Мета: повторити з учнями види інформації, способи її засвоєння та передачі, вчитися обробляти інформацію, розвивати вміння працювати в парах, логічне мовлення, креативнеи мислення, виховувати інформаційну компетентність.
1. Людина може сприймати інформацію за допомогою органів чуття.
Номер слайду 3
2. Які звуки можна почути в місті, в селі, в будинку, на вулиці і т.д.? 3. Про що може повідомити людина, коли вона грає на музичному інструменті або співає?
Номер слайду 4
4. Чи можуть тварини, птахи, риби або комахи передавати інформацію в звуковій формі? Якщо так, приведіть приклади.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Він довідався, що коти повертаються додому, навіть коли вони опиняються дуже далеко від дому.
Номер слайду 7
Її було подано у вигляді тексту.
Номер слайду 8
У книжці . Місцем збереження інформації була книжка.
Номер слайду 9
Прочитав, тобто сприйняв її за допомогою очей. Під час читання відбулась передача інформації з книги у пам'ять учня. Новим місцем збереження інформації тепер є пам'ять хлопчика.
Номер слайду 10
Записав його в щоденник. Знову відбулася передача інформації, але вже за допомогою руки. Нове місце збереження інформації — читацький щоденник.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Незнайко прочитав книжку і записав свої думки про неї в зошит.
Номер слайду 14
Раз, два, три, чотири. Три, чотири, раз, два — Розболілась голова. Треба трошки відпочити, Щоб нового ще навчитись. Підтягнулися, присіли, Пострибали, знову сіли. Вийшла пауза мала — До роботи нам пора.
Номер слайду 15
Гра “Істинне чи хибне”
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Звук Смак Запах Колір Світло Зелений Солодкий Яскраве Голосний Духмяний
Номер слайду 22
Ви дивитесь кінофільм? Ви читаєте книгу? Ви слухаєте радіопередачу?