7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу? 1) - так; 2) - ні. 8. Чи спостерігається явище булінгу в вашій школі? 1) - так; 2) - ні. 9. З якими приниженнями ти стикався в школі? 1) - образи; 2) - глузування; 3) - використання прізвиськ; 4) - побиття, ляпаси, штовхання; 5) - словесні натяки сексуального характеру.
10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу? 1) - по дорозі до школи; 2) - вулиця біля школи; 3) - територія за школою; 4) - шкільний коридор; 5) - шкільний туалет. 11. Хто найчастіше є агресорами? 1) - однолітки; 2) - група однолітків; 3) - старшокласник; 4) - група старшокласників.
12. Найчастіше агресорами є 1) - хлопці; 2) - дівчата. 13. Як учителі реагують на випадки булінгу? 1) - вчителі вимагають припинити сварки; 2) - вчителі не звертають уваги на такі випадки; 3) - вчителі покладають вирішення проблем на самих учнів, не втручаючись в їх стосунки. 14.Причини агресії, через які деякі учні стають жертвами знущань з боку інших школярів? 1) - зовнішній вигляд; 2) - фізичні обмеження; 3) - поведінка людини; 4) - національність чи раса; 5) - самопровокування агресії; 6) - людина не може за себе заступитися; 7) - матеріальний статус.
15. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами? 1) - так, інколи; 2) - так, декілька разів на місяць; 3) - так, декілька разів на тиждень; 4) - майже щодня; 5) - ні. 16. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме? 1) - не звертався (лася) по допомогу; 2) - звертався (лася) до батьків; 3) - звертався (лася) до друзів 4) - звертався (лася) до класного керівника чи вчителів; 5) -звертався (лася) до психолога; 6) - інше
17. Що можна зробити для покращення стосунків у школі? 1) - взаємне позитивне ставлення один до одного; 2) - нічого не потрібно змінювати; 3) - влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;; 4) - щоб погані учні не заважали вчитися решті; 5) - щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів; 6) - щоб старші не ображали молодших; 7) - інше.