Презентація батьківські збори 4 клас

Про матеріал
Батьківські збори в 4 класі ( структура року, оцінювання в 4 класі, організаційні питання, тестування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Початок 2024-2025 н.р.4-Б клас. Батьківські збори

Номер слайду 2

Добрий день, шановні батьки!Вітаю вас з початком навчального року. Ось і розпочався четвертий рік навчання . Дуже швидко минув час і Ваші діти стали випускниками у початковій школі.. Нехай цей рік для дітей буде легким, цікавим та продуктивним. А Вам бажаю терпіння, підтримки та гордості за успіхи дітей! Нехай він буде щасливим, щоб діти радували своїми успіхами під мирним небом!

Номер слайду 3

Найголовніше: дотримуватись режиму дня відповідально готуватися до уроків контролювати дітей задавати питання слідкувати за повідомленнями у групі класу

Номер слайду 4

Порядок денний. Структура навчального 2024-2025 року2 . Перелік навчальних предметів, які вивчаються у 4 класі3. Оцінювання учнів в 4 класах. Основнi вимоги до знань, умінь та навичок учнiв4. Міні-лекція «На чому ґрунтується дисципліна»5. Тест « Ми і наша родина»6. Різне

Номер слайду 5

Структура навчального року

Номер слайду 6

Перелік навчальних предметів, які вивчаються у 4 класі. Читання ( 4 год) Українська мова ( 4 год)Математика (5 год)ЯДС ( 3 год)Фізкультура ( 3 год)Інформатика (1 год)Англ. мова (3 год)Дизайн та технології.( 1 год)Образотворче мистецтво ( 1 год)Музика ( 1 год)

Номер слайду 7

Навчальні досягнення учнів 3-4 класів підлягають формувальномупідсумковому (тематичному, семестровому та річному) оцінюванню. Оцінювання учнів

Номер слайду 8

Формувальне оцінювання здійснюється через

Номер слайду 9

Результати формувального оцінювання Відображаються в оцінних судженнях учителя / учнів / батьків, що характеризують процес навчання та досягнення учнів. Оцінні судження вчителя мають бути об’єктивними, конкретними, чіткими, лаконічними, доброзичливими, слугувати зразком для формулювання оцінних суджень учнями. В оцінному судженні відображають прогрес учнів та поради щодо подолання утруднень, за їхньої наявності, у досягненні очікуваних результатів навчання відповідно до програмових вимог.

Номер слайду 10

Підсумкове оцінювання. Підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове і річне) у третіх та четвертих класах здійснюється за рівневою шкалою. Результати позначаються словами або відповідними літерами: «початковий (П)», «середній» (С), «достатній» (Д), «високий (В)».

Номер слайду 11

Підсумкове оцінювання. Під час проведення підсумкового (тематичного, семестрового та річного) оцінювання визначається рівень сформованості кожного загального навчального результату, визначеного Державним стандартом початкової освіти, у відповідності до логіки та послідовності його формування згідно з навчальною програмою. Загальні цілі математичної галузі освіти (МАО)Аналізує ситуації і виокремлює проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних прийомів; розмірковує, висуває гіпотези, обґрунтовує, логічно їх доводить або спростовує; (МАО 1)Моделює процеси і ситуації, що відбуваються в природі і суспільстві; використовує різні джерела інформації; (МАО 2)Розробляє стратегії (плани) розв’язання і розв’язує різні проблемні завдання, використовуючи, зокрема, і засоби інформаційно-комунікаційних технологій; (МАО 3)Оцінює необхідність та пізнає форми об’єктів, просторові відношення у навколишньому світі для розв’язання життєвих проблем та завдань. (МАО 4)1234

Номер слайду 12

Діагностичні роботи. Тривалість виконання5 хв - інструктаж, 35 хв – виконання. Проводяться як підсумкові наприкінці вивчення теми для перевірки групи умінь за певний період часу. Мають бути спрямовані на перевірку певних загальних результатів (свідоцтво досягнень) у вимірах конкретних умінь (освітні та навчальні програми). Мають містити практикоорієнтовані (компетентнісні) завдання. Результати оцінювання кожного конкретного уміння фіксуються в рівнях (на окремому бланку та зберігаються в учнівському портфоліо).

Номер слайду 13

1-34-6

Номер слайду 14

7-910-12

Номер слайду 15

Лекція « На чому ґрунтується дисципліна?»

Номер слайду 16

Китайська притча Одного разу до мудрого старця Хінг Ши прийшла молода селянка і запитала: -Учителю, як мені виховувати сина, ласкою чи суворістю? Що важливіше? - Подивися, жінко на виноградну лозу, - відповів Хінг Ши. – Якщо ти її не обрізатимеш, жаліючи, не відриватимеш зайвих пагонів, листя, лоза здичавіє, а ти, втративши владу над її ростом, не дочекаєшся гарних плодів. Але якщо втаїш від ласки сонячних променів і не станеш щодня дбайливо поливати її коріння, вона зачахне. І лише за розумним поєднанням і того і іншого тобі вдасться скуштувати бажаних плодів. (- На чому має грунтуватися виховання?)

Номер слайду 17

Те, що дитина отримає в сім’ї, вона зберігає протягом усього життя. У вихованні важливо все: і як розмовляють тато і мама, що вони говорять про інших людей, про свою роботу, колег, родичів, знайомих, як члени родини ставляться до своїх обов’язків –діти намотають на вус і з цим підуть у доросле життя.3. Дуже часто дітям бракує простого спілкування з батьками. Батькам тільки здається, що вони спілкуються з дітьми – але в цей час вони зосередженні на іншій проблемі і просто не чують дитину, хоч вона і поряд.

Номер слайду 18

ТЕСТ «МИ І НАША РОДИНА»Так - 2 бали, іноді – 1бал, ні – 0 балів. Чи вважаєте ви, що у вашій родині є взаєморозуміння дитиною?Чи ведуть діти з вами щирі розмови?Чи цікавиться дитина вашою роботою?Чи знаєте ви друзів вашої дитини?Чи допомагає дитина по господарству?Ви перевіряєте, як дитина вчить уроки?Чи є у вас з дитиною спільні справи, захоплення?Чи бере участь дитина в підготовці до сімейних свят?Дитині подобаються свята у родинному колі?Чи обговорюєте ви з дитиною фільми, книги?Чи буваєте разом у театрах, цирку, концертах?Ходите разом з дитиною на прогулянки, походи?Ви зазвичай проводите відпустку разом з дітьми?

Номер слайду 19

Ключ до тесту20 балів і більше – Вітаємо! Ваші стосунки з дитиною можна назвати благополучними!10-20 балів – Взаємини між батьками і дитиною можна оцінити як задовільні, але недостатньо різнобічні. Вам слід подумати, як покращити ці стосунки, чим їх доповнити. Менше 10 балів – Ваші контакти з дитиною явно недостатні. Необхідно вживати термінових заходів для їх поліпшення.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Дякую за увагу!Переможного , мирного, щасливого майбутнього нам і нашим діткам.

pptx
Додано
29 жовтня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку