинки для детей"Результат пошуку зображень за запитом "носки картинки для детей" 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Приходько Олег
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коваленко Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Данильченко Яна Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Полторакіна Ніна Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гузема Дарина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
1865
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку