18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Правова гра "ЩО? ДЕ? КОЛИ?"

Про матеріал
Мета: - збагатити і закріпити знання учнів з правознавства; - сприяти формуванню правової свідомості підлітків; - вдосконалювати вміння логічно мислити, аргументовано висловлювати свою думку.
Перегляд файлу

Правова гра

 "ЩО? ДЕ?КОЛИ?"

Мета: -збагатити і закріпити знання учнів з правознавства;

            -сприяти формуванню правової свідомості підлітків;

            -вдосконалювати вміння логічно мислити, аргументовано  

            -висловлювати свою думку                     

Обладнання: Барабан або круг із дзигою поділений на  12 секторів. У кожному секторі 1 питання (крім 10) та його вартість 1 бал. 6 сектор-чорний ящик. 10 сектор-бліц –у ньому бере участь один гравець і відповідає на 3 питання, якщо правильно, то команда автоматично перемагає.

 

1.У сиву давнину на острові жило плем’я амазонок. Це були сильні горді жінки-воїни. Вони самі правили на острові, там не було жодного чоловіка. Коли якийсь корабель розбивався об морські рифи  і на острів потрапляли чоловіки, то ці вродливі  і чарівні жінки безжально їх страчували. Та одного разу, чоловік, якого вели на страту, попросив виконати його останнє бажан- ня. Цього не могла зробити жодна з амазонок, і він залишився живим. Яким, на Вашу думку, було бажання нашого героя?

                                   (Щоб його стратила найбільш потворна  жінка племені)

2.Давній вираз "Для тебе конопля вже посіяна" не віщував нічого хорошого тому, на чию адресу його висловлювали. А що могло трапитися із цією

людиною через деякий час, якщо довести сказане до  логічного кінця?

                                            (Її повісять, а мотузки для цього робили з коноплі)

3.Назвіть вчинок за який у Стародавній Спарті людина повинна була до

кінця життя ходити у чорному вбранні з наполовину голеною бородою?

                                                            (Це був військовий злочин-дезертирство)

4.Коли Дракона запитали, чому він майже за всі злочини призначає смертну кару, він відповів, що дрібні злочини, на його думку заслуговують на це покарання, а для тяжких …Закінчіть фразу.

                                                                                    (він не знайшов більшого)

 5.Закінчіть фразу із законів царя Хаммурапі "Якщо з вини лікаря внаслідок операцій помре вільна людина, то йому (лікарю) треба відрубати руку, а якщо з вини лікаря з тієї ж причини помре раб, то лікар …"

                                             ( повинен відшкодувати його вартість господарю)

6.Чорний ящик .Це було у морського бога Посейдона, це є і у нас. Воно схоже на сокола, якоря, шолома, сокиру, верхівку хлібного колоска, лука і стріли. Що у чорному ящику?                                                          

                                                                                                                   (Тризуб)

7.Закінчіть фразу Аристотеля  "Держава - це по-перше влада, по-друге -територія, а що по-третє -  …?"                                          (Громадянство)

8.У Стародавньому Єгипті слово "справедливість" передавали зображенням страусового пера, бо вважалося, що всі пера страуса є … Якими?

                                                                                                  (Однаковими)

 

9.За законами Дракона, статую засудили за злочин, скоєний нею до страти і кинули в море. За який злочин?                              (Впавши, вбила людину)

10.Бліц.

        10.1.У середині V ст. до н.е. в законах 12 таблиць суворо заборонявся  

        шлюб між цими групами людей. Якими саме?

                                                                              (Між патриціями і плебеями)

       10.2.За римськими законами тільки після 10 років перерви можна було

        займати. Що?                                                               (Державну посаду)

      10.3.Яким дуже відомим  у наш час словом називали адміністрацію

       грецьких міст?                                                                           (Політика)

11.Вбивство таких людей  вважалося страшним злочином, на засіданні

сенату вони вели себе скромно, але одного їх слова було достатньо, щоб                                 рішення сенату ставали недійсними. Хто ці люди?

                                                                                                  (Народні трибуни)

12.Чому у VІІІ- VІІ ст.. до н.е. афіняни вважали, що їх закони були "писані кров'ю" ?                                                                  (Бо були дуже жорстокі)

doc
Додано
28 лютого
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку