Презентація " Цифри. Десятковий запис натуральних чисел" Урок №2

Про матеріал

Дана презентація для учнів 5 класу НУШ.Мета уроку:сформувати в учнів знання про десяткову систему числення, ввести поняття класів і розрядів, формувати вміння читати й записувати натуральні числа; розвивати логічне мислення, увагу;

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цифри. Десятковий запис натуральних чисел.5 клас. Розділ І. Натуральні числа і дії з ними. Тема: Підготувала презентаціювчитель математики. Мурафського ліцею. Жмеринського району. Вінницької областіЧайка Тетяна Володимирівна

Номер слайду 2

Усне опитування. Скільки знаків використовують для запису натуральних чисел у десятковій системи? Як називають ці знаки?Які натуральні цифри називають одноцифровими? двоцифровими? трицифровими? багатоцифровими? Наведіть приклади. Яка цифра не може стояти першою в записі натурального числа?Як називають групи із трьох цифр, на які розбивають багатоцифрові числа справа наліво?Назвіть за порядком перші чотири класи в записі натуральних чисел. Скільки розрядів має кожний клас? Як їх називають?Як називають запис натуральних чисел, яким ми користуємося?

Номер слайду 3

Гра “ Сортувальник ”Запиши числа у відповідний стовпець{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Одноцифрові числа. Двоцифрові числа. Трицифрові числа. Чотирицифрові числа57852356861 00044479738711646784678238

Номер слайду 4

Як рахували в давнину Єгиптяни десяток позначали символом , сотню – символом . Число 123 записували так:

Номер слайду 5

Як рахували в давнину Римляни Записували числа за допомогою таких цифр:

Номер слайду 6

Як рахували в давнину Римська система числення збереглася до наших днів.

Номер слайду 7

Як рахували в давнину Римська система числення збереглася до наших днів. Годинник на вежі Львівської ратуші.

Номер слайду 8

Як рахували в давнину

Номер слайду 9

Як рахували в давнину

Номер слайду 10

Як рахували в давнину“ Пальцьова ” дванадцяткова система числення

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка

Номер слайду 12

Робота з підручником№ 26 Запишіть і прочитайте число, якеутвориться, якщо записати число 48 поспіль: 1) два рази; 2) три рази; 3) чотири рази; 4) п'ять разів.

Номер слайду 13

Робота з підручником№ 29 Запишіть число, яке:

Номер слайду 14

Робота з підручником№ 30 Запишіть найбільше восьмицифровечисло та наступне за ним і попереднєдо нього числа.

Номер слайду 15

Робота з підручником№ 32 Нехай візьмемо двоцифрове число 12. Запишемо його два рази поспіль: 1212. Знайдемо у скільки разів більше, поділивши 1212 на 12. 1212 12 12 101 12 12 0 Відповідь : у 101 раз.

Номер слайду 16

Підсумок уроку Сьогодні на уроціМи вивчали…Ми дізналися…Нам цікаво було…На уроці нам було легко(важко) зрозуміти…У мене …настрій.

Номер слайду 17

Домашнє завдання Опрацювати §2;Виконати № 24;№ 31.

Номер слайду 18

Гарного всім дня! Бажаю успіхів!

pptx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку