Діаграми. Види діаграм Charts. Types of Graphs. Вчителі: Наталія Костенко, Галина Витрикуш
Номер слайду 2
Таблиці зручні для впорядкування та пошуку даних. Ось деякі всім відомі таблиці.
Номер слайду 3
Відомі різні види діаграм: стовпчаста,лінійна, кругова, конусна, циліндрична.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Діаграма (в перекладі з грецької diagramma - зображення, малюнок, креслення) - графічне зображення, наочно показує співвідношення яких-небудь величин. A Graph is a structure amounting to a set of objects in which some pairs of the objects are in some sense "related“.
Номер слайду 6
Учні класу відвідують різні гуртки та секції: футболу – 4 учні, гри на гітарі – 3 учні, малювання – 2 учні, лялькового театру – 6 учнів, танцювальний – 2 учні, боксу – 3 учні.
Номер слайду 7
Стовпчаста діаграма
Номер слайду 8
Моя задача. Розподіл часу учня протягом доби
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Вчимося будувати діаграми1. Побудуйте стовпчасту діаграму, користуючись даними про тривалість життя деяких тварин:шимпанзе - 60 роківкінь -20 роківверблюд - 25 років крокодил - 40 роківлисиця - 20 роківолень - 15 років.
Номер слайду 11
Пам’ятка Алгоритм побудови стовпчастої діаграми. Побудувати прямий кут. Обрати масштаб і на вертикальному промені нанести поділки з одиницями вимірювання. На горизонтальному промені підписати величини. Зобразити величини прямокутниками, висота яких є відповідними значеннями даних величин, виражених в обраному масштабі, а ширина однакова.
Номер слайду 12
2. Побудуйте кругову діаграму за рекомендаціями лікарів про добову потребу в їжі: І сніданок – 25%, ІІ сніданок – 10%, обід – 40%, полудник – 5%, вечеря – 15%, друга вечеря – 5%Вчимося будувати діаграми
Номер слайду 13
Алгоритм побудови кругової діаграми. Обчислити яку частину від цілого займає кожна величина. Або використовуючи, що 1% - 3,6º , відповідно до відсотків обчислити кути. Поділити круг на сектори з градусними мірами відповідних кутів. Зробити відповідні примітки (підписи величин).
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
І рівень Побудувати стовпчасту та кругову діаграми віку членів вашої родини . ІІ рівень Побудувати стовпчасту та кругову діаграми складу вашої улюбленої страви. ІІІ рівень Побудувати діаграму тижневого дослідження часу гри з гаджетами та часу, проведеного на свіжому повітрі без гаджетів. Домашнє завдання на вибір
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Продовжіть фразу: Сьогодні я дізнався(ла).... Сьогодні я навчився(ла).... Мені хотілося б у майбутньому навчитися.... I have learnt… I would like to learn… Рефлексія.