Засвоїти зміст та схему доведення властивостей добування арифметичного квадратного кореня з добутку та відношення двох раціональних чисел. Сформувати уміння застосовувати їх для обчислення значень виразів, що містять квадратні корені.
Девіз уроку. Купувати знання – хоробрість,Примножувати їх – мудрість,А вміло застосовувати – велике мистецтво. Сократ
Номер слайду 3
Бліц-опитування. Квадратним коренем з числа а називається…Арифметичним квадратним коренем з числа а називається…Вираз, що знаходиться під знаком арифметичного квадратного кореня називається…
«Зашифроване слово». Обчисліть, виберіть правильну відповідь і дізнайтесь зашифроване слово. Зашифроване слово — ім’я великого вченого-математика давньої Греції. Назвіть його ім’я.
Номер слайду 8
1) Е. 5; С. 213; А. 1.2) И. 81; Б. 1; В. 9.3) Ф. 2900; К. 21; Г. 580.4) Л. 11; Е. 42,5; О. 425.5) Ф. 5; І. 35; А. 7.6) З. 81; Т. 100; Д. 63.
Номер слайду 9
Відповідь 1 2 3 4 5 6 Е В К Л І Д
Номер слайду 10
Евклід. Евклід —давньогрецький математик. Жив в Олександрії у ІІІ ст. до н. е. Головним доробком його є «Начала» (15кн.), що містять основи античної математики. Мав великий вплив на розвиток математичної науки.
Номер слайду 11
Домашнє завдання. Пункт 17 (сторінка 104,105);Рівень А - №573, 575. Рівень Б - №583, 585, 591.
Номер слайду 12
Замініть знак питання виразом, встановивши закономірність ?
Номер слайду 13
Купувати знання – хоробрість,Примножувати їх – мудрість,А вміло застосовувати – велике мистецтво. Сократ