Підсумкова діагностувальна робота з математика 4 клас І семестр

Про матеріал
Підсумкова робота з матемитики для 4 класу за І семестр до підручника Логачевська
Перегляд файлу

 

Підсумкова діагностувальна робота за І семестр

Дата______________________________________________________________________

І варіант

1.Добери по два значення змінної.

360 – х  > 210     х =_____, х = ______.

с ⸱ 7 > 49      c = _____, с = ______.

2. Заверши обчислення виразів. Напиши, який спосіб застосовано.

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg 4589 +1413 = (4590 +1413) – 1 =

 

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg 7680 – 2700 = (7700 -2700) – 20 =

Застосовано ___________________________________________________________.

3. Знайди значення виразу, виконавши окремо кожну дію (письмове обчислення).

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpgC:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg(7000 – 564) + (3005 – 49) =

 

 

4. Розв’яжи геометричну задачу.

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpgДовжина ламаної становить 10 см. Сума довжин першої і другої ланки – 7 см, другої і третьої – 8 см. Знайди довжину кожної ланки ламаної та побудуй її.

 

 

 

 

5. Розв’яжи задачу.

За 3 год перший пішохід пройшов 15 км, а другий за 2 год  – 12 км. Чия швидкість більша і на скільки?

Розв’язання  

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg1)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg2)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpgC:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg3) Відповідь:

6. Змінивши в умові попередньої задачі дані про пішохода, доповни таблицю і розв’яжи задачу. Використай слова: «на … км менше».

Рухомий об’єкт

Швидкість

Час

Відстань

І пішохід

?

на ?

3 год

15 км

ІІ пішохід

?

□ год

?, на □ км менше

Розв’язання  

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg1)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg2)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg3)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg4)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpgВідповідь:

7. Вибери потрібні одиниці вимірювання та обведи їх.

Яйце кубинського колібрі завдовжки – 13 см/мм, завширшки – 8 мм/см, а його маса сягає г/кг.

Презентація до уроку навчання грамоти (письмо( з теми Тема «Закріплення  уміння писати малі літери ч,н,ю,к. Письмо слів і речень із ними».

Характеристика результатів навчання

В

Д

С

П

Аналізує текст задачі, створюєза потреби модель; обгрунтовує спосіб розв’язування; розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

 

 

 

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

 

 

 

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігурю

 

 

 

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці виірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

 

 

 

 


Підсумкова діагностувальна робота за І семестр

ІІ варіант

Дата_____________________________________________________________________

1.Добери по два значення змінної.

х – 153 > 620     х =_____, х = ______.

с ⸱ 4 < 360      c = _____, с = ______.

2. Заверши обчислення виразів. Напиши, який спосіб застосовано.

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg 2349 +2415 = (2350 +2415) – 1 =

 

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg 6570 – 1600 = (6600 -1600) – 30 =

Застосовано ___________________________________________________________.

3. Знайди значення виразу, виконавши окремо кожну дію (письмове обчислення).

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpgC:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg(6000 – 245) + (2007 – 89) =

 

 

4. Розв’яжи геометричну задачу.

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpgДовжина ламаної становить 9 см. Сума довжин першої і другої ланки – 6 см, другої і третьої – 7 см. Знайди довжину кожної ланки ламаної та побудуй її.

 

 

 

 

5. Розв’яжи задачу.

За 2 год лижник подолав 24 км, а пішохід за 4 год – 20 км. Чия швидкість більша і на скільки?

Розв’язання  

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg1)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg2)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpgC:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg3) Відповідь:

6. Змінивши в умові попередньої задачі дані про пішохода, доповни таблицю і розв’яжи задачу. Використай слова: «на … км менше».

Рухомий об’єкт

Швидкість

Час

Відстань

Лижник

?

на ?

2 год

24 км

Пішохід

?

□ год

?, на □ км менше

Розв’язання  

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg1)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg2)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg3)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpg4)

C:\Users\Tany\Desktop\istockphoto-1185342390-612x612.jpgВідповідь:

7. Вибери потрібні одиниці вимірювання та обведи їх.

Довжина яйця африканського страуса – 180 см/мм, ширина – 140 см/мм, а його маса сягає 1200г/кг.

Презентація до уроку навчання грамоти (письмо( з теми Тема «Закріплення  уміння писати малі літери ч,н,ю,к. Письмо слів і речень із ними».

Характеристика результатів навчання

В

Д

С

П

Аналізує текст задачі, створюєза потреби модель; обгрунтовує спосіб розв’язування; розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

 

 

 

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

 

 

 

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігурю

 

 

 

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці виірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярмак Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 листопада 2023
Переглядів
1913
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку