Презентація. Аудіювання "Гірке морозиво".

Про матеріал
Формувати навички правильного, виразного, свідомого читання, вчити учнів розуміти текст, виділяти головне, аналізувати, оцінювати вчинки дійових осіб;розвивати увагу, творче мислення, спостережливість, вміння висловлювати свою думку, вміння доводити свої думку; виховувати наполегливість, активність, доброту, чуйність, чесність, любов до ближнього
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати

Номер слайду 2

Вправа «Мікрофон»Яким має бути наш урок? - Якими повинні бути ви на уроці? Я маю надію, що сьогодні на уроці ви будете: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати.

Номер слайду 3

Тема:

Номер слайду 4

Мета:формувати навички правильного, виразного, свідомого читання, вчити учнів розуміти текст, виділяти головне, аналізувати, оцінювати вчинки дійових осіб;розвивати увагу, творче мислення, спостережливість, вміння висловлювати свою думку, вміння доводити свої думку;виховувати наполегливість, активність, доброту, чуйність, чесність, любов до ближнього.

Номер слайду 5

Мовленнєва розминка. Гра «Збільш речення» Я пропоную вам речення, що складається з двох слів. Ви повинні доповнити його щоразу новим словом. Ми читаємо . Ми читаємо на уроці . …………

Номер слайду 6

Вправа на інтонування. Прочитати відповідно до розділових знаків: Зима. Зима? Зима!

Номер слайду 7

Загадка Як ви гадаєте, де живе доброта?Все життя воно в нас б`ється,Бува радіє, бува сміється,Інколи плаче, часом сумує,Світить, як сонце і всіх нас дивує. Серце. Що ви знаєте про серце?

Номер слайду 8

Чи повинно бути місце в серці для злості, байдужості, жадібності, ми дізнаємось, прочитавши оповідання Михайла Конончука«Гірке морозиво».

Номер слайду 9

Словникова робота. А) Довідкове бюро. Онде – ось поряд, близько. Почимчикував – повільно пішов. Мерщій – швидко. Зашарілася – почервоніла. Провалитися крізь землю – дуже неприємно, незручно, соромно Коструб – груба палиця, на яку спираються при ходьбі

Номер слайду 10

Виразне читання твору.

Номер слайду 11

-    Петрику, ти це куди біжиш?-    По морозиво, - похвалився хлопчик.-    І я теж з'їла б... - зітхнула Оленка. - Та грошей зараз немає.-    Ходімо, дам половину, - запропонував Петрик.-    Тільки потім віддаш цілу. Згода?Оленка промовчала. Дуже вже хотілось їй морозива. А онде й лоток, біля якого товпилися люди. Тут діти побачили дідуся, який штурхав костуром по землі, наче щось шукав.-    Дідуню, ви щось загубили? - спитала Оленка.-    Ой, дітоньки, поспішав по ліки, та спіткнувся і розгубив гроші. А окуляри дома забув, у піджаку.-    То ми вам допоможемо, - защебетала дівчинка і кинулась разом із Петриком збирати монети.-    Ну, от і все. Тримайте, - передаючи гроші старому, мовив хлопчик. Дідусь подякував і пішов у бік аптеки, а діти - мерщій за морозивом.

Номер слайду 12

-    Дві порції дайте, - задихавшись від бігу, попросив Петрик.-    Як дві? У тебе ж грошей було тільки на одну, -здивувалась Оленка.-    Т-с-с-с! Я, коли збирав монети, на одну наступив. Все одно дід недобачає. А нам зате обом по морозиву буде.-    А якщо дідусеві на ліки не вистачить. Ти подумав?-    Хе! Велике діло - двадцять копійок. А якби не ми, він би ще й досі шукав.-    Який сором, - обличчя дівчинки зблідло.-    Я не хочу такого морозива, - промовила рішуче. -Це гірке морозиво!А далі благально: - Тітонько, нам тільки одну дайте. Одну. Оленка схопила здачу і бігом до аптеки.-    От чудна, - знизав плечима Петрик. - А говорила, морозива хоче.

Номер слайду 13

1.    З якою умовою Петрик згодився дати Оленці половинуморозива?а)  Вона віддасть гроші.б)  Віддасть цілу порцію.в)  Вгостив дівчинку безплатно.

Номер слайду 14

2.    Як діти допомогли дідусеві?а)  Знайшли гроші.б)  Купили ліки.в)  Принесли окуляри.

Номер слайду 15

3.    Як вчинив Петрик?а) Віддав всі знайдені гроші.б) Забрав собі всі.в) Віддав частину грошей

Номер слайду 16

4.    Чому Оленка відмовилась від морозива?а) Воно було гірке.б) Холодне.в) Дівчинка чесна.

Номер слайду 17

Гра «Доведи, що….»… що Петрик був жадібним хлопчиком.… що дідусь погано бачив.… що дідусь поспішав до аптеки.… що Оленці стало соромно за вчинок Петрика.

Номер слайду 18

Вправа на розвиток читацьких навичок. Гра «Чи є в оповіданні такі речення»Дідуню, ви щось загубили? Ну й жаднюга, - сказала Оленка. Дідусь мерщій почимчикував за морозивом. От спасибі, от спасибі, мої голуб`ята. Дві порції дайте, - задихавшись від бігу, попросив Петрик. Велике діло – тридцять копійок. - А говорила, що морозива хоче…+--++-+

Номер слайду 19

Характеристика головних героїв чесність доброта. ПЕТРИК жадібність ОЛЕНКА справедливість хитрість підступність

Номер слайду 20

- У житті треба не тільки чекати добрих вчинків від інших, а й віддавати тепло своєї душі людям, що нас оточують. Адже людина живе для того, щоб творити добро. Творячи добро, вона стає чистішою, духовно багатшою. Її можна порівняти з чистим джерельцем, яке всіх радує своєю прохолодою, всі п`ють його чисту воду, а джерельце від цього не міліє. Тож творіть добро, і воно повернеться до вас сторицею!- Я надіюсь, сьогодні ваші маленькі сердечка і душі наповнились добротою. Тож засвічуйте Сонечка Доброти тими чеснотами, які звеличують людину.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Буянова Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
2738
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку