Девіз уроку
Писати гарно вміють виробники,
читати добре вчаться споживачі.
Тема: Правила купівлі, оброблення і зберігання харчових продуктів. Перша допомога в разі харчових отруєнь.
Мета: Ознайомити учнів із наслідками неправильного харчування, причинами й симптомами харчового отруєння; учити аналізувати інформацію на упаковках харчових продуктів, запобігати харчовим отруєнням.
Розвивати вміння правильно і своєчасно надавати допомогу й самодопомогу в разі харчових отруєнь;
Виховувати бажання дотримувати правил харчування для здоров’я.
Тип уроку: комбінований
Обладнання : Підручник, упаковки молока, йогурта, масла, соку,стікери, пазли.
Хід уроку
І.Організаційний момент
Ви не повністю одягнені якщо на вас не має посмішки. Просто посміхніться, - і крихітні промінчики несміливо прокрадуться у вашу, можливо, чимось засмучену або стомлену душу, зігріють серце і, розлившись солодким спокоєм, запалять ваші очі.
ІІ. Повідомлення теми й мети уроку
1.Розв’язання проблемної ситуації
Хлопчик знайшов на підвіконні в туалеті яскравий пакетик і взяв собі. На перерві пригостив однокласників кульками, які були у пакетику, та їв сам. Декілька дітей устигли проковтнути їх, перш ніж зрозуміли, що це не солодощі, діти потрапили до лікарні.
2.Вправа «Очікування»
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
«Мозковий штурм»
Практична робота
Дослідження упаковок соку, молока масла, йогурту.
Повідомлення учнів
Упаковко – упаковко
скажи, що в тобі є ?
Фізкультхвилинка «Варенички»
Учасники стають у коло один за одним і рухаючись повільно по колу імітують процес ліплення вареників на спині у попереднього учасника. «Засипаємо мук, вливаємо воду, місимо тісто, ліпимо варенички.
Робота в групах
Свої переконання запишіть на аркуші паперу і прикріпіть на дошку.
А тепер давайте опрацюємо матеріал підручника.
IV. Заключна частина
Метод незакінченого речення
«Перед тим, як придбати харчовий продукт я буду…»
Діти якщо ваші очікування справдилися переміщаємо яблучка очікування у кошик.
Щоб дізнатися, що про харчування в різні часи говорили відомі люди зберіть пазли.
Домашнє завдання: обговорити з батьками, що вдома може призвести до харчового отруєння.
Діти, дякую за урок.