ПРАВИЛА ТБ У КАБІНЕТІ ХІМІЇ.

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів із правилами поведінки в кабінеті хімії та правилами безпеки під час

роботи; продемонструвати основне хімічне обладнання та принципи роботи з ним;

розвивати навички роботи в хімічній лабораторії; виховувати акуратність і уважність

під час роботи з хімічним обладнанням і реактивами.

Містить презентацію та план - конспект уроку

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конспект уроку

Номер слайду 2

Виберіть усі правильні відповіді Входити до кабінету хімії можна: а) без дозволу вчителя; б) з дозволу вчителя; в) з дозволу старости класу.

Номер слайду 3

2. Виконувати досліди потрібно: а) спокійно; б) швидко; в) стоячи; г) сидячи.

Номер слайду 4

3. Виконувати необхідно тільки ті досліди, що: а) хочеться виконувати самому; б) дозволені вчителем або погоджені з ним.

Номер слайду 5

4. Під час роботи слід використо-вувати реактиви в склянках: а) без етикеток; б) з етикеткою, на якій написано формулу й назву речовини.

Номер слайду 6

5. Нагріваючи пробірку необхідно: а) тримати її пробіркотримачем; б) тримати її руками; в) направляти отвором до себе; г) направляти отвором на товариша; д) направляти в бік від усіх.

Номер слайду 7

6. У разі потрапляння речовин в очі або на руки необхідно: а) промити уражене місце великою кількістю води; б) протерти ганчіркою або долонею; в) повідомити вчителя; г) розповісти товаришеві.

Номер слайду 8

Перевірте відповіді № Відповідь 1 б 2 а,г 3 б 4 б 5 а,д 6 а,в

Номер слайду 9

Вивчення будови лабораторного штативу. Розгляньте лабораторний штатив, підпишіть його складові.

Номер слайду 10

. Розгляньте нагрівальні приладами, дайте їм назви. 1. 2.

Номер слайду 11

Полум'я має три зони. Темна зона 1 знаходиться в нижній частині полум'я. Це найхолодніша зона в порівнянні з іншими. Темну зону оздоблює найяскравіша частина полум'я 2. Температура тут вище, ніж в темній зоні, але найбільш висока температура - у верхній частині полум'я 3. Будова полум'я Нагрівання пробірки

Номер слайду 12

Дайте відповідь на питання Що треба зробити, якщо ви випадково розлили розчин або розсипали твердий реактив? Якщо в роботі устаткування ви виявили деякі неполадки, чи можна спробувати усунути несправність самостійно? Розкажіть які будуть ваші дії у випадку, якщо розбився лабораторний посуд? Перелічіть, що потрібно зробити після закінчення роботи? Яку будову має полум'я? Який висновок про температуру в різних зонах полум'я можна зробити?

Номер слайду 13

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Прочитати §4с 30 - 33 знати всі правила поведінки та безпеки, зробити в зошитах малюнок будови полум’я, вивчити попереджувальні знаки, прочитати завдання практичної роботи № 1. Навчальні проекти Хімічні знання в різні епохи

ppt
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
29 березня 2018
Переглядів
2490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку