Presentation Graphs at English & Maths lessons

Про матеріал
The presentation is about graphs. It is possible to use it at English and Maths lessons during studying this topic.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діаграми. Види діаграм Charts. Types of Graphs. Вчителі: Наталія Костенко, Галина Витрикуш

Номер слайду 2

Таблиці зручні для впорядкування та пошуку даних. Ось деякі всім відомі таблиці.

Номер слайду 3

Відомі різні види діаграм: стовпчаста,лінійна, кругова, конусна, циліндрична.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Діаграма (в перекладі з грецької diagramma - зображення, малюнок, креслення) - графічне зображення, наочно показує співвідношення яких-небудь величин. A Graph is a structure amounting to a set of objects in which some pairs of the objects are in some sense "related“.

Номер слайду 6

Учні класу відвідують різні гуртки та секції: футболу – 4 учні, гри на гітарі – 3 учні, малювання – 2 учні, лялькового театру – 6 учнів, танцювальний – 2 учні, боксу – 3 учні.

Номер слайду 7

Стовпчаста діаграма

Номер слайду 8

Моя задача. Розподіл часу учня протягом доби

Номер слайду 9

Номер слайду 10

  Вчимося будувати діаграми1. Побудуйте стовпчасту діаграму, користуючись даними про тривалість життя деяких тварин:шимпанзе - 60 роківкінь -20 роківверблюд - 25 років крокодил - 40 роківлисиця - 20 роківолень - 15 років.

Номер слайду 11

Пам’ятка Алгоритм побудови стовпчастої діаграми. Побудувати прямий кут. Обрати масштаб і на вертикальному промені нанести поділки з одиницями вимірювання. На горизонтальному промені підписати величини. Зобразити величини прямокутниками, висота яких є відповідними значеннями даних величин, виражених в обраному масштабі, а ширина однакова.

Номер слайду 12

2. Побудуйте кругову діаграму за рекомендаціями лікарів про добову потребу в їжі: І сніданок – 25%, ІІ сніданок – 10%, обід – 40%, полудник – 5%, вечеря – 15%, друга вечеря – 5%Вчимося будувати діаграми

Номер слайду 13

Алгоритм побудови кругової діаграми. Обчислити яку частину від цілого займає кожна величина. Або використовуючи, що 1% - 3,6º , відповідно до відсотків обчислити кути. Поділити круг на сектори з градусними мірами відповідних кутів. Зробити відповідні примітки (підписи величин).

Номер слайду 14

Номер слайду 15

 

Номер слайду 16

 

Номер слайду 17

І рівень Побудувати стовпчасту та кругову діаграми віку членів вашої родини . ІІ рівень Побудувати стовпчасту та кругову діаграми складу вашої улюбленої страви. ІІІ рівень Побудувати діаграму тижневого дослідження часу гри з гаджетами та часу, проведеного на свіжому повітрі без гаджетів. Домашнє завдання на вибір

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Продовжіть фразу: Сьогодні я дізнався(ла).... Сьогодні я навчився(ла).... Мені хотілося б у майбутньому навчитися.... I have learnt… I would like to learn…  Рефлексія.

Номер слайду 20

Дякую за роботу!Thanks for good job!

pptx
Додано
20 січня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку