Презентація "Буква Ґ, ґ. Постановка та автоматизація звука [ґ ]"

Про матеріал
Приголосний звук [ґ] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « Ґ, ґ » Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАНЯТТЯ ХІД ЗАНЯТТЯ: Привітання;Ознайомлення з темою заняття: Презентація: «Буква Ґ, ґ. Постановка та автоматизація звука [ґ ]»Буква Ґ, звук [ґ] – вживання, вимова й написанняhttps://www.youtube.com/watch?v=l. SZ9 MHy. B24 AАбетка Пешосвіт «Літера - Ґ»https://www.youtube.com/watch?v=_MY-V1 B2 Mkk. Фонетичні абетки: Фонетико – зорова абетка; Фонетико – емоційна абетка; Звуко – рухова абетка;Звуко – смакова абетка; Звуко – нюхова абетка; Звуко – дотикова абетка. Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо;Завдання на корекцію вимовної сторони звука;Тренувальні завдання

Номер слайду 2

ПРЕЗЕНТАЦІЯБуква Ґ, ґ. Постановка та автоматизація звука [ґ ]

Номер слайду 3

Ґелґотів гусак весь ранок:— Ґвалт, проґавив я сніданок,Бо ґаздиня пізно встала. Й довго ґудзик пришивала.Ґедзь від сміху впав із ґанку —Набив ґулю спозаранку.   

Номер слайду 4

Приголосний звук [ґ] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « Ґ, ґ »Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.

Номер слайду 5

Артикуляційна абетка Ґ- грунт до горщика засипали. Та лопаткою добре притоптали. Витягти язичок з ротика та покласти його на нижню губу, тягнучи донизу.

Номер слайду 6

Фонетико – зорова абетка(спрямована на вироблення вміння «бачити» звуки)Вчимося правильно вимовляти звуки [ґ]:• губи і зуби набувають положення наступного голосного звука;• кінчик язика відтягнутий від нижніх зубів, а задня частина спинки язика піднімається вгору до м'якого піднебіння і утворює з ним зімкнення;• м'яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;• голосові зв'язки вібрують.

Номер слайду 7

Звуко – емоційна абетка(Відображення емоцій на позначення кожного звука){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Емоційно – комунікативні ситуації[ґ]Перелякався (- лась), почувши гучну сирену пожежної машини. Звуко – рухова абетка(Вимова кожного звуку супроводжується реалізацією певної моторної програми){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Назва вправи. Опис виконання[г]«Гуси»Трохи відвівши руки назад та витянувши шию, робити рухи вперед, промовляючи: г – г – г

Номер слайду 8

{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Нюховий образ[г]Гвоздика. Пряна гвоздика. Звуко – нюхова абетка«Уяви, що кожен звук має свій запах. Що ти пригадуєш, нюхаючи певний звук»Звуко – дотикова абетка«Уяви, що кожен звук виготовлений з певного матеріалу. Що ти відчуваєш, торкаючись певного звуку»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Тактильний образ[г]Горошина. Тверда горошина. Звуко – смакова абетка«Уяви, що кожен звук має свій смак. Що ти пригадуєш смакуючи певний звук»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет. Смаковий образ[ґ]Ґоґель - моґель. Смачний ґоґель - моґель

Номер слайду 9

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
5 жовтня 2024
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку