Презентація. Чарівні перетворення. Олександр Пушкін «Казка про царя Салтана» (Уривки) (переклад з російської Наталі Забіли)

Про матеріал

Мета: Ознайомити учнів з особистістю видатного російського поета О.С.Пушкіна, викликати інтерес до його творчості; формувати навички поетичного слуху учнів, удосконалювати уміння виразно читати, висловлювати оцінні судження; розширити словниковий запас; зацікавити учнів змістом казки; виховувати бажання вивчати твори зарубіжних поетів та письменників. доброзичливе ставлення до оточуючих, бажання творити добро.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Всім присутнім здоров’я ми зичимо й добра!

Номер слайду 3

Мій настрій

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Є на світі місце, далеко – далеко,За лісами й за морями,Де відчиняє сонце брами. Там за брамами отими –Чарівними й золотими,Диво – казки проживають. Всіх гостинно зазивають…І нас часто кличе та. Диво – дивна сторона.

Номер слайду 7

Казки. ВіршіОповідання. Легенди. П'єса. Скоромовки. Загадки. Байки. Літературні жанри

Номер слайду 8

Літературна скарбничка. Казка -це вигадана історія із (як правило) щасливим кінцемі обов’язково перемогою добра над злом.

Номер слайду 9

Заклинання

Номер слайду 10

Чарівні перетворення

Номер слайду 11

Дивовижний скарб

Номер слайду 12

мовнарозминка

Номер слайду 13

Ці-ці-ці- царицями хотіли бути сестриці. Ці-ці-ці- вони сиділи у світлиці. Ці-ці-ці- третьої цариці не любили дівиці. Ці-ці-ці- дві старші сестриці.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Бамбара – чуфара – лоріки - йоріки

Номер слайду 16

Казки,казки – це так цікаво. Читати їх - це добра справа.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Тема уроку: Чарівні перетворення. Олександр Пушкін“Казка про царя Салтана”

Номер слайду 19

Олександр Сергійович Пушкін1799-1837

Номер слайду 20

Словникова робота. Світлиця. Прясти. Хороми. Сіни. Аршин. Гонець. Сваха. Хтять. Обмова. Немовля. Жінка, яка займається сватанням. Міра довжини, приблизно 70 см. Хочуть. Брехня. Тільки народжена дитина. Робити нитки, скручуючи волокна. Світла парадна кімната в будинку. Невелике приміщення між житловою частиною будинку і ганком. Великий дім. Чоловік якого посилають з терміновим повідомленням.``````````

Номер слайду 21

Доберіть синоніми до поданих слів. Зарипіли Володар Тин Повінчався Потішити Брехливе Мудрувати Отямившись

Номер слайду 22

Поясніть значення висловів: Злого лиха стерегтись Вів походи беззупинні Сина Бог їм дав аршин Пустили в окіян Перейнять гінця бути обережним.постійно воював.у них народився син, 70 см на зріст.скинули в океанперехопити гінця.

Номер слайду 23

Виразне читання казки вчителем. Чи співпадуть наші тексти?

Номер слайду 24

Виразне читання казки вчителем. Які персонажі зустрічаються в казці?

Номер слайду 25

Виразне читання І частини казкиучнями. Про що мріяли сестри?

Номер слайду 26

Виразне читання ІІ частини казки учнями. Яку обмову послали сестри царю?

Номер слайду 27

Що трапилося з княгинею та її сином?Самостійне мовчазне читаннячастини казки, яка написана прозою

Номер слайду 28

Робота над ілюстраціями. Які епізоди казки зображено на малюнках?

Номер слайду 29

Підсумок уроку

Номер слайду 30

Мій настрій

Номер слайду 31

Домашнє завдання:1 група –2 група -С. 135-137 – підготуватися до виразного читання уривку казки. С. 135-137 – підготуватися до виразного читання уривку казки. Скласти план до І частини.

Номер слайду 32

Завжди раді бачить Вас у нашій хаті,Будьте нам здорові, а собі багаті!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Genserovska Tania
    дякую, за ідеї
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
3817
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку