Чарівні дива. Урок № 19Інтегрований курс Мистецтво 3 клас за програмою Л. Масол
Номер слайду 2
Музичне вітання Проспівав дзвінок - починається урок. З Божої ласки, з маминої казки. Щирого старання, гомінких пісень. Вчитель: Добрий день вам, діти!Разом: Добрий день!
Номер слайду 3
Чарівні дива. Урок-подорож
Номер слайду 4
Музика зображає
Номер слайду 5
Музика виражає
Номер слайду 6
Сьогодні на уроці
Номер слайду 7
Ганс Крістіан Андерсен. Снігова королева
Номер слайду 8
Жанна Колодуб “Снігова королева”
Номер слайду 9
Трольперегляд відео
Номер слайду 10
Снігова королеваслухання твору
Номер слайду 11
Гердаслухання твору
Номер слайду 12
Знаки альтераціїДієз – підвищує звучання ноти. Бемоль – понижає звучання ноти. Бекар – повертає ноті її звучання
Номер слайду 13
Розминка. Щоби правильно співати. Треба нам рівненько стати!Ручки вгору ми піднялиІ до сонечка дістали. На носочках пострибали. Знов на стільчики сідали.
Номер слайду 14
Баба снігова. М. Ровенко1 куплет Баба, баба, баба,Баба снігова. З гірки позираєНачебто жива. (2)2 куплет. Очі — як вуглиниІ морквяний ніс. Зайчик як побачив —Дременув у ліс. (2)
Номер слайду 15
Музично-ритмічна вправа
Номер слайду 16
Дайте відповіді на запитання1. З героями якої казки ми познайомились? Хто її автор?2. Назвіть ім’я композитора, який створив музичні образи героїв цієї казки.3. Чи передала музика характер казкового героя?4. Прослухайте емоційні характеритики музики та визначте кому вона належить: Ніжна, добра, щира, смілива…Холодна, жорстока, бездушна…Страшна, уривчаста, неприємна…5. Як називаються знаки, які змінюють звучання музичних звуків? Назвіть їх, та їхні властивості.
Номер слайду 17
Мультиплікаційний фільм“Снігова королева
Номер слайду 18
Дякую за щирі емоції, старання, до нових зустрічей!