Технологічна карта уроку музичного мистецтва в 6 класі.
Вчитель: Сегеда Вікторія Олександрівна, Піщанський ліцей.
Тема: Скерцо.
Мета:
• навчальна: ознайомлювати учнів із творчістю (зокрема, інструментальною) Й. С. Баха ; дати визначення понять сюїта, скерцо;
• розвивальна: формувати вокально-хорові навички (почуття ритму) учнів та вміння інтерпретувати музичні твори ;
• виховна: прищеплювати учням зацікавленість видатними зразками музичної класики, зокрема творчістю Й. С. Баха.
Цілі і завдання уроку:
Очікувані результати:
Зацікавлення учнів творчістю Й.С.Баха, бажання та сміливість творити.
Методи навчальної взаємодії:
Методи та засоби навчання:
ЕОР:
Етапи уроку:
Спосіб оцінювання діяльності учнів:
Форми зворотнього зв’язку:
|
Етапи уроку. |
Форми і методи навчальної взаємодії |
Навчально-методичний супровід |
Цільове призначення |
Тривалість |
1. |
Організація початку уроку. |
Емоційна настанова |
Привітання, бесіда з учнями на жартівливі теми. |
Створення позитивного емоційного настрою |
1 хв |
2. |
Повідомлення теми, мети уроку. |
Вступне слово вчителя. |
Епіграф до уроку |
Цілепокладан-ня |
2 хв |
3. |
Мотивація навчальної діяльності |
Створення проблемної ситуації: «Обери характер музики?» |
Презентація |
Зацікавлення творчістю Й.С. Баха |
5 хв |
4. |
Актуалізація навчальної діяльності |
Гра-театралізація (учень зображує невербальними засобами конкретний предмет чи абстрактне поняття, щоб інші відгадали );
|
Презентація |
Повторення основних термінологічних понять |
7 хв |
5. |
Вивчення нового навчального матеріалу
|
Демонстрація портрета Й.С. Баха, повідомлення про життя і творчість композитора. |
Презентація (ZOOM) |
Усвідомлення зв’язку між видами мистецтва, підготовка до сприйняття творів |
5 хв |
6. |
Створення проблемної ситуації на увагу. |
Створення вчителем невірної відповідності між зображенням і назвою музичного інструмента. Визнач відповідності |
(Робота в чаті ZOOM) |
Визначити правильні відповідності. |
3 хв |
7. |
Сприймання музичного матеріалу |
Презентація музичного твору Й.С. Бах «Скерцо». Й.С.Бах «Скерцо», у сучасній рок-обробці, Й.С. Бах «Скерцо», у виконанні вокального ансамблю «ПЯТРО» Рингтон телефону NOKIA |
Відеоматеріал за посиланням презентації. |
Сприймання нового музичного матеріалу у різних інтерпретаціях. |
3 хв |
8. |
Створення власної творчої роботи. |
Виготовлення метелика для інтерактивного таночку метеликів. |
Творча фантазійна робота з клеєм, вушними паличками та серветками. |
Дрібна моторика. Розвиток скоординованої роботи очей і рук.
|
3 хв |
9. |
Таночок метеликів під музичний твір Й.С.Баха. |
Танок рук. |
Виконання імпровізованих рухів рук з мілким предметом в руках. |
Скоординована робота рук з метеликом під музичний супровід.
|
2 хв |
10 |
Колективна творча робота в стилі «Кубізм» |
Колективне складання динамічної схеми абстрактної картини
|
Творча робота. |
Усвідомлення емоційного стану художника під час виконання творчої роботи
|
2 хв |
11 |
Вокально-хорова робота. |
Продовження роботи над піснею «Посміхайтеся», Сл..А.Дмитрука Муз. О.Осадчого |
Вокально –хорова робота. |
Опанування учнями навиків роботи голосового апарату.
|
7 хв |
12. |
Рефлексія.
|
Взаємо- та самоаналіз творчих робіт.
|
Виставка готових робіт. |
Усвідомлення учнями важливості своєї діяльності. Створення ситуації успіху |
2 хв |
13. |
Звертання до очікуваних результатів |
Інтерактивна вправа «Мікрофон». Поточне коментоване оцінювання.
|
На уроці я… - дізнався… - зрозумів… - навчився… - найбільші труднощі я відчув… - найбільший мій успіх…
|
Зацікавлення учнів музичним мистецтвом, бажання та сміливість творити.
|
3 хв |