Мій педагогічний досвід не дуже великий, однак навіть він дає зробити деякі висновки. Якщо порівнювати учня 10 років тому і теперішнього, то це можна сказати космічна різниця. Різниця в мисленні …..
Змінюються мої учні і звичайно змінююся я. Прагну опанувати нові знання технологій які зможуть активно залучити дітей до вивчення предмету. А так, як сучасні здобувачі освіти практично не уявляють життя без смартфона, то залучення технологій з використанням гаджетів на уроці додатково заохотить їх до вивчення чогось нового.
Існує багато різних веб-інструментів, що дозволяють забезпечити швидкий зворотній зв’язок. Причому зворотній зв’язок отримують усі учасники навчального процесу.
Однин з таких онлайн-сервісів я дуже часто використовую на своїх уроках, і хочу сьогодні своїм досвідом поділитися з вами.
А використовую я онлайн-сервіс Kahoot. Це ігрова платформа для навчання.
Онлайн-сервіс дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри, вікторини. Такі ігрові форми роботи я використовую для перевірки знань з окремої теми, розділу чи узагальнення за семестр. Під час гри в класі панує позитивна атмосфера, учні з захопленням виконують запропоновані їм завдання.
Все, що мені потрібно для використання застосунку Kahoot на уроцці- це свій комп’ютер, проектор, та наявність смартфонів у дітей в класі.
Заходжу на свою сторінку Kahoot.
Переходжу в Мій Kahoot і появляються мої вже створені вікторини, які я використовую на уроках.
Щоб створити нову вікторину, клацаю на (Create new) Створити нову, і відкривається нам віконечко для створення нової вікторини.
Клацаю (Create) Створити і отримую заготовку для створення вікторини. Вписуємо питання і чотири варіанти відповіді, правильну відповідь позначаємо, можна завантажити картинку, можна обрати час відповідно до завдання. Якщо , це завдання вже готове, то переходимо до створення наступного питання.
( Add question) додати запитання.
Якщо вікторина готова, клацаємо на (Done) Зроблено.
Тоді нам пропонують вписати заголовок вікторини (Title), описати( але не обов’язково)
Далі клацаємо (Continue) Продовжувати
І бачимо повідомлення Kahoot готовий до відтворення. І клацаємо Done (Зроблено)
І наша вікторина готова до гри.
Підготуйте будь ласка свої гаджети підключені до інтернету і у браузері наберіть Kahoot.it і чекаємо на пін-код.
Я клацаю (Play) Грати, в мене появляються два віконечка, я вибираю (Teach) Вчити, а інше означає може бути призначене як д.з.
Появляється в нас темак вікторини, і обираю я (Classic)
На екрані появився пін-код який вам потрібно ввести для початку гри , натискаєте Enter і Індифікуєте себе, це може бути ім’я, прізвище і тоді ok. Якщо вже всі себе проідентифікували, я розпочинаю гру. Завдання ви будете бачити на екрані, і варіанти відповідей, а в телефонах у вас тільки появляються кольорові геометричні фігури. Ви обираєте ту фігуру якій відповідає на вашу думку правильна відповідь. Завдання обмежені в часі, на кожне завдання 20 сек. Завдання двох рівнів, вікторина і Правда- не правда.
Найбільше балів набирає той учасник, хто відповідає правильно і швидко.
Тож на старт.
Вікторину завершено, бачимо переможців 3,2,1 місце. Вітаю.
Переглянути повний звіт, і бачимо всі результати.
Я сподіваюся, що презентація мого невеличкого досвіду урізноманітнить ваші уроки.