БАТЬКІВСТКІ ЗБОРИ Безпечний інтернет. Конфлікт в учнівському колективі, шляхи запобігання та конструктивного розв'язання проблем

Про матеріал
БАТЬКІВСТКІ ЗБОРИ Безпечний інтернет. Конфлікт в учнівському колективі, шляхи запобігання та конструктивного розв'язання проблем Роман Марія Юріївна Директор НВК "Широківська ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ" Освіта - вища
Перегляд файлу

навчально-виховний комплекс «Широківська ЗОШ І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»

 

 

 

 

 

 Підготувала

Директор НВК Роман М.Ю.

 

 

ШИРОКЕ 2017

 

Слайд 2   

Слайд3

слайд№4

http://berezskolan1.at.ua/vihrobota/img006.jpg

Слайд№5

Усі ми, батьки, бажаємо виростити свою дитину щасливою, розумною, щоб вона обрала правильну дорогу в життя, зуміла самореалізуватися.

            Вдома дитина веде себе по-одному,  а потрапляє у школу, у колектив, тут вона повинна дотримуватися певних правил, виконувати різні вимоги. Це служить вихованню волі, умінню жити серед людей.

               Батьки проводять багато часу на роботі. Здається, головне для них – дитину нагодувати, одягнути, створити певні умови, а часу для того, щоб поговорити з дитиною про те, що робиться в її душі не вистачає.

            А психологи стверджують для того щоб дитина почувала себе щасливою, потрібно сім разів протягом дня погладити її по голові, обійняти, поплескати по плечу, підбадьорити, тобто через тілесний дотик підтвердити: «Я люблю тебе!».

              Вчителі і батьки прагнуть зробити усе можливе, щоб навчання школярів було успішним, щоб кожна дитина досягла більш високих результатів. Адже навчання – це найважливіший обов’язок дітей.

             Батьки повинні проявити інтерес до всіх дітей шкільного віку, до розповіді дитини про те,  що відбувалося в класі, що пояснювали вчителі на уроці, що задали додому, як оцінили роботу учня.

                    Під час таких бесід батьки бачать, які предмети добре засвоюються,  а які – викликають труднощі у їхньої дитини, і можуть разом з вчителями знайти вихід і допомогти їй.

          Дитяча лінь, не ретельність, і не обов’язковість  відразу ж впадають в око і якщо вчасно не звернути увагу на систематичні недоробки при виконанні домашнього завдання це може призвести до відставання.

Придивіться і подумайте, чи працюють наші діти в силу своїх природних задатків та можливостей.

Слайд№6

Деякі батьки припускаються помилки потураючи дітям у виборі улюблених та неулюблених предметів, мовляв, тобі синку, майбутньому лікарю чи податківцю не потрібна література чи географія.

           Знання потрібні і для багатого, всебічного, щасливого духовного життя, не пов’язаного з працею. Не бійтеся, того, що нашим дітям важко навчитися, слід боятися, коли їм занадто легко. Адже, як говорить народне прислів’я «Святе місце порожнім не буває. Якщо ваша дитина не зайнята добрим, то погане знайде її само»     _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                                                                                                         

Слайд 7

II. Порядок переведення та випуску учнів (вихованців)

2.1. За рішенням педагогічної ради,  яке затверджується наказом керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, незалежно від рівня навчальних досягненьучні (вихованці):

- 1–3-х, 5–8-х і 10(11)-х класів на підставі річного оцінювання переводяться до наступних класів;

- 4-х класів переводяться до основної школи;

  •                   9-х і 11(12)-х класів на підставі річного оцінювання та результатів державної підсумкової атестації отримують відповідні документи про освіту та випускаються із загальноосвітнього навчального закладу.

2.4. Для учнів (вихованців) 4-х класів річне оцінювання проводиться з урахуванням результатів державної підсумкової атестації з української мови, читання та математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації також результати навчальної діяльності з мови навчання.

2.6. Усі учні (вихованці) 4-х, 9-х і 11(12)-х класів допускаються до державної підсумкової атестації.

 

Слайд №8

 III. Особливі умови переведення та випуску учнів (вихованців)

3.1. Для учнів, які закінчили 2-й клас початкової школи і мають початковий рівень навчальних досягнень (1, 2, 3) у вивченні української мови та читання, математики, а в загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин — також і з мови навчання, учителем складається, погоджується методичним об’єднаннямта затверджується керівником навчального закладу скоригована відповідно до індивідуальних здібностей навчальна програма з предмета (предметів), за якою вони навчатимуться в 3-му класі.

3.4. Для учнів (вихованців) 2–8-х, 10(11)-х класів, які не мають річної оцінки (не атестовані) з будь-яких причин, за рішенням педагогічної ради та відповідного наказу керівника навчального закладу річне оцінювання (кількість предметів не обмежується) проводиться у серпні — вересні. Терміни проведення оцінювання визначаються навчальним закладом, але не пізніше 5 вересня поточного року.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

             Слайд №9

                                                                                                                                         

 

Слайд №10

Слайд 11

Слайд 12

 

  Слайд 13

ПОЛЮВАННЯ НА “СИНІХ КИТІВ”:  

 Сьогодні, паніка навколо небезпечних ігор в соцмережах, де підлітків штовхають до самогубства, наростає з кожним днем. Два дні

      Суть  ігор в тому, що підліток вступає в певні групи в соцмережах і виконує по команді куратора кілька завдань.

         Завдання різні і майже завжди пов’язані з каліцтвами або небезпекою – вирізати лезом на руці малюнок, пробігти перед поїздом, що їде, зайти вночі в покинутий будинок

і т. д. Весь процес знімається на відео (потім злочинці продають ці записи тематичним порталам). Фінальний наказ – вбити себе. Часто, якщо дитина відмовляється, злочинці обчислюють IP-адресу учасника та кажуть йому, що за це боягузтво доведеться відповісти його рідним.

Слайд 14

 ТИСНУТЬ НА БОЛЬОВІ ТОЧКИ

“Ті, хто придумує такі ігри, тонко розбираються в психології підлітків Вони тиснуть відразу на три больових точки.

По-перше, беруть на слабо – багато виконують завдання злочинців, щоб довести собі і комусь свою силу.

 По-друге, вони маніпулюють дітьми – страх втратити рідних сильніший за страх власної смерті.

А по-третє, вони підносять самогубство як відхід від всіх проблем в житті, допомогу і полегшення.

Шахраї знають, що хлопці трохи молодші розкажуть про такі ігри дорослим. Ті, хто старші, ввімкнуть критичне мислення і не повірять злочинцям. А ось учні 5-7 класу ще не розуміють, що загрози від кураторів гри, швидше за все, порожні, і зі страху виконують їх накази”.

Психолог зазначає, що в популярності цієї гри побічно винні самі батьки. “В Українуі ця гра прийшла ще перед Новим роком. Багато дітей розповідали про неї батькам, але ті лише відмахувалися, не сприймаючи їх розповіді серйозно. Це взагалі велика проблема батьків підлітків – часто вони настільки зайняті, що приділяють занадто мало уваги дітям. І ті думають: “Ну що ж, може, якщо я помру, то хоч тоді вони звернуть на мене увагу”. Небезпека залучитися до таких ігор особливо велика у дітей, чиї батьки перебувають у стані розлучення або в сім’ї є інші негаразди.

Також проблема багатьох батьків в тому, що вони не навчили дітей думати самостійно. Вони завжди все вирішували і вибирали за них – і на виході отримали підлітка, що просто не вміє приймати рішення сам. Багато дітей починають брати участь в грі з думкою “Спробую, а потім кину”, але кинути не так легко – саме тому, що відповідати за свої дії їх ніхто не навчив.

Слайд 15

ЯК ПОВОДИТИ СЕБЕ БАТЬКАМ: 7 ПОРАД

  1. Поставте дитині нейтральний питання – мовляв, чув/-а, що зараз популярна якась гра “Синій кит”. І послухайте, що дитина вам розповість. Якщо він нічого про неї не знає – добре (тут головне не вдаватися в подробиці, щоб не розбудити в ньому цікавість). Якщо знає, уважно слухайте розповідь. Якщо в ньому повно подробиць і деталей, про які не пишуть в мережі, то є ризик, що ваша дитина вже в грі. Також має насторожити, якщо син чи дочка розказують про подружку, що бере участь в грі – цілком ймовірно, що він бреше і грає сам.
  2. Немає сенсу говорити, що такі ігри небезпечні – на підлітків це вже не діє. Набагато ефективніше сказати, що ними маніпулюють. Для них буде одкровенням, що людина, що загрожує їхнім рідним, швидше за все, хвора і живе в іншому місті або навіть країні. І її завдання – не вбити батьків, а змусити дитину виконати її волю. Дітей таке дуже протвережує! Розкажіть їм, що на маніпуляції “ведуться” всі – скільки дорослих несуть всі свої заощадження шахраям, що телефонують їм серед ночі і кажуть, що їхні близькі потрапили в біду! Покажіть дитині, що всі вразливі – для неї дуже важливо почути це від авторитетного дорослого.
  3. Завдання вашої розмови – навчити підлітка мислити критично і питати себе про мету того чи іншого вчинку, обмірковувати все, що з ним відбувається.

Слайд 16

  1. Багато батьків в паніці вирішують встановити тотальний контроль над дитиною – забрати телефон, закрити вдома і т.д. У цьому теж немає сенсу – в XXI столітті підліток, якщо захоче, завжди знайде гаджет і доступ в мережу. 5.Чим більше його обмежувати – тим більше способів обійти заборони буде знаходитися. Ваше завдання – не контролювати, а дати підтримку, щоб дитина прийшла до вас з проблемою, а не приховувала її до останнього.
  2. Зараз як ніколи важливий емоційний зв’язок з дитиною. Більше обіймайте її, розповідайте, що в її віці теж помилялися, встрявали в якісь небезпеки, і вам допоміг хтось із дорослих. Дитині важливо розуміти, що навіть його “ідеальні” батьки теж оступалися, і це нормально, так само як і нормально просити допомоги у інших. Якщо розумієте, що зараз дитина вас не сприймає, попросіть її говорити з тим з дорослих, кому він довіряє – шкільним психологом, родичем і т. д.
  3. Навіть якщо ви впевнені, що у вашій родині все добре, зайва пильність не завадить. Подібні ігри – той випадок, коли вторгнення в приватне життя сина чи дочки виправдані.
  4. Переглядайте їх телефони та сторінки в соцмережах – але тільки так, щоб він не дізнався про це!

 СЛАЙД 17

Поліція затримала двох адміністраторів суїцидальних спільнот у соціальних мережах. Про це повідомив голова Національної поліції України Сергій Князєв.

Голова Нацполіції сказав:

Вони дають свідчення, що експериментували зі свідомістю людей.

Слайд 18

 

Слайд 19

 

Виступ заступника директора з НВР Терпая  В.В.

 

Слайд 20 (ПІЗНІШЕ)

 

На даний час наші діти особливі. Не знаємо. Що чекати від них.

Живемо у досить складний час для України____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Сьогодні ми з вами торкнулися важливої теми, що стосується і морального обличчя наших дітей,  їх відносин, навчання,  насамперед їх здоров я. 

 

Слайд 21

А здоров я дітей – «крихка кришталева кулька», і тримають її три атланти: спадковість, спосіб життя і середовище. 
Батько і мати – найкращі вихователі, і тому вони мають вплив на своїх дітей навіть тоді, коли їх нема вдома. Пам’ятайте, що дитина – дзеркало своїх батьків. Як у краплині води відбивається сонце, так само і в дітях відбивається особистість батька та матері. Майбутнє належить тільки дітям. Робіть все, щоб дитинство і майбутнє наших дітей були прекрасними. Любові й довіри, щирості та взаєморозуміння, успіхів та щастя вам та вашим дітям!

 

 

Бажаю усім весняного настрою. І звичайно усіх жінок вітаю з наступаючим днем 8-го березня. Бажаю. Нехай здійсняться усі ваші мрії. Божого Вам благословіння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Інтернет (соціальні мережі) _______________________________________ __________________________________________________________________

3. Комп'ютер і телевізор ____________________________________________

__________________________________________________________________

4. Телефон_________________________________________________________

__________________________________________________________________

5. Певні риси характеру (неуважність, незібраність, нерішучість)  ______
__________________________________________________________________

6. Друзі___________________________________________________________

_________________________________________________________________

  1. Надмірні навчальні навантаження _____________________________

 

Що   заважає мені  вчитися?  (Чому?)

1. Лінь   ___________________________________________________________

__________________________________________________________________

2. Інтернет (соціальні мережі) _______________________________________ __________________________________________________________________

3. Комп'ютер і телевізор ____________________________________________

__________________________________________________________________

4. Телефон_________________________________________________________

__________________________________________________________________

5. Певні риси характеру (неуважність, незібраність, нерішучість)  ______
__________________________________________________________________

6. Друзі___________________________________________________________

_________________________________________________________________

  1. Надмірні навчальні навантаження _____________________________

___________________________________________________________________

 

Що   заважає мені  вчитися?  (Чому?)

1. Лінь   ___________________________________________________________

__________________________________________________________________

2. Інтернет (соціальні мережі) _______________________________________ __________________________________________________________________

3. Комп'ютер і телевізор ____________________________________________

__________________________________________________________________

4. Телефон_________________________________________________________

__________________________________________________________________

5. Певні риси характеру (неуважність, незібраність, нерішучість)  ______
__________________________________________________________________

6. Друзі___________________________________________________________

_________________________________________________________________

  1. Надмірні навчальні навантаження _____________________________

___________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 березня 2019
Переглядів
1826
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку