Урок "Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання слів, речень. Опрацювання тексту"

Про матеріал
Мета. Повторити вивчені букви, закріпити їхні звукові значення, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів. Розвивати мовлення учнів, мислення, навичку читання. Виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання слів, речень. Опрацювання тексту.

Мета. Повторити вивчені букви, закріпити їхні звукові значення, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів. Розвивати мовлення учнів, мислення, навичку читання. Виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Мовленнєва розминка.

• вправа «Язичок»

  •          Шумить вітер – ш-ш-ш
  •          Летить бджілка – ж-ж-ж
  •          Скаче коник – цок-цок-цок
  •          Летить муха – дз-дз-дз
  •          Шумить море – ш-ш-ш

• скоромовки;

• гра «Розчитування» (складові таблиці).

 

  1. Загадка.

З кінцем зими прийшла вона,

Улюблениця всіх … (весна).

  •          Так, це весна. Вона завітала на нашу землю.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  •          І зазирнула до нас на урок. Весна хоче подивитися, як ви її зустрічаєте. Тому вам потрібно працювати старанно, активно. А для цього ви маєте бути дуже уважними, щоб виконати всі завдання.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Звуко-буквений аналіз слова.
  •          Перше наше завдання – зробити звуко-буквений аналіз слова земля.

          Земля         [- o - = o ]

(по одному учню)

  1. Гра «Знайди пару»

Сонце            [- - o = o - o -]

Пролісок       [- o = o = o]

Радіє              [- o - - o]

  •          Ви впоралися із завданням. За це Весна вам дарує квіточку. Що це за квіточка?
  •          Так, це підсніжник. Одна з перших весняних квіток. Підсніжник розцвітає, коли на землі ще лежить сніг. Як і інші первоцвіти, підсніжник дуже любить сонечко. І тому він цвіте, коли на деревах ще не з’явилися листочки.

    Цією квіткою ми прикрасимо нашу галявину, щоб вона стала яскравішою, веселішою  і радувала всіх навколо. Адже ви знаєте, що первоцвіти не можна рвати у букети, тому що більшість з них занесені до Червоної книги.

  1. Робота над текстом.

• словникова робота

            розцвів                проліскові

            самотньо             усміхнувся

            потягнувся          прокинувся

            малесенький        зігріватися

(повільно, швидше, скоромовкою)

 

  •          За те, що ви були уважні, старанно виконували вправи,Весна хоче подарувати вам ще одну квіточку. Що це за квітка?
  •          Так, це пролісок. В народі вважається, що коли розцвів пролісок, то Зима вже втекла і не повернеться до наступного року.

• читання тексту вчителем

  •          Що снилося проліскові?

• читання «Бджілками»

  •          Коли проліскові стало жарко?

 

  •          Весна дарує нам наступну квіточку. Як вона називається?
  •          Так, це конвалія. Вона вважається символом ніжності та любові.

• аналіз прочитаного тексту

  •          Що робив пролісок узимку?
  •          Як йому було в цю пору?
  •          Що сталося одного разу?
  •          Що відчув пролісок, коли земля стала зігріватися?
  •          Про що він подумав?
  •          Як ви думаєте, чому пролісок усміхнувся?
  •          Ви дуже уважно прочитали текст, правильно відповіли на всі запитання. Тому наша гостя дарує вам ще одну квітку. Яка це квіточка?
  •          Так, це сон-трава. Ця рослина перед негодою та на ніч закриває свої пелюстки, наче засинає. А ще в народі кажуть, якщо переночувати на галявині в оточенні сон-трави, то можна отримати дар передбачення.

• гра «Весняні квіти»

  •          Весні дуже подобається, як ви працюєте. Тому зараз ми почитаємо. Кому на парту впаде квіточка, той читатиме.

• вибіркове читання

  •          Знайдіть і прочитайте речення:

 про те, що снилося проліску;

 яке починається словом узимку;

 в якому є слово руки.

 

  •          Наша гостя хоче вам подарувати первоцвіт. Це квітка, що оберігає від негараздів та приносить удачу.

• гра «Перевтілення»

  •          Наша галявина вже повеселішала, дякуючи вам, на ній розквітли квіти. А зараз заплющіть очі, уявіть, що ви пролісок з цієї галявини, який щойно виглянув із землі. Що ви бачите навколо?

V. Підсумок уроку.

-  Весна хоче кожному з вас подарувати свої перші квіти за те, що ви добре попрацювали на уроці. Ці квіти ми повернемо на галявину, щоб вона стала ще красивішою. Коли ви будете прикріплювати квіточку, то маєте сказати, яка вона. Я починаю: квітка ніжна, …

- Які квіти подарувала нам Весна сьогодні?

- Чому їх не можна зривати?

Не зривайте первоцвіти,

Помилуйтеся на квіти.

Той, хто робить з них букети,

Знищує життя планети.

                      (Н.Козленко)

 

Вправа для дихання «Вітерець»

 

Руки за спиною

 

 

 

 

 

 

М’яч, пружинка

Мішечки

Вправа для очей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Так чи ні

Рівняння спинки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мішечки

 

 

 

 

Вправа для очей (круги)

 

 

 

 

 

 

Руки за спиною

 

Мішечки

Вправа для очей (схема)

 

 

 

 

 

 

Пружинка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мішечки

 

 

 

 

 

 

Вправа для очей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівняння спинки

 

docx
Додано
12 жовтня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку