Урок закріплення матеріалу з теми "Розв'язування прямокутних трикутників". Здебільшого містить задачі практичного змісту.
МЕТА:узагальнити і систематизувати знання з даної теми; повторити означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника, теорему Піфагора та основні наслідки з неї; закріпити вміння і навички застосувати теоретичний матеріал до розв'язування прямокутних трикутників; показати практично-прикладний характер здобутих знань;розвивати міжпредметні зв'язки; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.
Продовжити речення:1. Відношення протилежного катета до прилеглого це … 2. Відношення прилеглого катета до гіпотенузи це … 3. Сторона, що лежить на проти кута 90° це … 4. Одна з сторін що утворює прямий кут це … 5. Відношення протилежного катета до гіпотенузи це … 6. Найбільша сторона прямокутного трикутника …
Задача 41) Якої довжини має бути драбина, щоб її можна було приставити до вікна, розташованого на висоті 6 м, якщо відстань від нижнього кінця драбини до будинку має дорівнювати 2,5 м?2) На яку відстань під стіни будинку потрібно відсунути нижній кінець драбини завдовжки 9 м, щоб верхній її кінець, був на висоті 6 м?
Задача 6(Задача давньокитайського вченого Цзінь Кіу-Чау, 1250 р. до н. е. ) У центрі копанки, що має форму квадрата зі стороною 10 футів, росте очеретина, висота якої над поверхнею води – 1 фут (1 фут = 30 см). Якщо нахилити її до то вона дістає своєю верхівкою берега. Яка глибина копанки?