Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення)

Про матеріал
Розробкм уроку з математики , яка містить пояснення нового матеріалу та завдання ігрового та творчого характеру для учнів 2 класу.
Перегляд файлу

Тема: Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення)

Мета: ознайомити учнів розв’язувати задачі двома способами; формувати вміння викорис­товувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; розвивати увагу; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль , корекція та закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання (с. 44, завдання 235; 236)

Завдання 235

— Прочитайте вирази, у яких відповіді одноцифрові числа; двоцифрові числа.

Завдання 236

— Прочитайте, як ви знайшли периметр прямокутника і периметр квадрата.

2. Гра «Мовчанка»

3. Математичний диктант

  • Запишіть число, у якому 8 дес. і 6 од.
  • Запишіть найменше одноцифрове число.
  • Запишіть найбільше двоцифрове число.
  • Запишіть суму чисел 9 і 6; 8 і 7.
  • Запишіть різницю чисел 14 і 5; 12 і 6.
  • Збільшить 6 на 8
  • Зменшить 16 на 9.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати задачі двома способами.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота за підручником. Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення)

Учитель розповідає учням, що в математиці є такі задачі, які можна розв’язувати різними способами. Саме з такими задачами учні будуть знайомитися на цьому уроці.

Завдання 237. Робота в групах

— Знайди невідоме число.

Завдання 238. Самостійне виконання завдання

Один учень працює біля дошки.

Завдання 239

Письмове виконання завдання з коментуванням.

Завдання 240. Колективне опрацювання матеріалу

Завдання 241

Учні розв’язують задачу різними способами, користуючись схемами.

Завдання 242

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

Завдання 243. Коментоване розв’язування завдання

Завдання 244. Робота в парах

Учні вимірюють довжини сторін, один учень біля дошки пояснює, як об­числити периметр трикутника і чотирикутника.

— Периметр якої фігури більший і на скільки?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань. Розвиток математичних вмінь.

1. Робота над задачею

На урок трудового навчання принесли 7 аркушів зеленого паперу і 5 — жовтого. На аплікацію витратили 4 аркуші. Скільки аркушів залишилося?

Розв’язання

1) 7 + 5 = 12 (арк.)

2) 12 – 4 = 8 (арк.)

Відповідь: 8 аркушів.

— Розв’яжіть задачу іншим способом.

2. Офтальмологічна пауза

3. Розв’язування логічних задач

Три учениці — Тополина, Березіна і Кленова — посадили біля школи три дерева: берізку, тополю і клен. Причому жодна з них не посадила дерево тієї породи, від якої пішло її прізвище. Деревце якої породи посадила Кле­нова, якщо це була не берізка? А які дерева посадили Тополина і Березіна?

Відповідь:

Побудуйте 4 чотирикутники і проведіть у кожному відрізок так, щоб утво­рились:

а) два трикутники;

б) трикутник і чотирикутник;

в) два чотирикутники;

г) трикутник і п’ятикутник.

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Як оцінюєте свою роботу на уроці?

VII. Домашнє завдання

С. 45–46, завдання 245; 246.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 березня 2023
Переглядів
731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку