Презентація - методичний тренінг «Сучасний урок-основа ефективної та якісної освіти»

Про матеріал

Мета тренінгу:

- активізація знань з теоретичних основ педагогіки;
- розвитку творчої діяльності;
- визначення нових цілей педагогічної діяльності з - метою підвищення професійного рівня;
- формування комунікативної, соціальної компетентності;
- розвиток дружнього, творчого, працездатного колективу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичний тренінг«Сучасний урок-основа ефективної та якісної освіти»Тренер: Герасимик-Чернова Т. П...

Номер слайду 2

Мета: - активізація знань з теоретичних основ педагогіки;- розвитку творчої діяльності;- визначення нових цілей педагогічної діяльності з - метою підвищення професійного рівня;- формування комунікативної, соціальної компетентності;- розвиток дружнього, творчого, працездатного колективу.

Номер слайду 3

Гаслом нашої роботи будуть слова К. Ушинського «Учитель як фахівець живе доти, поки вчиться».

Номер слайду 4

Основними завданнями нашого тренінгу є:поглиблення уявлень про сучасний урок;формування уміння працювати в групі;розвиток навичок активного слухання, ефективного спілкування;навчання спілкуватися толерантно.

Номер слайду 5

Вправа «Дерево очікування або дерево головного болю»

Номер слайду 6

Вправа «Глечик знань»

Номер слайду 7

Тест з педагогіки1. Назвіть триєдину мету уроку:а) патріотична, навчальна, гуманістична;б) навчальна, виховна, розвивальна;в) навчальна, державна, гуманістична.2. Назвіть всеукраїнські учнівські конкурси: а) Петра Яцика (українська мова);б) Левеня (фізика);в) Ховрашок (хімія);г) Бобер (інформатика);д) Кенгуру (математика);е) Золоте руно (географія);ж) Колосок (біологія).

Номер слайду 8

Перед Вами “Піраміда пізнання”, яка характеризує ефективність засвоєння інформації (у %) при використанні того чи іншого методу навчання. Проставте на піраміді номер методу (за поданим нижче списком), що відповідає певному відсотку засвоєння. Наприклад, №1 − 5%, №2 – 10%. 1. Наочне приладдя.2. Лекції.3. Виступ у ролі того, хто навчає.3. Обговорення в групах (дискусії,5. Аудіо-відео.6. Читання.7. Мозкові штурми тощо).8. Навчання практикою (рольові ігри, програвання ситуацій, ділові ігри, практичні заняття). 

Номер слайду 9

4. У наведеному нижче списку виберіть прізвища відомих педагогів:а) К. Д. Ушинський;б) М. Монтессорі;в) М. Ватутін;г) Я. Корчак;д) І. Мазепа;е) Ш. А. Амонашвілі.5. Доповніть речення одним із чотирьох нижчезазначених варіантів: Процес, у ході якого готові знання передаються учням, із подальшим процесом закріплення, узагальнення, систематизації та контролю – це:а) сугестивне навчання (сугестія = навіювання);б) проблемне навчання;в) репродуктивне навчання;г) практичне навчання.

Номер слайду 10

Вправа «Маю свою думку»

Номер слайду 11

«Сучасний урок» Сучасний урок – урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою та завданнями.

Номер слайду 12

Три постулати закладені в основі нової технології уроку. Перший: «Урок є відкриття істини, пошук і осмислення її у спільній діяльності вчителя і учня». Другий: «Урок є частиною життя дитини». Третій: «Людина на уроці завжди залишається найвищою цінністю, виступаючи в ролі мети і ніколи не виступаючи у вигляді засобу»

Номер слайду 13

Вправа «Велике коло»

Номер слайду 14

Вправа «Визнач невідоме»

Номер слайду 15

Вимоги до сучасного уроку

Номер слайду 16

Вимоги до сучасного уроку (за Дайрі Н. Г., Онищуком М. О., Підласим І. П.)На першому місці організації освітнього процесу виступає особистість не вчителя, а учня. Завдання вчителя сьогодні – формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці. У вимогах до особистісно-орієнтованого уроку визначальною є позиція до учня як до суб’єкта навчання. Одне із завдань сучасного уроку – виховання якостей особистості, працелюбність, бажання бути корисним суспільству. Необхідність викликати в учнів інтерес до матеріалу (мотивація учіння); створення необхідних умов для сприйняття, осмислення і запам’ятовування навчальної інформації. Від формування знань, умінь і навичок як основної освітньої мети (яка забезпечує соціальну компетентність) – до створення умов для розкриття суб’єктного досвіду учня, його природної психічної активності як особистості. Методологічна спрямованість уроку: на першому плані – розвиток творчої і пізнавальної активності учнів; основний шлях його – проблемне навчання, створення творчої ситуації.

Номер слайду 17

Педагогічні технології: технологія традиційного навчання ;технологія проблемного навчання ; ігрові технології ; технологія особистісно-зорієнтованого навчання ; технологія розвивального навчання; технологія колективного способу навчання ;технологія розвитку критичного мислення ; технологія програмового навчання ; технологія інтерактивного навчання ;проектна технологія ; технологія модульного навчання ; технологія колективного творчого навчання.

Номер слайду 18

Урок залежить від…

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Презентація свого уроку

Номер слайду 21

Гра вгадай зображення…

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Гра вгадай зображення…

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Рефлексія. На початку заняття Ви записали свої сподівання. Чи справдилися вони, і які саме? (Якщо сподівання справдилися, підійдіть до «Дерева очікуваних цілей», зніміть свою квітку, замінюючи її плодом - яблуком).

pptx
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
2656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку