Представлення досвіду Кахут

Про матеріал
Онлайн-сервіс дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри, вікторини. Такі ігрові форми роботи я використовую для перевірки знань з окремої теми, розділу чи узагальнення за семестр. Під час гри в класі панує позитивна атмосфера, учні з захопленням виконують запропоновані їм завдання.
Перегляд файлу

 

Мій педагогічний досвід не дуже великий, однак навіть він дає зробити деякі висновки. Якщо порівнювати учня 10 років тому і теперішнього, то це можна сказати космічна різниця. Різниця в мисленні …..

Змінюються мої учні і звичайно змінююся я. Прагну опанувати нові знання технологій які зможуть активно залучити дітей до вивчення предмету. А так, як сучасні здобувачі освіти практично не уявляють життя без смартфона, то залучення технологій з використанням гаджетів на уроці додатково заохотить їх до вивчення чогось нового.

 

  1. Тема «Вікторина по новому»

Існує багато різних веб-інструментів, що дозволяють забезпечити швидкий зворотній зв’язок. Причому зворотній зв’язок отримують усі учасники навчального процесу.

Однин з таких онлайн-сервісів я дуже часто використовую на своїх уроках, і хочу сьогодні своїм досвідом  поділитися з вами.

А використовую я онлайн-сервіс Kahoot. Це ігрова платформа для навчання.

Онлайн-сервіс дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри, вікторини. Такі ігрові форми роботи я використовую для перевірки знань з окремої теми, розділу чи узагальнення за семестр. Під час гри в класі панує позитивна атмосфера, учні з захопленням виконують запропоновані їм завдання.

Все, що мені потрібно для використання застосунку Kahoot на уроцці- це свій комп’ютер, проектор, та наявність смартфонів у дітей в класі.

 

  1.  А зараз хочу поділитися з вами досвідом як створити як створити цікаву  вікторину.

Заходжу на свою сторінку Kahoot.

Переходжу в Мій Kahoot і появляються  мої вже створені вікторини, які я використовую на уроках.

Щоб створити нову вікторину, клацаю на  (Create new) Створити нову, і відкривається нам віконечко для створення нової вікторини.

Клацаю (Create) Створити і отримую заготовку для створення вікторини. Вписуємо питання і чотири варіанти відповіді, правильну відповідь позначаємо, можна завантажити картинку, можна обрати час відповідно до завдання. Якщо , це завдання вже готове, то переходимо до створення наступного питання.

( Add question) додати запитання.

Якщо вікторина готова, клацаємо на (Done)  Зроблено.

Тоді нам пропонують вписати заголовок вікторини (Title), описати( але не обов’язково)

Далі клацаємо (Continue) Продовжувати

І бачимо повідомлення  Kahoot готовий до відтворення. І клацаємо Done (Зроблено)

І наша вікторина готова до гри.

  1. Пропоную переглянути відео як це працює на уроці.
  2. А тепер спробуємо на практиці.

Підготуйте будь ласка свої гаджети підключені до інтернету і у браузері наберіть Kahoot.it  і чекаємо на пін-код.

Я клацаю (Play) Грати, в мене появляються два віконечка, я вибираю (Teach) Вчити, а інше означає може бути призначене як д.з.

Появляється в  нас темак вікторини, і обираю я (Classic)

На екрані появився пін-код який вам потрібно ввести для початку гри , натискаєте Enter і Індифікуєте себе, це може бути ім’я, прізвище і тоді ok.  Якщо вже всі себе проідентифікували, я розпочинаю гру. Завдання ви будете бачити на екрані, і варіанти відповідей, а в телефонах у вас тільки появляються кольорові геометричні фігури. Ви обираєте ту фігуру якій відповідає на вашу думку правильна відповідь. Завдання обмежені в часі, на кожне завдання 20 сек. Завдання двох рівнів, вікторина і Правда- не правда.

Найбільше балів набирає той учасник, хто відповідає правильно і швидко.

Тож на старт.

Вікторину завершено, бачимо переможців 3,2,1 місце. Вітаю.

Переглянути повний звіт, і бачимо всі результати.

  1. Рефлексія.
  1. Як ви вважаєте на яких етапах уроку можна використовувати такий застосунок Kahoot?
  2. Чи використовуєте ви в своїй практиці такий онлайн-сервіс?

 

 

Я сподіваюся, що презентація мого невеличкого досвіду урізноманітнить ваші уроки.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. міка нікка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
4168
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку