Презентація "Буква «бе» та звуки [ б ][ б’]. Читання слів. Опрацювання тексту «Білки»

Про матеріал
Презентація містить завдання щодо закріплення знань про букви "Б, б" та їх звукове значення. Усі вправи спрямовані на формування навичок читання й розвитку усного мовлення учнів та учениць
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Буква «бе» та звуки [ б ][ б’]. Читання слів. Опрацювання тексту «Білки»

Номер слайду 2

Організаційний момент1. Привітання А тепер сідайте, діти. Домовляємось не шуміти Руки гарно піднімайте, На уроці не дрімайте! 

Номер слайду 3

Дихальні вправи. У садах, лісах блукає,В жовті шати одягає. Золотисту стелить поспіль –Жде сестрицю білу в гості. Хто підкаже, про яку пору року йдеться?Отож, давайте вдихнемо останні пахощі осіннього листя. Уявили перед собою листочок. Подули так, щоб він ще трішки покружляв. Осінній холод іде на нас, закрили віконечко, від роботи нам дуже жарко, і так: холодно жарко

Номер слайду 4

ІІІ. Мовленнєва розминка{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} аоуиіеб      бр      Складова гімнастика (повільно, прискорено, швидко, весело, сумно, сердито)embedded1

Номер слайду 5

Який настрій беремо з собою?А коли весело, то хочеться писати, співати. От ми спробуємо сьогодні скласти ще одну чистомовку. Би-би-би, би-би-би. В лісі виросли гриби. Ба-ба-ба, ба-ба-ба. Швидко знайдемо гриба.

Номер слайду 6

- А чи всі гриби можна класти в кошик? Гриби збирати треба дуже обережно, треба добре знати їстівні і отруйні.

Номер слайду 7

Збирайте тільки з дорослими. Гриби смачні, але здоров’я важливіше. А хто ж це любить гриби? Сама мала, шубка в неї пухка. З гілки на гілку стрибає,Шишки, горішки збирає. Діти, ви здивовані, і я також. Ми чекали ж білку. Хто ж може перетворити булку на білку. Що треба для цього зробити?Білка -булка

Номер слайду 8

Білочка хоче запросити вас сьогодні в гості. Ми будемо разом з нею повторювати вивчене про букву «бе» та її звукове значення, будемо читати слова, речення, текст. Отож, стрибаємо за білочкою, будьте уважні.- На який пеньок стрибне білочка?- На який пеньок білочка не стрибнула? Чому?

Номер слайду 9

Лапки дружно притиснули,До стрибка приготувались. Скік та скік збоку в бік,Скік та скік збоку в бік. За горішком потягнулись, Шишку смачненьку зірвали. Всі швиденько притаїлисьІ за парти тихо сіли.

Номер слайду 10

V. Робота з підручником- Відкрийте букварі на с.80. Всі побачили східці? Пробуємо читати. А чи знаєте ви значення слова брід - мілке місце в річці, де можна перейти її пішки; брести – йти водою.- Доки ми отут ходили східцями побачимо, що зробили бобри. Скоромовка(Разом, швидше, швидко). - А ми нічого не забуваємо. Тому, гляньте на ілюстрацію в букварі. Кого ви бачите на малюнку?Які ще речення можна скласти за цим малюнком?- Якщо ви були уважні, то дайте відповідь на запитання нашого питай лика с.81. Де дупло білки?Де плавала рибка?Де зимував ведмідь?- Кому важко - користуйтесь підказкою

Номер слайду 11

Словникова робота. Бавитись. Заборонив. Збирали. Забули. Забрати. Турбувати. Запаси – все чим можна поживитись. Враз

Номер слайду 12

Робота з текстом. Читати вчителем. – Що наказав дітям дідусь?Мовчазне. – Кого не вистачає на ілюстрації в букварі?Читання вголос реченнями. Гімнастика для очей. Вибіркове читання. Що робили білки?Де бавилась дітвора?Що зробили діти, коли побачили тваринок?А білочки?Що ви порадите діткам

Номер слайду 13

Гра «Найуважніший»

Номер слайду 14

VI. Підсумок уроку. Як називається текст, з яким ми сьогодні працювали?Які звуки ви найчастіше чули. Чому?Бо ми закріплювали вміння читати слова із буквами б, б’. А чи все ви добре запам’ятали. Ходити до лісу – так. Шукати гриби – так. Всі гриби класти в кошик – ніЗбирати ягоди – так. Ловити зайчиків – ніЗбирати пташині яйця – ніЛамати дерева – ніСпостерігати за тваринами – так. Милуватися рослинами – так. Бо, ліс – окраса, ліс наше багатство. То ж любуймося природою, бережімо її, цінуймо, бо ми її частинка

pptx
Додано
11 жовтня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку