Презентація "БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ"

Про матеріал
У презентації "БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ" дане визначення поняттю "освітнє середовище", зазначено фактори, які забезпечують безпечне освітнє середовище, вказані види та форми насильства над дітьми в освітньому середовищі, виокремлені ознаки та сторони безпечного освітнього середовища, перелічені основні завдання кодексу безпечного освітнього середовища тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Номер слайду 2

Для школярів несприятливі впливи середовища зумовлюють: - появу складних ситуацій у міжособистісному спілкуванні — • конфлікти з батьками, друзями, вчителями; • непорозуміння з оточенням тощо.- прояви психологічного та емоційного насильства: • ігнорування; • приниження; • погрози; • недоброзичливе ставлення тощо.- дію несприятливих чинників, пов’язаних із навчанням.

Номер слайду 3

Освітнє середовище є частиною життєвого, соціального середовища людини, що є сукупністю всіх освітніх чинників, які безпосередньо чи опосередковано впливають на особистість у процесах навчання, виховання та розвитку; виховний простір, що формує особистість.

Номер слайду 4

Освітнє середовище — це: ► характеристика життя всередині освітнього закладу;► система впливів і умов формування особистості;► система можливостей для розвитку особистості у соціальному та просторово-предметному оточенні.

Номер слайду 5

Безпечне освітнє середовище забезпечує: ♦ наявність безпечних умов навчання та праці;♦ комфортну міжособистісну взаємодію, сприяючи емоційному благополуччю учнів, педагогів та батьків;♦ відсутність будь-яких проявів насильства та наявність достатніх ресурсів для їх запобігання;♦ дотримання прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника освітнього процесу.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Основні завдання кодексу безпечного освітнього середовища: ►виявити чинники, що перешкоджають безпеці учасників освітнього процесу;►відпрацювати систему узгоджених поглядів і уявлень учнів, педагогів, психологів, батьків на освітнє середовище школи;►обґрунтувати умови організації безпечного освітнього середовища та вимоги (критерії) до його ефективної організації для кожного учасника освітнього процесу;►скласти мінімальну та доступну програму навчання для учнів, педагогів, батьків;►сформулювати конкретні рекомендації учням, педагогічним працівникам, адміністрації школи, батькам щодо організації безпечного середовищав закладі.

Номер слайду 10

Використана література: Цюман Т. П., Бойчук Н. І. Кодекс безпечного освітнього середовища: метод. посіб. / за заг. ред. Цюман Т. П. – К. – 2018. – 56 с. Дякую за увагу

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
3 січня 2021
Переглядів
8718
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку