"Правила і процедури загартування"

Про матеріал
- закріплювати знання дітей про здоровий спосіб життя, будову тіла; - формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, виховувати бажання зміцнювати і тренувати свій організм.
Перегляд файлу

 


Тема: Правила і процедури загартування. Практична робота: вибір одягу за

          погодою (гра «Вдягни ляльку»).

Мета: - розробити  систему  заходів,  спрямованих  на  підвищення  стійкості

організму дитини до перепадів добових і сезонних температур,негативного впливу атмосферного тиску, зміни магнітних і електричних полів землі та інших різноманітних несприятливих процесів, яким піддається дитина за час свого життя;

- закріплювати знання дітей про здоровий спосіб життя, будову тіла;

- формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, виховувати бажання зміцнювати і тренувати свій організм.

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина уроку.

1. Сьогодні наш урок ми розпочинаємо із нашого девізу:

Щоб здоров’я добре мати,

Слід про нього змалку дбати.

2. Робота із «Розсипанкою».

Цікава розсипаночка для вас,

Зуміє прочитати її весь наш клас.

 

 

 

 

 

 

Здоров’я – найдорожчий скарб у житті.

3. Бліц-інтерв’ю

Вчитель: - Що ви зробили сьогодні зранку щоб бути здоровими?

4. Гра «Розкажи».

Які ознаки здоров’я цих дітей можна відзначити?

(веселі, усміхнені, мають апетит).

5. Робота з асоціативним кущем «Здоров’я».

Створення проблемної ситуації.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Вчитель: Саме про правила і процедури загартування ви дізнаєтеся сьогодні на уроці, а ще ми пограємо дуже цікаву пізнавальну гру «Одягни ляльку».

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

1. Словникова робота:

Загартування – це зміцнення нашого організму спеціальними тренуваннями від переохолодження або перегрівання.

2. Розповідь учителя:

Основні принципи загартування:

- поступове збільшення дози;

- регулярне проведення процедур;

- облік індивідуальних особливостей організму при проведенні процедур, що загартовують;

- використання багатьох фактів впливу при проведенні процедур, що загартовують.

3. Гра «Шифрувальники»

Вчитель: Розпочинаємо цікаву гру,

Швидко правила читай,

На все життя запам’ятай!

4. Музична фізкультхвилинка.

Студія Лева дарує вам пісеньку «Ап-чих!»

5. Процедури загартування.

Робота з таблицею.

 

 

 

 

Рисунок12E:\Мамині документи\Картинки\zakalivanie3.jpgD:\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\люди\67869235_1292344780_17.pngРисунок12 

D:\картинки\пионеры\Новая папка фоны\фоны\post-221238-1277471114.png 

 

D:\Флешка\Матеріали\964281042.jpg 

 

 

 

Рисунок5 

 

 

6. Інтелектуальна вправа.

Які ще процедури загартування ви знаєте?

7. Хвилинка-цікавинка.

Велике значення для загартування має лазня, сауна, баня. Обов’язковим атрибутом у будь-якій лазні є віник. Це своєрідний ароматизатор і цілитель, масажист і косметолог. Він може бути з гілок берези, дуба, клена, горобини, горіха, чорної смородини або дерев різних порід. Діти можуть відвідувати лазню, починаючи з трирічного віку.

8. Творче інсценування.

Вчитель: Станьте в коло, діти, поспішіть,

улюблену процедуру загартування

рухами покажіть.

9. Бесіда-пояснення.

а) Загартування водою.

1). Тривалість від 30 секунд до 90 секунд.

2). Температура повітря від 28-26 до 14-16 градусів.

3). Протипоказань – ні.

4). Результат: підвищується стійкість організму до різких перепадів температур, прискорюється відновлення після навантажень.

б) Сонячні ванни.

1). Тривалість від 20 хвилин до 1.5-2-х годин до полудня починаючи з другої половини квітня.

2). Протипоказання – гострі запальні захворювання, підвищена збудливість нервової системи тощо.

3). Результат: підвищується стійкість організму до спеки і впливу ультрафіолетових променів.

в) Загартування повітрям.

1). Тривалість від 5 до 1-2:00 годин.

2). Температура повітря від 17 до негативних температур.

3). Протипоказань – немає.

4). Результат: підвищує стійкість організму до тривалих слабким впливів холоду.

10. Застереження від лікарів.

Починати загартування (будь-яке із запропонованих видів) потрібно тільки після відвідування і перевірки лікаря, так як загартування – це тренування, а не лікування, і людям із захворюванням і зі слабим імунітетом подібні процедури можуть бути протипоказані.

11. Психогімнастика.

Вчитель: Зараз я буду читати вам віршик, а ви попробуйте уявити себе на кожному із цих малюнків.

Сонечко дає нам ласку

І розказує всім казку,

Вітерець ледь повіває

Сили дітям добавляє.

А водичка умиває

І здоров’я зберігає.

Вправи робим залюбки

Ми – здорові малюки.

Діти: Ми – здорові малюки.

12. Тестування «Вибери правильну відповідь»

1. Приймати сонячні ванни можна …

  •                     обмежений час;
  •                     необмежений час.

2. Купатися в річці, озері, морі можна …

  •                     коли і де завгодно;
  •                     у відведених місцях, обмежений час.

3. Позитивно впливають на організм …

  •                     блискавка, грім;
  •                     сонце, повітря, вода.

4. Лазня …

  •                     загартовує організм;
  •                     робить людину хворою.

13. Робота в зошитах с. 19.

Завдання: з’єднай назви видів загартовування з відповідними зображеннями.

IV. Практична робота «Одягни ляльку».

Завдання: вибери одяг для ляльки відповідно до погоди.

V. Підсумок уроку.

1. Здоровий той, хто сам про себе дбає.

Немає в тім ні розуму, ні хисту

Нести до лікарів хвороб намисто.

Тож зрозумій, до чого ти спроможний,

Бо сам себе здоровим робить кожний.

О. Чеботаров

2. Сонце, повітря, вода – твої друзі!

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку