19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Презентація "Асертивність"

Про матеріал

У презентації розрито поняття асертивність (впевненість).

Однією з рис, що впливають на ефективність роботи викладача вищої школи є асертивність, яка є основою оптимального, конструктивного способу міжособистісної взаємодії

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доповідач. Головньова Оксана Вікторівна. Викладач основ психології

Номер слайду 2

Однією з рис, що впливають на ефективність роботи викладача вищої школи є асертивність, яка є основою оптимального, конструктивного способу міжособистісної взаємодії

Номер слайду 3

Термін «АСЕРТИВНІСТЬ» використовують як синонім упевненостіУ перекладі з англійської мови слово «assert» означає «стверджувати наполегливо, показово, упевнено». Асертивність – здатність людини упевнено і з гідністю відстоювати свої права, не зневажаючи при цьому прав інших людей

Номер слайду 4

Концепція асертивності оформилася наприкінці 50-х – на початку 60-х рр. ХХ ст. в працях А. Солтера. Сам термін з’явився у середині 90-х рр., після публікації чеських авторів В. Каппоні та Т. Новака «Як робити все по-своєму» («Асертивність – у життя»)Під асертивністю розуміють особистісну рису, яку визначають як автономію, незалежність, здатність самостійно регулювати власну поведінку, тобто рису, яка характеризує самодостатню особистість

Номер слайду 5

АСЕРТИВНІСТЬце практичний метод у галузі міжособистісної комунікаціїЦей метод дозволяє:

Номер слайду 6

Асертивність відкидає усі форми маніпуляцій. Вона вчить спокійно, без агресії протидіяти маніпуляторам, залишаючись на висоті, тобто асертивна поведінка припускає також відмову як від агресивної, так і від пасивної поведінки. Людина, яка поводиться асертивно, здатна чітко і зрозуміло формулювати те, про що йде мова, як вона бачить ситуацію, що вона про неї думає і як її переживає

Номер слайду 7

Для асертивної поведінки характерним є спокій. Мовлення такої людини виразне і зрозуміле, погляд відкритий. Людина, що поводить себе асертивно, створює навколо себе приємну атмосферу. Вона почувається впевнено ще й тому, що добре орієнтується у сформованій ситуації; нічого не навіює собі заздалегідь, уміє зустрічати гідно невдачу.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

почуття професіоналізму, компетентності, тобто, коли він знає, як, якими засобами, методами, техніками здійснити позитивні зміни у спілкуванні зі студентами, колегами, попередити конфлікт, зняти напруження Джерелом асертивності педагога вищої школи має бути:

Номер слайду 11

Викладач (асертивний) має право: Вимагати уваги і участі аудиторіїДомагатися дотримання правил навчальної дисципліни. Наполягати на виконанні завдань. Педагог (асертивний) не боїться: Бути жорстким (інколи)Бути м’яким (інколи)Жартувати і грати (інколи)Стикатися з агресією, уїдливістю, погрозами, байдужістю студентів

Номер слайду 12

Впевнений (асертивний) педагог чітко знає: Свої ціліСвої завдання. План своєї діяльностіСвої сильні якостіСвої обмеження. Техніка асертивної поведінки передбачає: Впевнену позу, жестикулювання, міміку. Відкритий, спокійний погляд. Впевнений голос, оптимальну силу голосу і темп мовлення. Асортимент поведінки у «важких» ситуаціях, продуманих заздалегідь «Репетиція» перед дзеркалом варіантів поведінки. Формування позитивного «самообразу»

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сєргєєва Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
1749
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку