План зборів1. Структупа навчального року.2. Перелiк навчальних предметiв, якi вивчаються у 3 класі та їх характеристика.3. Основнi вимоги до знань, умінь та навичок учнiв.4. Знайомство з оцінюванням.5. Академічна доброчестність в навчальному закладі.6. Правила поведінки під час дистанційного навчання.
Математика. Діти вчаться читати, записувати i порiвнювати числа до 1000, виконувати усно позатабличне множення i дiлення в межах 100, письмово — додавання i вiднiмання чисел у межах 1000 та письмово — множення i дiлення на одноцифрове число. Учнi розв’язують текстовi арифметичнi задачi на збiльшення (зменшення) числа в кiлька разiв i складенi задачi; вчаться обчислювати площу i периметр прямокутника. Третьокласники вчаться планувати майбутню дiяльнiсть, дотримуватись встановленого порядку виконання, доводити правоту своїх думок, порiвнювати предмети за рiзними ознаками, перевiряти результати дiяльностi, контролювати послiдовнiсть виконання роботи та її промiжнi результати.
Для чого дотримуватися академічної доброчесності? Щоби довіряти професіоналам, до яких звертаємося. Це стосується будь-якої сфери. Батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Якщо вдома толерують порушення доброчесності: наприклад, купують дитині збірники ГДЗ або ж виконують за дітей домашні завдання, то як би школа не старалася – учнів буде важко переконати, що вчитися доброчесно – правильно. Академічна доброчесність базується на чесності, довірі, мужності, повазі, відповідальності та справедливості.
Чому академічна доброчесність важлива:забезпечує довіру до результатів навчання;передбачає здобуття власних знань і розвиток власних здібностей;Учням треба наголошувати, що коли вони списують чи дають списати комусь – розвиток неможливий.забезпечує чесний вступ до університету, а потім – гарну роботу;зараз світ глобалізований: щоби навчатися за кордоном, потрібно дотримуватися принципів академічної доброчесності.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
7. Повірити хоча б на хвилинку, що ви добра фея?А) можу і завжди так роблю;Б) можу, але не завжди так роблю;В) не можу.8. Розповісти дитині про навчальний випадок зі свого дитинства, який показує вас в негативному світлі?А) можу і завжди так роблю;Б) можу, але не завжди так роблю;В) не можу.
11. Надати один день, коли вона робила б усе, що їй заманеться і поводила б себе так, як хоче, а ви ні в що не втручатиметесь?А) можу і завжди так роблю;Б) можу, але не завжди так роблю;В) не можу.12. Не відреагувати, коли дитина вдарила, грубо штовхнула або просто незаслужено образила іншу дитину?А) можу і завжди так роблю;Б) можу, але не завжди так роблю;В) не можу.
16-29 балів. Піклування про дитину для вас питання першочергове, ви маєте здібності вихователя, але не завжди застосовуєте їх послідовно і цілеспрямовано. Часом ви занадто суворі, в інших випадках – надміру м’які, крім того, ви схильні до компромісів, котрі послаблюють виховний ефект. Вам слід серйозно замислитись над своїм підходом до виховання дитини.
менше 16 балів. Перед вами постали серйозні проблеми стосовно виховання дитини. Вам бракує або знань, або бажання і прагнення виховати дитину, як особистість. А можливо і того, і другого. Бажано порадитись із спеціалістами – педагогами та психологами, ознайомитися з літературою з питань сімейного виховання. Не забувайте, що формування особистості дитини – дуже складний і відповідальний процес. Ось чому успішне виконання батьківських обов’язків приносить людині найвище моральне задоволення.