Презентація "Буква Г, г. Постановка та автоматизація звуків [ г ] та [ г ']".

Про матеріал
Приголосний звук [г] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « Г, г » Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАНЯТТЯ ХІД ЗАНЯТТЯ: Привітання;Ознайомлення з темою заняття: Презентація: «Буква Г, г. Постановка та автоматизація звуків [ г ] та [ г ']»«Звуки [г],[г'], букви Г, г».https://www.youtube.com/watch?v=7 LAmn2 VBC2 MАбетка Пешосвіт «Літера - Г»https://www.youtube.com/watch?v=Oj. Laml. Y4ux. QФонетичні абетки: Фонетико – зорова абетка; Фонетико – емоційна абетка; Звуко – рухова абетка;Звуко – смакова абетка; Звуко – нюхова абетка; Звуко – дотикова абетка. Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо;Завдання на корекцію вимовної сторони звука;Тренувальні завдання

Номер слайду 2

ПРЕЗЕНТАЦІЯБуква Г, г. Постановка та автоматизація звуків [ г ] та [ г '].

Номер слайду 3

Гусак гогоче: "Го – Го – Го",Ой, друзi, я боюсь його!А вiн смiється:"Ге, ге, ге!Не бiйся: вчу я букву "Г "!

Номер слайду 4

Приголосний звук [г] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « Г, г »Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.

Номер слайду 5

Артикуляційна абетка Г – грибочок на тоненькій ніжціСтоїть сам на моїй доріжці. Широко відкрити ротика та посміхнутись. Присмоктати язик до піднебіння та не закривати рота. Тягнути нижню щелепу донизу.

Номер слайду 6

Фонетико – зорова абетка(спрямована на вироблення вміння «бачити» звуки)Вчимося правильно вимовляти звуки [г]:• губи і зуби набувають положення наступного голосного звука;• кінчик язика відтягнутий від нижніх зубів, а корінь язика наближається до спинки глотки;• м'яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;• голосові зв'язки вібрують.

Номер слайду 7

Звуко – емоційна абетка(Відображення емоцій на позначення кожного звука){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Емоційно – комунікативні ситуації[г]Насміхається, показуючи пальчиком на хлопчика (дівчинку), який (-а) впав (-ла) з велосипеда[г']Відчуває свою незграбність, ненавмисно розливши чай набілу скатертину. Звуко – рухова абетка(Вимова кожного звуку супроводжується реалізацією певної моторної програми){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Назва вправи. Опис виконання[г]«Гуси»Трохи відвівши руки назад та витягнувши шию, робити рухи вперед, промовляючи: г – г – г

Номер слайду 8

{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Нюховий образ[г]Гвоздика. Пряна гвоздика[г']ГірчицяЇдкий запах гірчиціЗвуко – нюхова абетка«Уяви, що кожен звук має свій запах. Що ти пригадуєш, нюхаючи певний звук»Звуко – дотикова абетка«Уяви, що кожен звук виготовлений з певного матеріалу. Що ти відчуваєш, торкаючись певного звуку»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Тактильний образ[г]Горошина. Тверда горошина[г']Гірчичник. Вологий гарячий гірчичник. Звуко – смакова абетка«Уяви, що кожен звук має свій смак. Що ти пригадуєш смакуючи певний звук»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет. Смаковий образ[г]Гранат. Кислий гранат[г']Гірчиця. Гірка гірчиця

Номер слайду 9

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 10

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 11

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 12

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
5 жовтня
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку