Презентації до уроків математики зацікавлюють учнів у вивченні та засвоєнні нового матеріалу, стимулюють до роботи всіх учнів класу, вносять різноманітність у роботу на уроці.
Математична розминка Бліц – опитування- знайти ¼ від числа 800;- 600 зменшити у 2 рази;- 500 збільшити у 7 разів;- знайти половину числа 3000;- 3 год = … хв- знайти третину години;- назвіть найменше шестицифрове число;- знайти частку чисел 6300 і 90.
Номер слайду 4
1 ряд450 :50 х 70 – 30 : 200 х 60 :2 2 ряд 50 х 8 : 2 + 70 : 9 х 7 - 20 3 ряд740 –20 : 90 х 60 +20 х 0+290 90 190 290
9069, 3289, 2017, 7005;9806 і 9808, 6999 і 7001,3889 і 3891; 6090 = 6000 + 90 1809 = 1000+800+9 4007 = 4000 + 7 Перевірка
Номер слайду 10
Визначення кількості десятків, сотень і тисяч у числах. Круг і коло. Побудова кола. Задачі з буквеними даними.
Номер слайду 11
Мета та завдання урокувчитися визначати загальну кількість одиниць кожного розряду в числі;складати вирази за умовою задачі;будувати коло заданого радіуса;вдосконалювати обчислювальні навички
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Щоб визначити, скільки всього десятків у числі, треба відкинути цифру одиниць і прочитати число, утворене рештою цифр. Наприклад, у числі 7 438 – 743 десятки. Щоб визначити, скільки всього сотень у числі, потрібно відкинути цифри одиниць та десятків і прочитати число, утворене рештою цифр – 74 сотні. І щоб визначити скільки всього тисяч у числі, потрібно відкинути цифри одиниць, десятків і сотень – 7 тисяч.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Побудуйте у зошиті два кола. Перше коло з радіусом 2 см. Друге коло з діаметром 4 см. Порівняйте ці два кола. Які вони за розміром? Чому?
Номер слайду 21
Будь дослідником!Візьміть паперовий круг. Перегніть його навпіл так, щоб обидві половинки сумістилися. Розкрийте круг і подивіться на лінію згину. Що вона показує?Складіть круг вчетверо. Розгляньте лінії згину. Що можна визначити на фігурі тепер?
Гра «Вірю – не вірю»2. Змагання між рядами. Математична розминка
Номер слайду 4
1 ряд6 х 90 – 40 + 500 :10 х 2 -200 2 ряд630 : 90 х 80 –60 +500 :100 -10 80 х 7 – 60 +500 +0 : 1000 - 1 3 ряд 0
Номер слайду 5
Математичний диктант. Вирази в метрах і сантиметрах14 005 см, 35 090 см, 610 см.140 м 05 см,350м 90см, 6м 10см Знайти: 1/4 від 2м, 1/100 від 1 км, 1/2 від 1м, 1/5 від 1 дм50 см, 50 см, 10 м, 2 см
Номер слайду 6
Визначити, скільки всього сотень у числах:678 965, 7 560, 45 8056789 сот., 75 сот., 458 сот. Визначити, скільки всього тисяч у числах:6 780, 230 789, 54 9056 тис., 230 тис., 54 тис.
Номер слайду 7
Завдання уроку:- вдосконалити знання про одиниці маси;- вчитися замінювати одиниці вимірювання маси іншими;- вправлятися у розв'язуванні задач способом відношення.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Закріплення матеріалу№ 328, 329, 330, 331
Номер слайду 11
Самостійна робота№ 334 1 рядок - І варіант2 рядок - ІІ варіант
Номер слайду 12
Номер слайду 13
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ящики Кількість кг в одному ящику (груш)Кількість ящиків. Загальна кількість кг (груш)МаліВеликі30 кг45 кг4? 390 кг. Скласти задачу