Дана презентація для учнів 5 класу НУШ.Мета уроку:сформувати в учнів знання про десяткову систему числення, ввести поняття класів і розрядів, формувати вміння читати й записувати натуральні числа; розвивати логічне мислення, увагу;
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел.5 клас. Розділ І. Натуральні числа і дії з ними. Тема: Підготувала презентаціювчитель математики. Мурафського ліцею. Жмеринського району. Вінницької областіЧайка Тетяна Володимирівна
Номер слайду 2
Усне опитування. Скільки знаків використовують для запису натуральних чисел у десятковій системи? Як називають ці знаки?Які натуральні цифри називають одноцифровими? двоцифровими? трицифровими? багатоцифровими? Наведіть приклади. Яка цифра не може стояти першою в записі натурального числа?Як називають групи із трьох цифр, на які розбивають багатоцифрові числа справа наліво?Назвіть за порядком перші чотири класи в записі натуральних чисел. Скільки розрядів має кожний клас? Як їх називають?Як називають запис натуральних чисел, яким ми користуємося?
Номер слайду 3
Гра “ Сортувальник ”Запиши числа у відповідний стовпець{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Одноцифрові числа. Двоцифрові числа. Трицифрові числа. Чотирицифрові числа57852356861 00044479738711646784678238
Номер слайду 4
Як рахували в давнину Єгиптяни десяток позначали символом , сотню – символом . Число 123 записували так:
Номер слайду 5
Як рахували в давнину Римляни Записували числа за допомогою таких цифр:
Номер слайду 6
Як рахували в давнину Римська система числення збереглася до наших днів.
Номер слайду 7
Як рахували в давнину Римська система числення збереглася до наших днів. Годинник на вежі Львівської ратуші.
Номер слайду 8
Як рахували в давнину
Номер слайду 9
Як рахували в давнину
Номер слайду 10
Як рахували в давнину“ Пальцьова ” дванадцяткова система числення
Номер слайду 11
Фізкультхвилинка
Номер слайду 12
Робота з підручником№ 26 Запишіть і прочитайте число, якеутвориться, якщо записати число 48 поспіль: 1) два рази; 2) три рази; 3) чотири рази; 4) п'ять разів.
Номер слайду 13
Робота з підручником№ 29 Запишіть число, яке:
Номер слайду 14
Робота з підручником№ 30 Запишіть найбільше восьмицифровечисло та наступне за ним і попереднєдо нього числа.
Номер слайду 15
Робота з підручником№ 32 Нехай візьмемо двоцифрове число 12. Запишемо його два рази поспіль: 1212. Знайдемо у скільки разів більше, поділивши 1212 на 12. 1212 12 12 101 12 12 0 Відповідь : у 101 раз.
Номер слайду 16
Підсумок уроку Сьогодні на уроціМи вивчали…Ми дізналися…Нам цікаво було…На уроці нам було легко(важко) зрозуміти…У мене …настрій.
Номер слайду 17
Домашнє завдання Опрацювати §2;Виконати № 24;№ 31.