Правовий КВК (для учнів 9-10класів)

Про матеріал

Мета: виховання в учнів інтересу до правових знань;

популяризація правових законів;

формування правової свідомості школярів;

формування правового мислення;

вироблення навичок правомірної поведінки

Перегляд файлу

    Правовий   КВК

 (для учнів 9-10класів)

 

                                                                                   Славич Лідія Григорівна

                                                         вчитель історії та правознавства

                                                        Очаківської загальноосвітньої школи

                                                             І-ІІІ ступенів №4

                                                            Очаківської міської ради

                                                         Миколаївської області

Мета:  виховання в учнів інтересу до правових знань;

            популяризація правових законів;

          формування правової свідомості школярів;

           формування правового мислення;

         вироблення навичок правомірної поведінки

 

Вчитель:

Вітаємо всіх, хто сьогодні зібрався мандрувати країною Права, Закону та моральних норм. Нас чекають нелегкі випробування ,здоровий дух суперництва і радість перемоги.

Його Величність закон в нашій школі царює

Сьогодні на свято всіх запрошує він!

Його Величність Закон всім тим ,хто право поважає ,

Передає законний трон

І до себе на свято запрошує він.

В ході гри приймають участь дві команди  учнів - старшокласників  «Феміда» і «Правознавець»

 

 

 

                                                                                                                                             Ι етап гри Візитка команди

Команда «Правознавців

Правознавство ми вивчаємо

І з цими знаннями у світ вирушаємо

Добрий вечір, командо «Феміда»!

Ми радо вас тут вітаємо

І перемоги  сильнішому бажаємо

 Ми дуже раді   вітати суддів

І хочемо книгу подарувати

Ви її ретельно прочитайте

І тоді до суддівства приступайте                                                                                                                Але впродовж гри ,про нас не   забувайте

 І наші бали ретельно виставляйте

 А ви глядачі чого посідали,

Руки всі поопускали?

А ну  ,їх  піднімайте

Всі за нас вболівайте

Гра цікава буде в нас

 Вболівайте ви за нас

Цей вечір буде просто клас!

 

 Команда «Феміда»

Ми поважні знавці Закону

З΄явились на виклик турнірних труб!

Турнір Знавців закону чекає нас!

Обладунок наш – ввічливість і  люб΄язність,

Увага і доброзичливість

Будемо тричі  гідні великого   звання!

Хай сьогодні переможе найсильніший!

Хто за право – з тим знайдемо лад,

Нові закони нам пізнавати,

Всі норми права ми будемо знати,

Щоб юристами,суддями,прокурорами стати

 Радіємо успіху і перемозі,

Якщо хтось програє,                                                                                                                                То не страшний той гріх,

Ми одну перемогу розділимо на всіх.                                                                                                     Від суперників  чекаєм   тверди х  дій,   рішучих сцен

В вас ми вірим неодмінно

КВК пройде відмінно

ΙΙ конкурс  Розминка

 В основі лежить принцип «Віриш  - не віриш»

  • Віриш, що підприємництво – це  самостійна ініціатива, діяльність пов’язана  з ризиком?
  • Віриш, що в нашій державі діє принцип: «Закон , як  дишло , куди  повернеш,  туди й вийшло» ?
  • Віриш , що уряд  зобов΄язався  зрівняти  заробітну плату  вчителів із пенсією народних депутатів?
  • Віриш , що Верховна Рада прийняла закон ,за  яким  встановлено  кримінальну  відповідальність  з  6 років?

ΙΙΙ  конкурс  Юридичний марафон

1 Здатність своїми  діями  здійснювати права та обов’язки ( дієздатність)

2 Школа –юридична чи фізична особа?( юридична)

3 У якому  документі  записані правила поведінки школярів?( Статут школи)

4 Суспільні відносини,які регулюються нормами права (правовідносини)

5 Яким   чином ви   можете захисти  порушення ваших конституційних прав? (звернутися до суду)

6. Особа без громадянства ( апатрид)

7 Сумлінне виконання існуючих правил поведінки (дисципліна_)

8 Застосування  щодо особи ,винної у вчиненні  правопорушення,заходів примусі, відповідно до закону? ( юридична відповідальність)

 

ΙV конкурс   Цифри від Феміди

Учні отримують картки з зображенням Феміди –богині  правосуддя

1 Кількість областей в Україні (24 області)

2. Термін повноважень Верховної Ради (5 років)

3. Шлюбний вік жінок (18 років)

4 З якого віку наступає кримінальна відповідальність?(16 років,а за тяжкі злочини з 14років)

5. На який термін обирають Президента?(5 років)

6 З якого віку громадяни беруть участь в виборах?(18 років)

7 З якого віку наступає адміністративна відповідальність?(16 років)

8 Вік, коли громадяни отримують паспорт(14 років)

V конкурс  Аналітичні Завдання

1 задача

Громадянин Петренко,учень,16 років, звинувачується  в тому,що ,під час руху поїздів підклав під залізничну колію різноманітні предмети. Петренко заявив,що він не підозрював,що своїми діями створює загрозу залізничному рухові і його дії не є злочином. Як це вплине на вирок суду?( ніяк. Незнання закону не звільняє від відповідальності)

2 задача

В суді громадянин Злотник Віктор звинувачується в хуліганстві щодо потерпілого Решетніка Івана. Підсудному загрожує від 3 до 8 років в΄язниці в колонії посиленого режиму. Злотник просить суд пом’якшити вирок,мотивуючи це тим,що під час скоєння злочину він був у стані алкогольного сп’яніння. Чи вплине це на рішення суду? (Ні , злочин в стані алкогольного сп’яніння є обтяжу вальною обставиною)

3 задача.

Замість того,щоб піти до школи, учень 7 класу (13 років)  Іванюк Ігор пішов на територію місцевого сільськогосподарського підприємства і пошкодив два редукторні двигуни, з метою заволодіння кольоровим металом. Хто буде нести відповідальність за правопорушення Ігор чи його батьки?( До 14 років відповідальність за дитину несуть батьки)

4 задача

Дідусь,вітаючи з днем народження свого повнолітнього  онука,оголосив,що дарує йому свій будинок. З часом виникло непорозуміння: після смерті дідуся про свої  права на житло заявили інші родичі. Що повинен був зробити дідусь,щоб уникнути такої ситуації?   ( дідусь повинен був залишити заповіт)

конкурс  Конкурс капітанів

Оцінюється кмітливість і правова обізнаність. Яка правова відповідальність наступає за скоєнне правопорушення?

1 Що робити,коли до вас з космічною швидкістю  наближається  хатинка баби-Яги без номерних знаків і габаритних вогнів?

2 Що робити, коли Водяник за допомогою відеозвукової тарілки показує  у своїх маєтностях  не ліцензовані західні фільми і бере гроші?

3 Що  робити, коли Соловей – розбійник  своїм  свистом нищить  дерева у міському парку?

4 Що робити, якщо Баба-Яга спекулює китайськими шапками – невидимками у забороненому  місці і при цьому стверджує,що шапки зроблено в Швейцарії?

VΙΙ конкурс Розвідка боєм

Розігрування правових ситуацій командами.

1 ситуація Кого можна вважати дитиною?

2 ситуація Чиї права порушені?

VΙΙ конкурс  Правовий практикум

Прокоментуйте ситуації

1. Директор школи видав наказ про стягнення з читача шкільної бібліотеки  20 грн. за тиждень прострочки повернення рідкісної книги до бібліотеки

2. Громадянин Росії звернувся до Конституційного суду зі скаргою на рішення Президента України про відмову  дати  йому  громадянство  України Чи  правильно  вчинив він?

3. Директор виключив учня зі школи за те, що він після уроків бешкетував на вулиці?  Чи правомірне  це  рішення?

4. 14  річний   хлопець  на день свого  народження  побив свою  однокласницю  за те, що вона не захотіла з ним танцювати, заподіявши  потерпілій тілесні ушкодження, що спричинили розлад здоров΄я. Чи підлягатиме він кримінальній відповідальності?

ΙΧ Конкурс  Гра з  вболівальниками

1 Вирішіть правове  рівняння: Пекло (російською мовою) + слово, що  є назвою  особи, яка  виконувала вирок в Середьовічній  Європі= один  з учасників судового процессу  Назвіть його (адвокат)

2 Вирішіть правове рівняння:  Один  із  термінів, який застосовується в азартній грі + термін,  який означає   різновид шляху  = виду угоди,  на  підставі,  якої виконує  трудову угоду помічник адвоката (контракт)

3 Той , хто бачив  злочин (свідок)

4 Якщо  ви стали свідком злочину куди потрібно  звернутися? ( до міліції)

5 Вашого  друга  затримали  працівники міліції  і він стверджує побили. Куди слід  звернутися? (до прокуратури)

6 В якому  випадку  працівник міліції  має право застосовувати  зброю  в умовах  крайньої  необхідності? (для знешкодження  тварини, яка загрожує життю, здоров΄ю  громадян і  працівників міліції) Підведення підсумків гри

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
2320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку