Підсумкова діагностувальна робота за І семестр
Дата______________________________________________________________________
І варіант
1.Добери по два значення змінної.
360 – х > 210 х =_____, х = ______.
с ⸱ 7 > 49 c = _____, с = ______.
2. Заверши обчислення виразів. Напиши, який спосіб застосовано.
4589 +1413 = (4590 +1413) – 1 =
7680 – 2700 = (7700 -2700) – 20 =
Застосовано ___________________________________________________________.
3. Знайди значення виразу, виконавши окремо кожну дію (письмове обчислення).
(7000 – 564) + (3005 – 49) =
4. Розв’яжи геометричну задачу.
Довжина ламаної становить 10 см. Сума довжин першої і другої ланки – 7 см, другої і третьої – 8 см. Знайди довжину кожної ланки ламаної та побудуй її.
5. Розв’яжи задачу.
За 3 год перший пішохід пройшов 15 км, а другий за 2 год – 12 км. Чия швидкість більша і на скільки?
Розв’язання
1)
2)
3) Відповідь:
6. Змінивши в умові попередньої задачі дані про пішохода, доповни таблицю і розв’яжи задачу. Використай слова: «на … км менше».
Рухомий об’єкт |
Швидкість |
Час |
Відстань |
|
І пішохід |
? |
на ? |
3 год |
15 км |
ІІ пішохід |
? |
□ год |
?, на □ км менше |
Розв’язання
1)
2)
3)
4)
Відповідь:
7. Вибери потрібні одиниці вимірювання та обведи їх.
Яйце кубинського колібрі завдовжки – 13 см/мм, завширшки – 8 мм/см, а його маса сягає г/кг.
Характеристика результатів навчання |
В |
Д |
С |
П |
Аналізує текст задачі, створюєза потреби модель; обгрунтовує спосіб розв’язування; розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
|
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
|
|
|
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
|
|
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігурю |
|
|
|
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці виірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
|
|
|
Підсумкова діагностувальна робота за І семестр
ІІ варіант
Дата_____________________________________________________________________
1.Добери по два значення змінної.
х – 153 > 620 х =_____, х = ______.
с ⸱ 4 < 360 c = _____, с = ______.
2. Заверши обчислення виразів. Напиши, який спосіб застосовано.
2349 +2415 = (2350 +2415) – 1 =
6570 – 1600 = (6600 -1600) – 30 =
Застосовано ___________________________________________________________.
3. Знайди значення виразу, виконавши окремо кожну дію (письмове обчислення).
(6000 – 245) + (2007 – 89) =
4. Розв’яжи геометричну задачу.
Довжина ламаної становить 9 см. Сума довжин першої і другої ланки – 6 см, другої і третьої – 7 см. Знайди довжину кожної ланки ламаної та побудуй її.
5. Розв’яжи задачу.
За 2 год лижник подолав 24 км, а пішохід за 4 год – 20 км. Чия швидкість більша і на скільки?
Розв’язання
1)
2)
3) Відповідь:
6. Змінивши в умові попередньої задачі дані про пішохода, доповни таблицю і розв’яжи задачу. Використай слова: «на … км менше».
Рухомий об’єкт |
Швидкість |
Час |
Відстань |
|
Лижник |
? |
на ? |
2 год |
24 км |
Пішохід |
? |
□ год |
?, на □ км менше |
Розв’язання
1)
2)
3)
4)
Відповідь:
7. Вибери потрібні одиниці вимірювання та обведи їх.
Довжина яйця африканського страуса – 180 см/мм, ширина – 140 см/мм, а його маса сягає 1200г/кг.
Характеристика результатів навчання |
В |
Д |
С |
П |
Аналізує текст задачі, створюєза потреби модель; обгрунтовує спосіб розв’язування; розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
|
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
|
|
|
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
|
|
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігурю |
|
|
|
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці виірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
|
|
|