розвивальна: - продовжити систематизувати мислення, зацікавленість учнів предметом шляхом упровадження інноваційних технологій; - розвивати в учнів уміння самостійно працювати та працювати з підручником; - формувати вміння самооцінювати та взаємооцінювати; - розвивати здібність узагальнювати та порівнювати.
виховна: - формувати науковий світогляд учнів, уміння критично мислити, здобувати й аналізувати інформацію з метою забезпечення грамотної взаємодії людини з високотехнологізованим суспільством; - заохочувати учнів допомагати один одному; - здійснювати міжпредметні зв'язки; - виховувати вміння виділяти з усієї маси накопичених знань головне
ВИПРОБОВУВАННЯ 1 АНКЕТУВАННЯ ОРГАНІЧНА ХІМІЯ. ЧОТИРЬОХВАЛЕНТНІ; ЛАНЦЮГИ. О. М. БУТЛЕРОВ. НАСИЧЕНІ; НЕНАСИЧЕНІ; АРОМАТЧНІ. ІЗОМЕРИ. КОВАЛЕНТНИЙ ЗВ’ЯЗОК. ГОМОЛОГІЧНИЙ РЯД. 14. АЛКАНИ (НАСИЧЕНІ). БУТАН. НЕНАСИЧЕНИМИ (АЛКЕНАМИ) ПОЛІМЕРИЗАЦІЯ 13. 14. 15. –ЕН 16. 17. ГОРІННЯ. 18. РІДКА, ТЕМНА, ОЛІЇСТА, НЕРОЗЧИННА, ГОРЮЧА. 19. КРЕКІНГ. 20.ОКТАНОВЕ ЧИСЛО. -s -s -sp