Практичний семінар "Філософія дисципліни", Презентація

Про матеріал
Одним з „каменів спотикання" на уроках учителів є питання дисципліни Авторитарний тон ще нікого не рятував у подібних випадках. Коректне вирішення конфліктної ситуації — необхідний елемент професійної педагогічної підготовки вчителя. Психолого-педагогічний семінар "Філософія дисципліни"для педагогів ЗНЗ. Зміст семінару містить практичні вправи і техніки, які направлені на закріплення інформаційних повідомлень, усвідомлення проблем, які виникають у роботі педагога. Мета психолого-педагогічного семінару - навчити педагогів методам впливу на поведінку учнів, що порушують дисципліну на уроках.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Філософія дисципліни

Номер слайду 2

3 ЗАКОНИ ПОВЕДІНКИУчні вибирають певну поведінку за певних обставин. Будь-яка поведінка учнів підпорядкована певній меті Діти і підлітки розуміють, що поводяться неправильно

Номер слайду 3

МОТИВИ ПОВЕДІНКИПРИВЕРТАННЯ УВАГИОТРИМАННЯ ВЛАДИПОМСТАУНИКНЕННЯ НЕВДАЧ

Номер слайду 4

Заходи екстреного педагогічного впливу при взаємодії з учнем, який привертає увагу Мінімізація уваги Поведінка, яка дозволяє Несподівана поведінка Відволікання уваги учня Заохочення гарної поведінки Пересаджування учнів

Номер слайду 5

Заходи екстреного педагогічного впливу при взаємодії з учнем, мета якого – влада чи помста. Шукайте витончений вихід. Використовуйте видалення. Встановлюйте санкції

Номер слайду 6

Заходи екстреного педагогічного впливу при взаємодії з учнем, який уникає невдач. Зміна методів пояснення. Корекція вимог. Позитивне ставлення до себе. Формування нормального відношення до помилок. Формування віри в успіх

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
19 січня 2021
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку