Технологічна карта уроку "Грайливе скерцо"

Про матеріал
Технологічна карта уроку в 6 класі "Грайливе скерцо". Етапи уроку: 1. Організація початку уроку. 2. Повідомлення теми, мите уроку. 3. Мотивація навчальної діяльності. 4. Актуалізація навчальної діяльності. 5. Вивчення нового навчального матеріалу. • Демонстрація презентації. • Розповідь про жарти. • Розповідь про Й.С. Баха. 6. Створення проблемної ситуації на увагу. 7. Сприймання музичного матеріалу. 8. Створення власної творчої роботи. 9. Таночок метеликів під музичний твір Й.С. Баха «Скерцо» 10. Колективна творча робота у стилі «Кубізм» 11. Вокально-хорова робота 12. Рефлексія 13. Звернення до очікуваних результатів.
Перегляд файлу

 

 

Технологічна карта уроку музичного мистецтва в 6 класі.

Вчитель: Сегеда Вікторія Олександрівна, Піщанський ліцей.

Тема: Скерцо.

Мета:

 навчальна: ознайомлювати учнів із творчістю (зокрема, інструментальною) Й. С. Баха ; дати визначення понять сюїта, скерцо;

 розвивальна: формувати вокально-хорові навички (почуття ритму) учнів та вміння інтерпретувати музичні твори ;

 виховна: прищеплювати учням зацікавленість видатними зразками музичної класики, зокрема творчістю Й. С. Баха.

 

Цілі і завдання уроку:  

  • Сформувати в учнів уявлення про класичну музику і сучасну обробку класичної музики.
  • Сформувати вміння бачити зв’язок між класикою і сучасністю.
  • Розвивати пізнавальні процеси (увага, уява, пам'ять, сприйняття)

 

Очікувані результати:

Зацікавлення учнів творчістю Й.С.Баха, бажання та сміливість творити.

 

Методи навчальної взаємодії:

  • Фронтальні
  • Індивідуальні

 

Методи та засоби навчання:

  • Розповідь
  • Демонстрація презентації за темою уроку
  • Творча робота

 

ЕОР:

  • ZOOM
  • YouTube

 

Етапи уроку:

  1. Організація початку уроку.
  2. Повідомлення теми, мите уроку.
  3. Мотивація навчальної діяльності.
  4. Актуалізація навчальної діяльності.
  5. Вивчення нового навчального матеріалу.
  • Демонстрація презентації.
  • Розповідь про жарти.
  • Розповідь про Й.С. Баха.
  1. Створення проблемної ситуації на увагу.
  2. Сприймання музичного матеріалу.
  3. Створення власної творчої роботи.
  4. Таночок метеликів під музичний твір Й.С. Баха «Скерцо»
  5. Колективна творча робота у стилі «Кубізм»
  6. Вокально-хорова робота
  7. Рефлексія
  8. Звернення до очікуваних результатів.
     

 

Спосіб оцінювання діяльності учнів:

  • Тестування на платформі «На урок».(Асинхронно)

Форми зворотнього зв’язку:

  • Чат платформи ZOOM
  • Платформа «на урок»
  • Viber

 

 

 

 

 

 

Етапи уроку.   

Форми і методи навчальної взаємодії                                                    

Навчально-методичний супровід                

Цільове призначення  

Тривалість

1.    

Організація початку уроку.

Емоційна настанова   

Привітання, бесіда з учнями на жартівливі теми.

Створення позитивного емоційного настрою

1 хв

2.

Повідомлення теми, мети уроку.

Вступне слово вчителя.

Епіграф до уроку

Цілепокладан-ня     

2 хв

3.

Мотивація навчальної діяльності

Створення проблемної ситуації:

«Обери характер музики?»

Презентація

Зацікавлення творчістю Й.С. Баха

5 хв

4.

Актуалізація навчальної діяльності

Гра-театралізація

(учень зображує невербальними засобами конкретний предмет чи абстрактне поняття, щоб інші відгадали );

 

Презентація

Повторення основних термінологічних понять

7 хв

5.

Вивчення нового навчального матеріалу

 

 

Демонстрація портрета Й.С. Баха, повідомлення про життя і творчість композитора.

Презентація (ZOOM)

Усвідомлення зв’язку між видами мистецтва, підготовка до сприйняття творів

5 хв

6.

Створення проблемної ситуації на увагу.

Створення вчителем невірної відповідності між зображенням і назвою музичного інструмента. Визнач відповідності

(Робота в чаті ZOOM)

Визначити правильні відповідності.

3 хв

7.

Сприймання музичного матеріалу

Презентація музичного твору Й.С. Бах «Скерцо».

Й.С.Бах «Скерцо», у сучасній рок-обробці,

Й.С. Бах «Скерцо», у виконанні вокального ансамблю «ПЯТРО»

Рингтон телефону NOKIA

Відеоматеріал за посиланням презентації.

Сприймання нового музичного матеріалу у різних

інтерпретаціях.

3 хв

8.

Створення власної творчої роботи.

Виготовлення метелика для інтерактивного таночку метеликів.

Творча фантазійна робота з клеєм, вушними паличками та серветками.

Дрібна моторика. Розвиток скоординованої роботи очей і рук.

 

3 хв

9.

Таночок метеликів під музичний твір Й.С.Баха.

Танок рук.

Виконання імпровізованих рухів рук з мілким предметом в руках.

Скоординована робота рук з метеликом під музичний супровід.

 

2 хв

10

Колективна творча робота в стилі «Кубізм»

Колективне складання динамічної схеми абстрактної картини

 

 Творча робота.

Усвідомлення емоційного стану художника під час виконання творчої роботи

 

2 хв

11

Вокально-хорова робота.

Продовження роботи над піснею  «Посміхайтеся»,

Сл..А.Дмитрука

Муз. О.Осадчого

Вокально –хорова робота.

Опанування учнями навиків роботи голосового апарату.

 

7 хв

12.

Рефлексія.

 

Взаємо- та самоаналіз творчих робіт.

 

Виставка готових робіт.

Усвідомлення учнями важливості своєї діяльності. Створення ситуації успіху

2 хв

13.

Звертання до очікуваних результатів

Інтерактивна вправа «Мікрофон». Поточне коментоване оцінювання.

 

На уроці я…

- дізнався…

- зрозумів…

- навчився…

- найбільші труднощі я відчув…

- найбільший мій успіх…

 

Зацікавлення учнів музичним мистецтвом, бажання та сміливість творити.

 

3 хв

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Розробки уроків
Інкл
Додано
20 березня 2022
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку