«Гра «Я знаю» (робота в групах)
Завдання – назвати й записати прості речення, які подаються на картках, пояснити правила вживання розділових знаків.
Картка для І групи –учнів середнього рівня навченості
Картка для ІІ групи –учнів достатнього рівня навченості
Картка для ІІІ групи –учнів високого рівня навченості
Метод анкетування. Тему «Просте речення» я засвоїв (засвоїла) добре. А) так; Б) ні; В) не знаю.2. Чи маю я прогалини в знаннях з теми «Просте речення»?А) так; Б) ні; В) не знаю.3. На сьогоднішньому уроці мені хотілося б…А) перевірити й поглибити свої знання;Б) дізнатися про речення щось нове;В) я не визначився (лася).4. Чи хочеться мені покращити свої результати?А) так; Б) ні; В) не знаю.5. Знання з теми «Просте речення» мені необхідні…А) для подальшого вивчення української мови;Б) для подальшого вивчення української мови та інших предметів;В) для складання ЗНО.
«Гра «Я знаю» (робота в групах)Завдання – назвати й записати прості речення, які подаються на картках, пояснити правила вживання розділових знаків. Картка для І групи –учнів середнього рівня навченостіКартка для ІІ групи –учнів достатнього рівня навченостіКартка для ІІІ групи –учнів високого рівня навченості
Лінгвістична гра «Синтаксичний бар`єр» (робота в групах)Завдання – в поданих реченнях знайти присудки, визначити, у якій формі їх ужито. Лінгвістична гра «Феєрверк»Команди одержують аркуші, де надруковано речення з непрямою мовою, елементи яких розташовано в довільному порядку, за принципом вибуху. Завдання – відновити речення в первісному вигляді, по змозі – якнайточніше.
Гра «Лінгвістична палеонтологія»Учні одержують аркуші з визначеннями й теоретичними відомостями, у яких умисне зроблено якісь пропуски. Завдання – якнайшвидше заповнити пропуски правильними відомостями. Метод «Захисти свою позицію»Завдання – пояснити, чому в обох випадках уживання розділових знаків є правильним.