І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
-
Повторення вивченого матеріалу.
-
Які буквосполучення ми вивчили?
-
Який звук позначає буквосполучення дж?
-
Які звуки позначає буквосполучення дз?
-
Назвіть слова з цими буквосполученнями.
-
Гра «Знайди відповідність»
-
Доберіть до слова бджола схему, яка йому відповідає.
Бджола [ - = o =]
[ - - o – o ]
[ - o – o – o – o ]
-
Підкиньте м’ячик стільки разів, скільки букв у слові.
-
Плеснути над головою стільки, скільки звуків у слові.
-
Присісти стільки разів, скільки складів у слові.
-
Хвилинка каліграфії.
-
Пригадаємо, як потрібно сидіти під час письма. Я буду починати речення, а ви його закінчуватимете.
-
Ноги стоять на … (підлозі)
-
Зошит лежить … (похило)
-
Між партою і грудьми відстань на …(долоню)
-
Пишемо …(охайно, старанно)
Кк Ко ло бок
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-
Із казки про Колобка ви знаєте, що він лежав собі на підвіконні, йому було сумно. І ось Колобок вирішив подивитися, що ж відбувається навколо. І потрапив до нас. Він сьогодні розповість про свої пригоди. А ми будемо допомагати нашому гостеві. Згодні?
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
-
Гра «Склади речення»
-
Котиться-котиться Колобок, аж назустріч йому Зайчик. Колобок злякався. Але Зайчик його заспокоїв.:
-
- Якщо ти виконаєш моє завдання, то я тебе не з’їм. Склади речення зі словом зайчик.
-
Тож давайте допоможемо Колобкові.
-
Молодці! Ви врятували Колобка.
-
Малюнковий диктант.
-
Покотився далі наш друг. Аж ось щось як завиє. Колобок злякався. І тут із-за дерева вийшов Вовк і каже:
-
Колобок, Колобок, я тебе не з’їм, якщо виконаєш моє завдання. І дав Колобку малюнки. За ними ми маємо записати, хто на них зображений.
Дід, баба, заєць, вовк, ведмідь, лисиця.
-
Знайдіть і підкресліть однією рискою слово, в якому є буква, що позначає два звуки.
-
Ми допомогли Колобкові врятуватися від Вовка.
-
Вибіркове списування.
-
Покотився Колобок далі. Коли чує, шелестить листя, тріщать кущі. Перед ним з’явився Ведмідь, який дуже любить поласувати медом та лісовими ягодами. Але не відмовився б і від Колобка. Проте Колобок на розгубився і сказав:
-
Не їж мене, я виконаю будь-яке твоє завдання.
-
Тому Ведмідь дав Колобкові слова і сказав віднайти серед них назви лісових ягід. Отже давайте допоможемо колобку і запишемо у зошити лісові ягоди.
Яблуко, малина, огірок, диня, суниці, кавун, ожина.
-
Молодці! Ви врятували Колобка від Ведмедя.
-
Гра «Яка Лисичка?»
-
Покотився Колобок далі. Коли це назустріч йому йде Лисичка:
-
Колобок, Колобок, я тебе з’їм!
-
Не їж мене! Я виконаю твоє завдання.
-
Погодилася Лисичка. І загадала Колобкові розказати, яка ж вона. То давайте спробуємо, дивлячись на малюнок розказати, яка ж Лисичка.
-
Розвиток зв’язного мовлення.
-
Відпустила і Лисичка Колобка. Покотився він далі… А що з ним могло статися далі, як ви гадаєте?
-
Бесіда про хліб.
-
Колобок дуже вдячний вам за допомогу. І наостанок він залишив своє завдання. Поясніть, як ви розумієте вислів: «Хліб – усьому голова».
-
Як ви гадаєте, чому Колобок згадав про хліб?
-
Тому що він сам хліб.
-
Як треба поводитися з хлібом?
-
Давайте запишемо це речення у зошити і запам’ятаємо його.
V. Підсумок уроку.
- Хто до нас приходив на урок?
Що ми робили?
Які завдання виконували?
|
Вправа для дихання (гарячий пиріжок)
Пружинка
М’яч шипований
Пружинка
Так чи ні
Рівняння спинки
Підкидання м’яча
Плескання в долоні
Присідання
М’яч малий
Пружинка
Мішечки
Вправа для очей (схема)
Руки за спиною
М’яч гладкий великий
Пружинка
Мішечки
Рівняння спинки
Вправа для очей (круги)
Вправа для пальців (ручка)
Фізкультхвилинка (приголосні-голосні)
Руки за спиною
Так чи ні
Мішечки
Рівняння спинки
Вправа для пальців (павучки)
Пружинка
Вправа для очей «Колобок»
|