Узагальнення теми 1 «Що таке суспільство та історія»
Номер слайду 2
ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ1. Створи розповідь про наслідки зображеного на фотографії, що демонструє випадок зі шкільного життя.2. Створи розповідь за фотографіями, описавши уявну ситуацію та використавши поняття «подія», «явище», «причина», «особливість», «умова», «наслідок».
Номер слайду 3
Перед вами кросворд. Створи до поданих слів короткі визначення, але так, щоб вони не повторювали визначення, подані в підручнику. Наприклад, «Громадянська освіта — освіта, яка готує людей до життя в демократичному суспільстві». Обери не всі, а декілька слів (не менше 3х). За горизонталлю: 2. Пам’ять. 4. Особливість. 5. Факт. 6. Різноманітність. 8. Причина. 10. Фейк. 12. Історія. 14. Потреби. 16. Наслідок. За вертикаллю: 1. Суспільство. 3. Подія. 7. Громадянська. 9. Явище. 11. Умова. 12. Історик. 13. Судження. 15. Поняття.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Поєднай групу ознак ідентичності та їх зміст, виконавши вправу: https://learningapps.org/watch?v=pyjc0n3h522
Номер слайду 6
Як за допомогою цих малюнків, що зображують події минулого, пояснити, що таке «порушення прав людини» і навіщо потрібні демократія та свобода?
Номер слайду 7
Співставте окремі права з групами, до яких вони належать виконавши вправу: https://learningapps.org/watch?v=p3mggir4c22 Поділи твердження на правильні та неправильні, виконавши вправу: https://learningapps.org/view23733969
Номер слайду 8
Подані нижче зображення, на твою думку, є фактами, фейками чи судження-ми? Чому ти так вважаєш? Що з історії України символізують ці зображення?
Номер слайду 9
Пройти тест: Головні цілі пізнання минулогоhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9741211