Тема: Подорож з хмаринками (уява в
казках і малюнках).
Завдання:розвивати репродуктивну уяву, подорожуючи по різних казках, розглядаючи твори образотворчого мистецтва.
Правила роботи в групі
Хід заняття
І. Привітання.
Хмаринка легенька у клас залетіла
І в танці кружляючи, нас запросила
До себе у гості, у вись в піднебесся
Щоб ми подивились на казку ясну.
ІІ . Ігри на розвиток уяви учнів.
Дітям роздаються різні предмети: мушля, камінець, квітка, книга, іграшка і т.д. Діти повинні сказати, яку радість може одарувати та чи інша річ.
Уявіть себе хмаринкою, якої б форми ви були? Виріжте таку хмаринку з паперу, зробіть оченята, ротика.
2.Гра «Куди ми полетимо»
Діти уявляють себе хмаринками. Потім під музику діти кружляють, уявляючи, що вони хмаринки. Коли музика обривається «хмаринки» завмирають, а вчитель пропонує розповісти . куди вони літали.
3.Гра «Дива навколо нас»
Усі діти – хмаринки. Під музику діти стрибають.
Несподівано музика припиняється, всі завмирають на місці. Вчитель торкається до когось з дітей. Той, до кого доторкнулися, розповідає яке диво він побачив на землі і чого це його навчило.
4. Прослуховування пісні «Облака – белокрылые лошадки…»
* коротка бесіда за змістом прослуханої пісні.
5. Розгляд творів образотворчого мистецтва.
Фізкультхвилинка
ІІІ. Творча робота учнів у групах.
Презентація своєї роботи
ІV. Прощання.
З хмаринкою разом працювали
Завдання різні подолали.
Та кінчається урок,
Зараз буде вже дзвінок.