Прес - конференція (Природознавство 2 клас)

Про матеріал

Ознайомити учнів з тим, як пристосувалися рослини до різних умов життя, як вони захищаються; розвивати, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до рослин.

Перегляд файлу

 

 

Прес -

 конференція

 

(Природознавство 2 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Фафруник Л.І.


.

Тема. Довкілля рослин. Пристосування рослин до різних умов життя і до захисту від винищення у природі. Охорона рослин,

Мета. Ознайомити учнів з тим, як пристосувалися рослини до різних умов життя, як вони захищаються; розвивати, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до рослин.

 

 

Обладнання. Предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Організація класу.

II. Хвилинка спостережень.

  • Який сьогодні день?
  • Що змінилось у природі?
  • Як треба одягатись?

III. Перевірка домашнього завдання.

  1.   Фронтальне опитування.
  2.   З учні працюють з картками.
    Завдання.

 

  •      Як розмножуються рослини?
  •      Умови росту і розвитку рослин?

   -  Назвати рослину і спосіб розмноження.

IV. Повідомлення теми, мети уроку.

- Сьогодні ми продовжимо розмову про рослини, їх довкілля. Про те, як
вони пристосувались до різних умов життя, як захищають самі себе.
 Для цього проведемо прес - конференцію.

1. Словникова робота.


 


Прес - конференція - зустріч державних, політичних, наукових діячів з представниками преси.

(Клас поділено на групи - екологи, науковці, журналісти, господарники).

Успіх сьогоднішньої зустрічі залежить від кожного з вас.

 

V. Вивчення нового матеріалу.

1. «Мозковий штурм».

• -   .

- Що таке довкілля рослини?

Ви називатимете слова, а я записуватиму їх у вигляді «павутинки»

2. Складання «павутинки».

Люди------Довкілля-------Тварини

Сонце /    \ Грунт

Повітря         Дощ

  1. Читання статті «Довкілля рослин».
  2. Початок прес - конференції.
    Журналіст.

-Які умови для життя рослин є необхідними.

Господарник 1.

Світло, тепло, вода, поживні речовини, повітря.

Журналіст.

-Чому одні рослини можуть жити у нас, а інші — ні?

Господарник 2.

-В одних місцях нестача вологи, спека. В інших - холодно, багато дощів. Тому рослини пристосовуються до різних умов життя.

Журналіст.

  •                              Що означає «пристосувалися»?

Науковець 1.

Це означає, що рослини можуть мати довге коріння, вузькі, або товсті і  м'ясисті листки, широкі великі листки. Завдяки цим ознакам рослини виживають у довкіллі.

Журналіст.


- Чи можете навести приклади?

Науковець 2.

Папороті ростуть під деревами. Там світла мало, але вони мають широкі листки і ними вловлюють світло.

Науковець 3.

Болотні рослини мають забагато вологи. Тому їх широкі або довгі листки випаровують воду. Це може бути латаття.

• .**'

Науковець 4.

У тих місцях, де спека, рослини мають довге коріння, або вузькі жорсткі листки. Це ковила, цмин. У деяких листки товсті і м'ясисті.

VI. Фізкультхвилинка.

VII. Продовження роботи прес - конференції.

Журналіст.

  •                              Чому в природі не зникають рослини - бур'яни?

Господарник 3.

Тому, що у багатьох з них є велика кількість насіння. А пирій і осот можуть, розмножуватися не тільки насінням, а й кореневищем. Ось так ці рослини себе захищають.

Журналіст.

  •                              Як ще можуть захищатися рослини?

Науковець 5.

Наприклад, шипшина має колючки, полин - гіркий смак, кропива - отруйна речовина.

Журналіст.

-Чи можна жити без рослин?

Господарник 4.

Ні, адже рослини потрібні людині і тварині. Все в природі взаємозв'язане.

Журналіст.

-Чому зникає багато рослин?

Еколог 1.


Рослини в небезпеці, їх треба охороняти. Люди зривають для букетів, цим самим знищують майбутні плоди. Еколог 2.

Лікарські рослини треба збирати так, щоб не зашкодити природі. Журналіст.

- Що роблять для збереження рідкісних рослин? Еколог 3.

 • -

їх вирощують у ботанічних садах, охороняють у заповідниках.

Журналіст.

  •                              Які заповідники є у вашому краї?

Еколог 4.

На Тернопільщині є заповідник «Медобори».

VIII. Робота в зошитах.

IX. Підсумок уроку.

X. Домашнє завдання.

Опрацювати статті (с. 126-130).

V

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку