Запропоновані завдання з аудіювання дають можливість вчителю визначити рівень успішності свідомого срийняття змісту літературного твору. Тексти укладено відповідно критеріям щодо письмових перевірних робіт з літературного читання у 2 класі. Контрольнау роботу укладено для виконання 2 варіантами.
Контрольна робота
Аудіювання
2 клас
1.Хто жив з господинею у старому будинку?
А) сіра кішка і зелений папуга;
Б) веселий щиглик і кудлатий пес;
В) руда кішка і жовтий папуга.
2. Куди вийшла господиня?
А) на горішній поверх;
Б) у садок;
В) на подвір’я.
3. Як кішка змусила господиню повернутися на кухню?
А) вчепилася за фартух і тягла вниз;
Б) лізла на руки, заважала працювати;
В) голосно нявчала за вікном.
4. Що побачила жінка на кухні?
А) у макітрі з тістом загруз папуга;
Б) папуга впав у відро з водою;
В) папуга був закритий у каструлі.
5. Якими іншими словами, близькими за значенням можна замінити слово приятель? _________________________________
__________________________________________________________
6. Запиши риси характеру кішки. ___________________________
_____________________________________________________
7. Придумай і запиши свій заголовок
__________________________________________________________
8. Встанови послідовність подій в тексті.
Кішка привела господиню врятувати папугу.
В одному будинку жила жінка з кішкою та папугою .
На гору прибігла кішка і почала нявчати.
Контрольна робота
Аудіювання
2 клас
Кішка рятує папугу
В одному старому будинку жили сіра кішка й зелений папуга — вони були великі приятелі.
Одного разу ввечері господиня пішла чогось на горішній поверх, а в кухні не було нікого, тільки залишились зелений папуга і сіра кішка. Коли це прибігає нагору кішка дуже стурбована й починає страшно нявчати. Господиня дивувалась і зовсім не розуміла, чого кішці треба, вона далі продовжувала свою роботу. Тоді сердита кішка підстрибнула, вчепилася жінці за білий фартух і почала тягти її за собою вниз, у кухню. Здивована жінка пішла на кухню. І вражена зупинилась на порозі. Що ж вона там побачила? У великій макітрі з тістом, що стояла на ослінчику, загруз папуга і страшенно кричить та б'є крилами. Він намагався вилізти з тіста, але загрузав ще дужче. Смерть була неминучою.
Отож кішка і тягла господиню рятувати свого приятеля.
(За Б. Грінченком,134 слова)
Контрольна робота
Аудіювання
2 клас
1. Скільки років не родила яблунька?
А) три роки ;
Б) десять років;
В) п’ятнадцять років.
2. Скільки плодів подарувала яблунька?
А) три яблучка;
Б) п’ять яблучок;
В) два яблучка.
3.Яблучка підростали, робилися більшими, …
А) і діти зірвали їх;
Б) і ніхто не наважувався їх зірвати;
В) і мама зірвала їх.
4. Як вчинили з останнім яблучком?
А) віддали мамі покуштувати;
Б) розділи на рівні частини між усіма;
В) воно залишилось на дереві.
5. До слова діти добери слова близькі за значенням____________________
__________________________________________________________________
6. Якого кольору були яблучка?_____________________________________
__________________________________________________________________
7. Яким стало яблучко, коли достигло? Запиши слова-ознаки з тексту.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
8. З’єднай частини речення.
Довго не родила коли ж з’являться яблучка.
Діти не могли дочекатися, яблунька.
І ось настав час принось нам радість!
Рости, яблунько, його зривати
Контрольна робота
Аудіювання
2 клас
Перше яблучко
Довго не родила яблунька. Десять років росла, розвивалася, а яблук не давала. Діти не могли дочекатися, коли ж з’являться яблучка. І цвітіння дерев закінчилося, а яблунька мовчки собі росла.
Улітку з-під листочків раптом зажовтіли три яблучка, ніби хтось їх причепив туди. Так зуміли вони заховатися під листочками, що спершу ніхто їх і не помітив.
Скільки радості вони дали дітям! Яблучка підростали, робилися більшими. Ніхто не наважувався їх зривати, всі хотіли дочекатися, які вони будуть доспілі.
Одного разу здійнявся сильний вітер і зірвав два яблучка. Вони самотньо лежали у траві. А одне залишилося на дереві. Діти чекали, коли ж воно доспіє.
І ось настав час його зривати. Усі притихли, чекають і пильно стежать, як мама обережно знімає яблучко. Спочатку уважно його роздивилися, а потім мама розрізала яблучко на рівні частки і роздала всім по шматочку. Яке ж воно було соковите та солодке! Смачнішого яблука діти ще не їли!
Рости, яблунько, принось нам радість!
(Наталія Кидисюк, 152 слова)