Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання слів, речень. Опрацювання тексту.
Мета. Повторити вивчені букви, закріпити їхні звукові значення, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів. Розвивати мовлення учнів, мислення, навичку читання. Виховувати бережливе ставлення до природи.
Хід уроку
І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань.
• вправа «Язичок»
• скоромовки; • гра «Розчитування» (складові таблиці).
З кінцем зими прийшла вона, Улюблениця всіх … (весна).
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
Земля [- o - = o ] (по одному учню)
Сонце [- - o = o - o -] Пролісок [- o = o = o] Радіє [- o - - o]
Цією квіткою ми прикрасимо нашу галявину, щоб вона стала яскравішою, веселішою і радувала всіх навколо. Адже ви знаєте, що первоцвіти не можна рвати у букети, тому що більшість з них занесені до Червоної книги.
• словникова робота розцвів проліскові самотньо усміхнувся потягнувся прокинувся малесенький зігріватися (повільно, швидше, скоромовкою)
• читання тексту вчителем
• читання «Бджілками»
• аналіз прочитаного тексту
• гра «Весняні квіти»
• вибіркове читання
про те, що снилося проліску; яке починається словом узимку; в якому є слово руки.
• гра «Перевтілення»
V. Підсумок уроку. - Весна хоче кожному з вас подарувати свої перші квіти за те, що ви добре попрацювали на уроці. Ці квіти ми повернемо на галявину, щоб вона стала ще красивішою. Коли ви будете прикріплювати квіточку, то маєте сказати, яка вона. Я починаю: квітка ніжна, … - Які квіти подарувала нам Весна сьогодні? - Чому їх не можна зривати? Не зривайте первоцвіти, Помилуйтеся на квіти. Той, хто робить з них букети, Знищує життя планети. (Н.Козленко)
|
Вправа для дихання «Вітерець»
Руки за спиною
М’яч, пружинка Мішечки Вправа для очей
Так чи ні Рівняння спинки
Мішечки
Вправа для очей (круги)
Руки за спиною
Мішечки Вправа для очей (схема)
Пружинка
Мішечки
Вправа для очей
Рівняння спинки |