Тема: Правильне харчування.
Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми «Харчування»; повторити назви продуктів харчування; продовжувати формувати навички читання та письма; розвивати діалогічне та монологічне мовлення учнів за темою; розвивати пам'ять, увагу, мислення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи .
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
Т: How are you today?
Ps: We are fine, thank you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we are going to speak about food. We'll discuss why you need food and which food is good for health and which is not very good. You'll revise the vocabulary on the topic and learn some new words. But first let's discuss the results of the test.
3. Обговорення результатів контрольної роботи.
Учитель підводить підсумки: повідомляє, які завдання були виконані успішно, а які — ні, і пояснює складні моменти. Якщо учні мають запитання стосовно завдань контрольної роботи, учитель відповідає на них. Потім учні виконують роботу над помилками.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Виконання завдання на картках.
Учні отримують картки, на яких подані слова за темою «Харчування». Учні повинні розподілити продукти харчування на два стовпчики: рослинного та тваринного походження. По закінченні виконання завдання учні називають, які слова вони записали у відповідні стовпчики, та обговорюють, чому саме їх вони вписали. Т: Look at the words on your cards. What are these? Divide these products into two groups: those which come from plants and those which come from animals.
Write down the wonls into the corirct column.
sugar, milk, banana, rice, cheeae, sausage, pitia, chips, potato, omelet» ment, fruit salad, coffee, butter, oggs, porridge, yoghurt, mayonnaise, popper, peas, Jam.
Food that cornea from plants:___________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Food that comes from animals:___________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
І. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 60),
1) Етап підготовки до читання.
а) Бесіда за малюнками в підручнику.
Т: Look at the pictures on page 60. What products can you see in the pictures? Which of them do you like to eat? Are all of them good for health? Which are not very healthy?
б) Впр. 1 (c. 60).
Учні, користуючись мовленнєвими зразками вправи, обговорюють в парах, які з продуктів харчування, зображених на малюнках на с. 60, слід обрати для правильного харчування. Для перевірки виконання завдання учитель називає слово українською мовою, а учні по черзі усно перекладають його.
в) Презентація нового лексичного матеріалу теми.
Учні отримують картки, на яких подані нові слова тексту та їхній переклад. Завдання учнів — дібрати українські еквіваленти до цих слів.
Т: Read the words. Guess their meaning and match them with their Ukrainian equivalent.
Match the words with their translation.
1) cornflakes а) важливий
2) bones b) багатство
3) Important c) кістки
4) wealth d) також (у заперечних реченнях)
5) еithеr е) кукурудзяні пластівці
T: Now write these words down into your vocabularies.
Учитель просить учнів записати нові слова з перекладом у словничок.
2) Стап читання.
Т: Let's read the text and complete the table.
Учні самостійно читають текст і заповнюють таблицю на картках.
Read the text and complete the table.
FOOD THAT...
Makes you strong and gives energy |
Help you to grow |
Makes your bones and teeth strong |
Has a lot of vitamins |
|
|
|
|
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. З (с. 60).
Учні в парах обговорюють запитання вправи.
б) Гра «Correct Your Friend».
Учні ланцюжком висловлюють неправильні твердження за текстом впр. 2 та
виправляють один одного.
Р1: People can live without food.
P2: That's not right. Peoplo cannot live without food. Sugar helps you to grow.
P1: No, you are wrong. Moat, fish and milk help you to grow! etc.
в) Учитель викликає двох-трьох учнів і просить їх переказати текст «Eat the Right Food» з опорою на таблицю.
2. Перевірка домашнього запдашія. Впр. 6 (с. 50).
Учитель збирає зошити наприкінці уроку і перевіряє правильність виконання завдання.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
1) Впр. 2 (с. 60), переказ тексту.
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T-P1-P2-P3
Т: What topic were we diecussing today?
What did you learn about food?
Let's remember and name as many healthy producte as we can.
Учні підказують учителю назви корисних продуктів харчування, а він записує їх на дошці.