Презентаціія для вчителів 1-их класів на тему "Інновації в роботі з першокласниками"

Про матеріал

Шестирічні діти – особливий народ у країні дитинства…

Ми повинні бути людьми доброї душі й любити дітей такими, якими вони є. Доброта і любов до дітей повинні бути не тільки станом, що внутрішньо переживається , а й провідним мотивом, стимулом нашої педагогічної діяльності…

Як швидко пролітає дитинство! Ми непомітно виростаємо з коротких штанців, іграшки ламаються, а улюблені книжки жовтіють і рвуться.

У пам'яті лишаються яскраві миттєвості, бурхливі емоції та незабутні враження. Щоб спогади про дитинство вашої малечі були щасливими, намагайтеся, щоб її життя склалося лише з позитивних моментів.

Що треба зробити разом із дитиною, щоб спогади про дитинство були щасливими?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Краматорська міська рада Управління освіти Краматорська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 16 16 Інновації у роботі з першокласниками Макаренко Олена Володимирівна вчитель початкових класів

Номер слайду 2

Ми настільки захопилися навчанням наших дітей, що забули про те, що суть освіти дитини – це створення умов для її щасливого життя. Адже саме щасливого життя ми від усієї душі бажаємо і своїм дітям, і собі. С. Харрісон 1

Номер слайду 3

Адаптація – це не тільки пристосування до успішного функціонування в даному середовищі, а й здатність до подальшого психологічного, особистісного і соціального розвитку. 2 входження дитини в учнівський колектив прийняття нової системи вимог щодо виконання навчальної діяльності пристосування першокласника до нового режиму життя аспект : Біологічний Психологічний Соціальний аспект : аспект : Шкільна адаптація

Номер слайду 4

Бути готовим до школи – не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи – означає бути готовим усьому цьому навчитися. 3 необхідний рівень психічного розвитку дитини в колективі внутрішня організація мислення, що забезпечує перехід до навчальної діяльності дитина йде до школи з радістю, довірою Інтелектуальний компонент : Особистісний компонент : Готовність дитини до школи Біологічний компонент :

Номер слайду 5

О 4 5 4 3 1 2 емоційний вольовий особистісний інтелектуальний мотиваційний Внутрішня позиція учня : визнає а вторитет учителя . ставиться до школи позитивно ; прагне до занять шкільного змісту ; виявляє особистий інтерес до нового ; надає перевагу колективним заняттям ; позитивно ставиться до норм поведінки ; Психологічна готовність

Номер слайду 6

5 Образний компонент : Вербальний компонент : Вольовий компонент : здатність сприймати властивості, ознаки предмета зорова пам’ять на образній основі здатність узагальнювати уявлення про предмет, явище розвиток розумових операцій : аналогії, порівняння, синтезу евристичність мислення здатність перераховувати різні властивості предметів слухова пам’ять на мовленнєвій основі здатність до узагальнення одиночних понять здатність перераховувати різні властивості предметів розвиток розумових операцій: класифікації, аналізу критичність мислення Інтелектуальна готовність

Номер слайду 7

А 6 цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами… здатний змінювати навколишній світ, конкурувати, вчитися впродовж життя ключові компетентності для життя педагогіка партнерства вмотивований учитель виховання на цінностях орієнтація на учня Нова Українська школа ОСОБИСТІСТЬ - ПАТРІОТ - ІННОВАТОР -

Номер слайду 8

7 Особистісно орієнтоване навчання Це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність СУБ’ЄКТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОВИНЕН ОВОЛОДІТИ ЇЇ ЕТАПАМИ : орієнтація цілепокладання проектування організація реалізація контроль корекція стратегія непрямого навчання оцінка стратегія взаємо- діючого навчання стратегія навчання, яке ґрунтується на досвіді

Номер слайду 9

8 Інтерактивне навчання Має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність опора на досвід дитини розв’язання проблемних ситуацій співробітництво емоційне піднесення вчитель - група вчитель - учень учень - група учень - учень ФОРМИ РОБОТИ : групова кооперативна індивідуальна активні методи реалізації стратегія взаємодії дискусії рольова гра моделювання конкуренція кооперація співробітництво відкритість

Номер слайду 10

9 1. Технологія кооперативного навчання робота в парах акваріум ротаційні трійки карусель робота в малих групах 2. Технологія колективно – групового навчання 3. Технологія ситуативного моделювання 4. Технологія опрацювання ситуативних питань «Мікрофон» «Мозковий штурм» «Ажурна пилка» «Навчаючи – вчуся» «Незакінчені речення» «Дерево вирішень» рольові ігри імітаційні ігри розігрування ситуації за ролями метод «Прес» «Обери позицію» «Зміни позицію» дискусія в стилі телевізійного ток-шоу «Дебати» «Безперервна шкала думок»

Номер слайду 11

10 Компетентнісний підхід готовність працювати в групах вміння організовувати, планувати свою діяльність готовність сприймати інші погляди на життя та брати їх до уваги здатність до критичного та креативного мислення вміння доводити свою справу до кінця комунікативність, вміння спілкуватися готовність до розв’язання проблеми адаптація, вміння працювати з іншими видами інформації доцільно користуватися комп’ютером

Номер слайду 12

11 «Веселкова» педагогічна технологія Це інтеграція емоційно-аудіовізуального, тактильного (кінестетичного), наочного,рухового, ігрового методів навчання, арт-терапії та імітації. «Здібності дитини - на кінчиках пальців» К.Д.Ушинський «Веселкова технологія» – це спроба пошуку нової моделі початкової школи, оновлення змісту і структури освіти, впровадження у педагогічну практику інноваційних технологій навчання й виховання та розумне їх поєднання з класичними.

Номер слайду 13

Ми Проектні технології Учитель – це людина, яка вирощує дві думки там, де раніше росла одна. Е. Хаббард 12 формування проектного мислення, мотивів і поведінки партнерства планування роботи, уміння самостійно відбирати й накопичувати матеріал уміння аналізувати, аргументувати факти, приймати рішення встановлення соціальних контактів , створення кінцевого продукту , презентація створеного розкриття соціальної цінності та ролі «Я»

Номер слайду 14

13 Мультимедійні технології удосконалення системи управління навчанням на різних етапах уроку зростання якості навчання і виховання, підвищення інформаційної культури демонстрація можливостей комп’ютера не лише як засобу гри підвищення рівня обізнаності учнів щодо сучасних інформаційних технологій посилення мотивації навчання учнів

Номер слайду 15

Технологія (ЧПКМ) ЧПКМ – це інтерактивні стратегії , що занурюють учнів у справжній процес уміння. тренування сенкан титанік позначки ЗХВ кубування передбачення карусель кола вена сітка алверманна портфель оцінювання шпаргалка робота в парах трьохступеневе інтерв’ю парне читання порушена послідовність щоденник подвійних нотаток 14

Номер слайду 16

Сучасний урок Акцентування уваги на особистій відповідальності за якість роботи Використання інтегрованих уроків, що сприяє розвитку цілісного, різностороннього сприйняття понять, явищ Збагачення діяльнісного компоненту уроку різними видами активної навчальної взаємодії Технологічність навчання як інструмент суб’єктивності сучасного уроку Різноманітність джерел інформації та засобів навчання щодо підготовки та проведення уроку Пріоритетність мотиваційного забезпечення навчального процесу 15

ppt
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
2159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку