Номер слайду 7
Метод «Структурований огляд». Вчитель читає або розказує «Оповідання про гусей» Найближчої осені, коли ви побачите гусей, які летять на південь зимувати, вишикувавши чіткий журавлиний ключ, подумайте, що відомо науці про них. У той час як кожна гуска змахує крилами, це створює додаткову підіймальну силу для тієї гуски, що летить безпосередньо за нею. Летячи у формі літери V, зграя може пролетіти принаймні на 70% більше за день, ніж тоді, коли кожен птах летів би сам. Можливо, людям потрібно теж знайти спільний шлях і співпрацювати один з одним так, щоб досягти спільної мети швидше і легше. Щоразу, коли гуска виходить за межі ключа, вона відчуває, як важко намагатись летіти проти вітру самій, і вона швидко повертається у ключ, щоб летіти із зграєю. Якщо люди матимуть стільки здорового глузду, як гуси, будуть співпрацювати з тими, хто рухається в одному напрямку з ними, їм легше буде долати всі життєві прешкоди. Коли вожак стомлюється, він повертається назад у крило й інша гуска займає його місце попереду ключа. Виконувати важку роботу для своєї групи вигідно всім. Ті гуси, що летять позаду, кричать, щоб підбадьорити тих, що попереду, і втримати найкращий темп. Коли гуска слабне, чи поранена, відстає від ключа, дві інші невідступно слідують за нею, щоб допомогти і захистити. Вони залишаються з нею, докивона не зможе уже летіти сама або не помре. Лише після цього вони вирушають далі, або самі, або з іншим ключем, поки не доженуть свою групу. Запитання.1. Яким чином зміст цього оповідання пов'язаний із розумінням демократичного суспільства?2. У яких рядках автор наводить ознаки демократичного суспільства, відносин, що панують в ньому?3. До чого закликає це оповідання?