Презентація. Анкета для учнів «Булінг та його прояви в підлітковому віці»

Про матеріал
За допомогою анкети практичний психолог може оцінити загрозу булінгу в класі, навчальному закладі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Анкета для учнів «Булінг та його прояви в підлітковому віці» Пропонуємо Вам взяти участь у проведенні дослідження стосовно проблеми булінгу. Просимо Вас відповісти на запитання анкети.

Номер слайду 2

Анкета 1. Твій вік: 1) – 8-9 років; 2) - 9-11 років; 3) - 12-14 років; 4) - 15-16 років; 5) – 16-17 років 2. Чи знаєш ти, що таке насильство? 1) - так; 2) - ні. 3. Чи присутнє насильство в вашій школі? 1) - так; 2) - ні; 3) - важко відповісти.  

Номер слайду 3

4. Чи знаєш ти, що таке булінг? 1) - так; 2) - ні; 3) - важко відповісти.   5.Чи зазнавав ти приниження в школі? 1)- так; 2) - ні.   6. Якщо зазнавав, то якого? 1) - морального; 2) - фізичного; 3) - нападу з боку групи; 4) - пограбування; 5) - сексуальної загрози.

Номер слайду 4

7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу? 1) - так; 2) - ні.   8. Чи спостерігається явище булінгу в вашій школі? 1) - так; 2) - ні. 9. З якими приниженнями ти стикався в школі? 1) - образи; 2) - глузування; 3) - використання прізвиськ; 4) - побиття, ляпаси, штовхання; 5) - словесні натяки сексуального характеру.

Номер слайду 5

10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу? 1) - по дорозі до школи; 2) - вулиця біля школи; 3) - територія за школою; 4) - шкільний коридор; 5) - шкільний туалет. 11. Хто найчастіше є агресорами? 1) - однолітки; 2) - група однолітків; 3) - старшокласник; 4) - група старшокласників.

Номер слайду 6

12. Найчастіше агресорами є 1) - хлопці; 2) - дівчата. 13. Як учителі реагують на випадки булінгу? 1) - вчителі вимагають припинити сварки; 2) - вчителі не звертають уваги на такі випадки; 3) - вчителі покладають вирішення проблем на самих учнів, не втручаючись в їх стосунки.   14.Причини агресії, через які деякі учні стають жертвами знущань з боку інших школярів? 1) - зовнішній вигляд; 2) - фізичні обмеження; 3) - поведінка людини; 4) - національність чи раса; 5) - самопровокування агресії; 6) - людина не може за себе заступитися; 7) - матеріальний статус.

Номер слайду 7

15. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами? 1) - так, інколи; 2) - так, декілька разів на місяць; 3) - так, декілька разів на тиждень; 4) - майже щодня; 5) - ні. 16. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме? 1) - не звертався (лася) по допомогу; 2) - звертався (лася) до батьків; 3) - звертався (лася) до друзів 4) - звертався (лася) до класного керівника чи вчителів; 5) -звертався (лася) до психолога; 6) - інше

Номер слайду 8

17. Що можна зробити для покращення стосунків у школі? 1) - взаємне позитивне ставлення один до одного; 2) - нічого не потрібно змінювати; 3) - влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;; 4) - щоб погані учні не заважали вчитися решті; 5) - щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів; 6) - щоб старші не ображали молодших; 7) - інше.

ppt
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
2139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку