Різні способи додавання двоцифрових чисел. Розв’язування задач, поданих у непрямій формі.

Про матеріал
Розробка уроку з математики , яка містить вправи логічного характеру та цікаві завдання для учнів 2 класу.
Перегляд файлу

Тема: Різні способи додавання двоцифрових чисел. Розв’язування задач, поданих у непрямій формі.

Мета: розширювати знання учнів про прийоми додавання двоцифрових чисел із переходом через розряд; вчити розв’язувати складені задачі, що включають прості задачі на збільшення (зменшення) числа у не­прямій формі; розвивати кмітливість, мислення; виховувати пізнавальний інтерес.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань учнів.

1. Перевірка домашнього завдання (с. 65, завдання 368; 369)

2. Уcна лічба

1) Гра «Набери число 20».

2) Гра «Забий м’яч у кошик».

На дошці вивішуються малюнки з баскетбольними кошиками, на них числа — 54; 67; 76. Кожному ряду дається завдання скласти за певний час (5 хв) якомога більше прикладів з цією відповіддю на додавання. Виграє ко­манда, учасники якої більше і правильно запишуть вирази з цією відповіддю.

3. Творче складання задачі за виразом

59 – (23 + 16)

4. Хвилинка каліграфії

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми розглянемо два способи додавання двоцифрових чисел.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 65–66)

Завдання 370. Робота в групах

Учні розв’язують чарівний «ланцюжок».

Завдання 371. Колективне опрацювання матеріалу

— Розгляньте, як виконали додавання 1-м та 2-м способом.

— Порівняйте способи обчислення.

Завдання 372. Письмове виконання завдання з коментуванням правил

— Розв’яжи з поясненням двома способами.

Завдання 373

— Прочитайте задачу. Запишіть коротку умову за зразком, поданим у під­ручнику.

— Скільки дівчаток? Скільки хлопчиків? Скільки всього дітей займалось у шкільному театрі?

Завдання 374

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та само­стійно розв’язують. Учитель перевіряє.

Завдання 375

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Робота над задачею

Суміш для укладання цегли містить 13 кг цементу, а піску — на 29 кг більше. Решту становить вода. Скільки всього кілограмів цементу і піску в су­міші? Яка маса суміші, якщо води взяли 15 кг?

2. Самостійна робота

55 + 27

37 + 36

14 + 18

59 + 14

25 + 36

16 + 16

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв’язування логічних задач

1) «Тетянка отримала не срібну, а Наталя — не золоту медаль».

2) «Галинка отримала не бронзову, а Наталя — не срібну».

Яку медаль отримала кожна дівчинка, якщо обидві відповіді правильні?

(Наталя отримала бронзову медаль, Галинка — срібну, Тетянка — золоту.)

  • У квартирі були 3 кімнати. З однієї кімнати зробили дві. Скільки кімнат стало в квартирі? (4 кімнати)

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

  • Чого навчилися на уроці?

VII. Домашнє завдання

С. 66, завдання 376; 377.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 березня 2023
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку