Презентації з математики

Про матеріал
Презентації до уроків математики зацікавлюють учнів у вивченні та засвоєнні нового матеріалу, стимулюють до роботи всіх учнів класу, вносять різноманітність у роботу на уроці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Математична розминка Бліц – опитування- знайти ¼ від числа 800;- 600 зменшити у 2 рази;- 500 збільшити у 7 разів;- знайти половину числа 3000;- 3 год = … хв- знайти третину години;- назвіть найменше шестицифрове число;- знайти частку чисел 6300 і 90.

Номер слайду 4

1 ряд450 :50 х 70 – 30 : 200 х 60 :2 2 ряд 50 х 8 : 2 + 70 : 9 х 7 - 20 3 ряд740 –20 : 90 х 60 +20 х 0+290 90 190 290

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Запишіть кожну суму, як одне число:60 000 + 2 000 + 80050 000 + 6 000 + 100 + 60 + 89 000 +800 + 40 + 730 000 + 300 + 3 Запишіть сусідів чисел:68 900900740 999

Номер слайду 7

Обчислити34 000 – 4 00056 000 : 7 900 х 9 25 890 – 90 29 860 – 800 46 000 – 40 000

Номер слайду 8

Перевірка62 800, 56 168, 9 847, 30 303;68 899 і 68 901, 9006 і 9008, 40 998 і 41 000;30 000, 8 000, 8 100, 25 800, 29 060, 6 000.

Номер слайду 9

Тема уроку: Порівняння багатоцифрових чисел. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування задач.

Номер слайду 10

Завдання уроку:- вчитися порівнювати багатоцифрові числа;- повторити ділення на двоцифрове число;- вдосконалювати вміння розв'язувати задачі;

Номер слайду 11

Робота у підручнику№ 236, 238 (усно)№ 239 (письмово з коментуванням)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Робота над задачею № 242№ 241 (самостійно)355 – 89 = 266 – друге число; 355 + 266 = 621 – сума двох ; 874 – 621 = 253

Номер слайду 14

Робота в групі

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Усне опитування«Ти – мені, я – тобі»

Номер слайду 4

1 ряд 450 : 9 +10 : 3 х 10 :2 х 1 2 ряд320 : 40 х 10 :40 х 30 : 60 х 100 3 ряд450 + 150 : 3 : 10 х 6 – 20 х 1 100

Номер слайду 5

Вправа «Оплески»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ТисячіСотніДесятки. Одиниці80087600569144449502

Номер слайду 8

Запишіть кожну суму, як одне число:9000 + 60 + 93000 + 200 + 80 + 92000 + 10 + 77000 + 5 Записати сусідів чисел: 9807 7000 3890 Розкласти на розрядні доданки609018094007

Номер слайду 9

9069, 3289, 2017, 7005;9806 і 9808, 6999 і 7001,3889 і 3891; 6090 = 6000 + 90 1809 = 1000+800+9 4007 = 4000 + 7 Перевірка

Номер слайду 10

Визначення кількості десятків, сотень і тисяч у числах. Круг і коло. Побудова кола. Задачі з буквеними даними.

Номер слайду 11

Мета та завдання урокувчитися визначати загальну кількість одиниць кожного розряду в числі;складати вирази за умовою задачі;будувати коло заданого радіуса;вдосконалювати обчислювальні навички

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Щоб визначити, скільки всього десятків у числі, треба відкинути цифру одиниць і прочитати число, утворене рештою цифр. Наприклад, у числі 7 438 – 743 десятки. Щоб визначити, скільки всього сотень у числі, потрібно відкинути цифри одиниць та десятків і прочитати число, утворене рештою цифр – 74 сотні. І щоб визначити скільки всього тисяч у числі, потрібно відкинути цифри одиниць, десятків і сотень – 7 тисяч.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Побудуйте у зошиті два кола. Перше коло з радіусом 2 см. Друге коло з діаметром 4 см. Порівняйте ці два кола. Які вони за розміром? Чому?

Номер слайду 21

Будь дослідником!Візьміть паперовий круг. Перегніть його навпіл так, щоб обидві половинки сумістилися. Розкрийте круг і подивіться на лінію згину. Що вона показує?Складіть круг вчетверо. Розгляньте лінії згину. Що можна визначити на фігурі тепер?

Номер слайду 22

Робота в групі

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Гра «Вірю – не вірю»2. Змагання між рядами. Математична розминка

Номер слайду 4

1 ряд6 х 90 – 40 + 500 :10 х 2 -200 2 ряд630 : 90 х 80 –60 +500 :100 -10 80 х 7 – 60 +500 +0 : 1000 - 1 3 ряд 0

Номер слайду 5

Математичний диктант. Вирази в метрах і сантиметрах14 005 см, 35 090 см, 610 см.140 м 05 см,350м 90см, 6м 10см Знайти: 1/4 від 2м, 1/100 від 1 км, 1/2 від 1м, 1/5 від 1 дм50 см, 50 см, 10 м, 2 см

Номер слайду 6

Визначити, скільки всього сотень у числах:678 965, 7 560, 45 8056789 сот., 75 сот., 458 сот. Визначити, скільки всього тисяч у числах:6 780, 230 789, 54 9056 тис., 230 тис., 54 тис.

Номер слайду 7

Завдання уроку:- вдосконалити знання про одиниці маси;- вчитися замінювати одиниці вимірювання маси іншими;- вправлятися у розв'язуванні задач способом відношення.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Закріплення матеріалу№ 328, 329, 330, 331

Номер слайду 11

Самостійна робота№ 334 1 рядок - І варіант2 рядок - ІІ варіант

Номер слайду 12

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ящики Кількість кг в одному ящику (груш)Кількість ящиків. Загальна кількість кг (груш)МаліВеликі30 кг45 кг4? 390 кг. Скласти задачу

Номер слайду 14

Робота у групі

Номер слайду 15

Номер слайду 16

zip
Додано
16 серпня 2021
Переглядів
5956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку