МЕТА:узагальнити і систематизувати знання з даної теми; повторити означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника, теорему Піфагора та основні наслідки з неї; закріпити вміння і навички застосувати теоретичний матеріал до розв'язування прямокутних трикутників; показати практично-прикладний характер здобутих знань;розвивати міжпредметні зв'язки; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.
Номер слайду 3
Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 4
Продовжити речення:1. Відношення протилежного катета до прилеглого це … 2. Відношення прилеглого катета до гіпотенузи це … 3. Сторона, що лежить на проти кута 90° це … 4. Одна з сторін що утворює прямий кут це … 5. Відношення протилежного катета до гіпотенузи це … 6. Найбільша сторона прямокутного трикутника …
Номер слайду 5
Наші команди підготували проєкти. До слова запрошуємо капітанів:
Номер слайду 6
Задачі практичного змісту (1 команда)З башти висотою 75 м над рівнем моря видно корабель під кутом 2°. Знайдіть відстань від корабля до маяка.
Номер слайду 7
Задача 2(За Мерзляком) . За рисунком знайдіть висоту ялинки.
Номер слайду 8
Задача 3 (команда 2)Визначити кут нахилу вежі, якщо нам відома її висота – 56 м і те, що вершина вежі була відхилена на відстань приблизно 5 м від центру.
Номер слайду 9
Задача 41) Якої довжини має бути драбина, щоб її можна було приставити до вікна, розташованого на висоті 6 м, якщо відстань від нижнього кінця драбини до будинку має дорівнювати 2,5 м?2) На яку відстань під стіни будинку потрібно відсунути нижній кінець драбини завдовжки 9 м, щоб верхній її кінець, був на висоті 6 м?
Номер слайду 10
Задача 5 (3 команда) Висота Сонця 40°. Довжина тіні вежі дорівнює 90 метрів. Знайти висоту вежі
Номер слайду 11
Задача 6(Задача давньокитайського вченого Цзінь Кіу-Чау, 1250 р. до н. е. ) У центрі копанки, що має форму квадрата зі стороною 10 футів, росте очеретина, висота якої над поверхнею води – 1 фут (1 фут = 30 см). Якщо нахилити її до то вона дістає своєю верхівкою берега. Яка глибина копанки?
Номер слайду 12
Підбиваємо підсумки Чи задоволені ви своєю роботою? (Поставте відповідні смайлики в чат) З яким настроєм ви працювали на уроці? (Поставте відповідні смайлики в чат) Що вам запам’яталось на уроці?
Номер слайду 13
Домашнє завдання. Початковий і середній рівень № 765; (Істер)Достатній і високий рівень № 771. Додаткове завдання на 12 балів: скласти прикладну задачу із застосуванням теми «Розв’язування прямокутних трикутників».