Презентація містить матеріали до уроку-подорожі у 7 класі "Букви -н- і -нн- у прислівниках". Може бути використана вчителями-словесниками як на уроці, так і при підготовці до нього.
Взяти необхідні теоретичні знання і практичні навички орієнтування на місцевості Прислівник (а також ручку і зошит для запису вражень). Не смітити пустими, непродуманими словами, виразами. Рухатись цілеспрямовано, щоб не впасти у прірву безпорадності. Бути уважними. Зберігати спокій у важкопрохідних місцях правопису прислівника. Виявляти кмітливість, творчі здібності під час подорожі. Незважаючи на непередбачувані обставини (забув, не побачив, помилився), продовжувати рухатися вперед.
Дослідження-зіставлення Журливо, по секрету, виснажливо, млисто,несправедливо, казково, важливо, щиро, зразково, дбайливо, увічливо, журливо, суворо, загадково, убого, дохідливо. Довідка. Делікатно, незбагненно, упереджено, сумно, відмінно, гостинно, доступно, таємно, туманно, трудно, нездійсненно, цінно, старанно, жалібно, невблаганно, злиденно. 2–3 прислівники ввести в самостійно складені речення.
Ще так ніколи не цвіли сади Беззахис(н,нн)о. І так беззастереж(н,нн)о. І серце так не билося бентеж(н,нн)о... Ще так ніколи не цвіли сади... Ще так ніколи не цвіли сади Первіс(н,нн)о, первозда(н,нн)о, Первоцвіт(н,нн)о... На серці не було ще так блакит(н,нн)о... Ще так ніколи не цвіли сади. А.Близнюк
Трансформація висловлювання з елементами аналізу Мишко вийшов зі школи і неспіш..о закрокував додому. Відчував себе вдоволе..о. Аякже, на уроках працював стара..о, навіть Марія Федорівна похвалила, мовляв, глибоко розібрався в матеріалі, зумів практич..о застосувати… (За Ю.Голобородько). Уявити ситуацію, що Мишко — це ви. Переказати текст, змінивши третю особу на першу, і на основі поданого початку скласти продовження розповіді, використовуючи прислівники з н і нн. Дібрати до тексту заголовок.
Домашнє завдання Опрацювати параграф “Вибери сам”: Вправа Скласти словниковий диктант із 15-18 прислівниками з орфограмою “Н і нн у прислівниках”. 3. Скласти невеликий опис природи, використовуючи прислівники з вивченою орфограмою. 4. Написати вірш-мініатюру гумористичного змісту, використовуючи рими з прислівниками навмання – спросоння, попідвіконню – попідтинню.