Презентація "авангардисти Богомазов Екстер Петрицький Малевич Кричевський Бурлюк"

Про матеріал
Розкрити зміст понять «авангард», «супрематизм», «абстракціонізм», уміння аналізувати художні твори, висловлювати власну думку, робити узагальнення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

11 кл мист авангардисти Богомазов Екстер Петрицький Малевич Кричевський Бурлюк 2 02 2022

Номер слайду 2

Молоді художники, представники українського авангарду, намагалися в нових естетичних формах розв’язати складні проблеми, що поставали перед суспільством. Ідеї, народжені на Заході, на теренах України - у Києві, Одесі, Харкові, - збагачувалися попереднім художнім досвідом, запліднювалися національними здобутками народного мистецтва, яке живило їх традиціями у формотворенні й колористиці. Українські художники прагнули наситити свої полотна барвистістю, почерпнутою з народної творчості. Тут не було прямих стилізацій, проте була ясна, ритмічна мова кольорів, які звучали локально, дзвінко. Таким чином, з’являлися нові стильові напрями, адекватні бурхливій епосі.

Номер слайду 3

У живописі модерну поєднались тематичність із декоративністю; пласка барвиста пляма, оконтурена звивистою лінією, стала ознакою художньої форми новоствореного стилю. Картини поєднували в собі килимовість і поетичну сюжетність. Їхні герої вже не нагадували реальний типаж, а були умовними персонажами, носіями уявлень, переживань, передчуттів і вподобань творця картини - художника. Протягом ХХ ст. деякі українські митці продовжували розвивати реалістичні традиції в мистецтві, інші долучилися до інноваційних пошуків, зокрема до авангардних течій: модерн, кубізм, футуризм, абстракціонізм тощо. Напрями модернізму мали відчутний відгомін в індивідуальній манері самовираження українських художників-авангардистів

Номер слайду 4

Живописці 20-х років (М. Самокиш, Ф. Кричевський, А. Петрицький, О. Шовкуненко) відображали у своїх творах драматичні події революції та громадянської війни, характерні прикмети радянської дійсності, риси нової людини. Знаним майстром нового стилю був Федір Кричевський. Він тяжів до синтезованих образів, що народжувалися як плід роздумів художника про долю народу, наслідок його серйозного вивчення народного мистецтва. Федір Кричевський (1879 – 1947)Автопортрет

Номер слайду 5

Микола Самокиш (1860 – 1944)Одним із перших українських художників, який звернувся до радянської тематики, був основоположник радянського батального мистецтва. Художник створив ряд видатних творів про героїчні подвиги народу («Розвідка», «Бій за прапор. Атака»), визвольну війну українського народу XVII ст. («В’їзд Богдана Хмельницького в Київ»).

Номер слайду 6

Бой за прапор. Атака. 1922 

Номер слайду 7

«Похід запорожців на Крим» (1934)

Номер слайду 8

«Заїжджий двір»

Номер слайду 9

«Табун орлівських рисистих маток на водопої» (1889)

Номер слайду 10

«Перехід Червоної Армії через Сиваш» (1935)

Номер слайду 11

«В'їзд Богдана Хмельницького в Київ 1648 р.» (1929)

Номер слайду 12

«Вечір в Криму»

Номер слайду 13

Йосип Бокшай (1891 – 1975)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Село Ясиня

Номер слайду 20

Олександр Богомазов, Давид Бурлюк, Олександра Екстер репрезентували український кубофутуризм. Вони прагнули відтворити на полотні красу не побаченого, а відчутого, змоделювати нову реальність, далеку від звичної об’ємно-просторової основи. Її художній образ складався з певного набору образотворчих знаків - лінії, форми, кольору і площини, які у своїй сукупності мали розкрити внутрішню енергію, силу, ритми світу.

Номер слайду 21

Олекса́ндр Костянти́нович Богома́зов (1880 – 1930)кубофутуризм (1913–1917) та спектралізм (1920–1930).

Номер слайду 22

Трамвай. 1914 Пилярі. 1927

Номер слайду 23

Портрет, 1913«Сінний ринок в Києві», 1914.

Номер слайду 24

Портрет жінки Ванди, 1914. « Згадка про Кавказ», 1916.

Номер слайду 25

Казимир Малевич (1878—1935) Автопортрет, 1933 Одним із перших абстракціоністів, засновник супрематизму, хоча він не обмежувався рамками цих стилів і писав також фігуративні картини філософського змісту. Супрематизм - напрям авангарду, у якому зображення складалося зі сполучень найпростіших геометричних фігур.

Номер слайду 26

Супрематизм 1916,Тейт Модерн, Лондон«Англієць у Москві», 1914, Міський музей, Амстердам

Номер слайду 27

«Письмовий стіл і кімната», 1913, Міський музей, Амстердам

Номер слайду 28

«Квіткарка», 1904-05, Російський музей, Санкт-Петербург

Номер слайду 29

«Купальниці», 1928-29, Російський музей, Санкт-Петербург«Голова селянської дівчини», 1913, Міський музей, Амстердам

Номер слайду 30

«Точильник або Принцип мигтіння», 1913, Художня галерея Єльського університету, Нью-Гейвен

Номер слайду 31

Чорнйй супрематичний квадрат. 1915

Номер слайду 32

Казимир Малевич. Атлети. 

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Дави́д Дави́дович Бурлю́к (1882 – 1967)Лідер вітчизняного футуризму. Водночас з Велимиром Хлєбниковим був Головою земної кулі.

Номер слайду 35

Портрет Василя Каменського, 1917

Номер слайду 36

«Весна»,1914

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Володимир Давидович Баранов-Россіне (1888 -1944)майстер українського авангарду, живописець, рисувальник та скульптор. В 1943 році заарештований гестапо, депортований до концтабору «Аушвіц», де й загинув у у 1944 році.

Номер слайду 47

У 1912 році разом з Марком Шагалом, Осипом Цадкіним, Олександром Архипенком, Хаймом Сутіном стає мешканцем знаменитого паризького будинку «Вулик», бере участь у паризьких салонах під псевдонімом Даніель Россіне. 

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Адальберт Михайлович Ерделі (1891- 1955) український живописець, один з основоположників закарпатської школи живопису. Працював переважно в жанрах портрета, пейзажу, натюрморту.

Номер слайду 54

Адальберт Михайлович Ерделі. Автопортрет

Номер слайду 55

Ужгород

Номер слайду 56

Натюрморт з яблуками, квітами і дзеркалом. 1950-ті. 

Номер слайду 57

Куточок саду.1920-1930-ті.

Номер слайду 58

Номер слайду 59

Номер слайду 60

Номер слайду 61

Номер слайду 62

Анатоль Петрицький (1895—1964) український живописець, художник театру і книги.

Номер слайду 63

Номер слайду 64

Номер слайду 65

Олекса́ндра Олекса́ндрівна Е́кстер (1882- 1949)представниця європейського кубізму та футуризму, українського авангарду, одна з засновниць стилю «ар-деко» (синтез модерну і неокласицизму)

Номер слайду 66

Дизайн костюму Фаміра Кифаред до драми «Фаміра Кифаред»Три жіночі фігури,1910

Номер слайду 67

Номер слайду 68

Номер слайду 69

Ескіз костюмів. Два іудея

Номер слайду 70

Ескіз костюму Іродіади Саломея. Танець авангарду, 1917 р.

Номер слайду 71

«Жінка з птахами», 1927-1928 рр.

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 11 клас, Презентації
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку