Презентація - розробка завдань для "щоденних 5" на уроках до теми "Між минулим і майбутнім" 3 клас НУШ

Про матеріал
Цей матеріал - готові розробки для роботи за педагогічною технологією "Щоденні 5" з теми предмету ЯДС "Між минулим і майбутнім" для 3 класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Щоденні 5робота зі словами до теми «Між минулим і майбутнім» 3 клас. Пиль Майя Петрівна

Номер слайду 2

З поданих слів вибери ті, які належать до назв ПРОФЕСІЙ та випиши їх в алфавітному порядку. ПРОГРАМІСТ, ІДЕЇ, КОМАНДА, ПРОБЛЕМИ, ЕМОЦІЇ, ДОСЛІД, ДИНОЗАВРИ, ЧЕЛЕНДЖ, ДОСВІД, ЗНИКНЕННЯ, АРХЕОЛОГ, ІСТОРІЯ, КУРГАН, ЕКСПЕДИЦІЯ, ПЕРЕКАЗ, ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА, ЛЕГЕНДА, МІФ, МИНУЛЕ, МАЙБУТНЄ, ЕНЦИКЛОПЕДІЯ, ІНТЕРНЕТ, СКІФИ, ПАЛЕОНТОЛОГ,ДЕТЕКТОР, ДІЄТОЛОГ, ЮРИСТ, КОУЧ, БЛОГЕР, МАРКЕТОЛОГ._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Виділені слова склади з конструктора лего.

Номер слайду 3

З поданих слів вибери ті, які належать до назв НЕІСТОТ та випиши їх в алфавітному порядку. ПРОГРАМІСТ, ІДЕЇ, КОМАНДА, ПРОБЛЕМИ, ЕМОЦІЇ, ДОСЛІД, ДИНОЗАВРИ, ЧЕЛЕНДЖ, ДОСВІД, ЗНИКНЕННЯ, АРХЕОЛОГ, ІСТОРІЯ, КУРГАН, ЕКСПЕДИЦІЯ, ПЕРЕКАЗ, ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА, ЛЕГЕНДА, МІФ, МИНУЛЕ, МАЙБУТНЄ, ЕНЦИКЛОПЕДІЯ, ІНТЕРНЕТ, СКІФИ, ПАЛЕОНТОЛОГ,ДЕТЕКТОР, ДІЄТОЛОГ, ЮРИСТ, КОУЧ, БЛОГЕР, МАРКЕТОЛОГ._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 4

Міф - Легенда - Історичні джерела -  (буквально «оповідь», «розповідь», «сказання») — оповідь, що пояснює походження певних елементів світобудови чи світу загалом через емоційно-чуттєві о́брази.   вигадана чи прикрашена розповідь.  носій історичної інформації, певна кількість артефактів минулого (старожитностей), що виникли як продукт розвитку природи й культури та відображають той чи інший бік людської діяльності. З’єднай слово із його значенням. Переказ -   більш або менш вірогідна розповідь про минуле, яку передають звичайно в усній формі. Застаріле слово— чутки. МІФЛЕГЕНДАІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛАПЕРЕКАЗВІДСКАНУЙТЕ МЕНЕ, ЯКЩО УСЕ ВИКОНАЛИ

Номер слайду 5

Проблеми - Емоції - Ідеї- ситуація, що потребує активних дій і є спонукальним чинником для цілеспрямованої діяльності людини.  думка про щось, міркування з приводу чогось, погляд на щось.сильні почуття, переживання людини, що визначаються обставинами, настроєм або стосунками з іншими. З’єднай слово із його значенням. Досвід - сукупність практично засвоєних знань, навичок, знання життя, засноване на пережитому. [○ – ○ ᐀ ○][– – ○ – – ○ – ○][○ – ○ ᐀ ○ ᐀ ○][– ○ – ᐀ ○ –]З’єднай слово і його звукову модельІдеїПроблеми Досвід. Емоції Відскануйте код, прегляньте відео. Які емоції ви відчули, переглядаючи відео про художницю?

Номер слайду 6

Встав потрібне слово у речення, користуючись малюнками підказками. Щоб знайти золоту пектораль потрібно було повність розкопати ……………………..Із ……………………………………..ми можемо дізнатися про все на світі.…………. …….потрібен для археологічних розкопок та пошуку історичних об’єктів. Перші …………………………………були не дуже великі.детекторкурган

Номер слайду 7

Встав потрібне слово у речення, користуючись малюнками підказками. Ми любимо проводити ……………………………………………. на уроках ЯДС. Наукова……………………….. — одна з форм наукових досліджень, як правило пов'язана з переміщенням дослідників по території.…………………………… були гарними лучниками. Як багато цікавого і корисного можна знайти в ………………………………………… . Відскануй і дізнайя ім’я археолога, який проводив розкопки у Торчині.скіфи

Номер слайду 8

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сєрокурова Любов Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 квітня 2022
Переглядів
476
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку