Урок."Контрольна робота. Аудіювання"

Про матеріал

Запропоновані завдання з аудіювання дають можливість вчителю визначити рівень успішності свідомого срийняття змісту літературного твору. Тексти укладено відповідно критеріям щодо письмових перевірних робіт з літературного читання у 2 класі. Контрольнау роботу укладено для виконання 2 варіантами.

Перегляд файлу

Контрольна робота

Аудіювання

2 клас

1.Хто жив з господинею у старому будинку?

А) сіра кішка і зелений папуга;

Б) веселий щиглик і кудлатий пес;

В) руда кішка і жовтий папуга.

 

2. Куди вийшла господиня?

А) на горішній поверх;

Б) у садок;

В) на подвір’я.

 

3. Як кішка змусила господиню повернутися на кухню?

А) вчепилася за фартух і  тягла вниз;

Б) лізла на руки, заважала працювати;

В) голосно нявчала за вікном.

 

4. Що побачила жінка на кухні?

А) у макітрі з тістом загруз папуга;

Б) папуга впав у відро з водою;

В) папуга був закритий у каструлі.

 

5. Якими іншими словами, близькими за значенням можна замінити слово приятель? _________________________________

__________________________________________________________

6. Запиши риси характеру кішки. ___________________________

_____________________________________________________

7. Придумай і запиши свій заголовок

__________________________________________________________

8. Встанови послідовність подій в тексті.

        Кішка привела господиню врятувати папугу.

        В одному будинку жила жінка з кішкою та папугою .

        На гору прибігла кішка і почала нявчати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Аудіювання

2 клас

Кішка рятує папугу

В одному старому будинку жили сіра кішка й зелений папуга — вони були великі приятелі.

Одного разу ввечері господиня пішла чогось на горішній поверх, а в кухні не було нікого, тільки залишились зелений папуга і сіра кішка. Коли це прибігає нагору кішка дуже стурбована й починає страшно нявчати. Господиня дивувалась і зовсім не розуміла, чого кішці треба, вона далі продовжувала свою роботу. Тоді сердита кішка підстрибнула, вчепилася жінці за білий фартух і почала тягти її за собою вниз, у кухню. Здивована жінка пішла на кухню. І вражена зупинилась на порозі. Що ж вона там побачила? У великій макітрі з тістом, що стояла на ослінчику, загруз папуга і страшенно кричить та б'є крилами. Він намагався вилізти з тіста, але загрузав ще дужче. Смерть була неминучою.

Отож кішка і тягла господиню рятувати свого приятеля.

(За Б. Грінченком,134 слова)

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Аудіювання

2 клас

1. Скільки років не родила яблунька?

А) три роки ;

Б) десять років;

В) п’ятнадцять років.

 

2. Скільки плодів подарувала яблунька?

А)  три яблучка;

Б) п’ять яблучок;

В) два яблучка.

 

3.Яблучка підростали, робилися більшими, …

А) і діти зірвали їх;

Б) і ніхто не наважувався їх зірвати;

В) і мама зірвала їх.

 

4. Як вчинили з останнім яблучком?

А) віддали мамі покуштувати;

Б) розділи на рівні частини між усіма;

В) воно залишилось на дереві.

 

5. До слова діти добери слова близькі за значенням____________________

__________________________________________________________________

 

6. Якого кольору були яблучка?_____________________________________

__________________________________________________________________

 

7. Яким стало яблучко, коли достигло? Запиши слова-ознаки з тексту.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. З’єднай частини речення.

Довго не родила                                            коли ж з’являться яблучка.

Діти не могли дочекатися,                           яблунька.                        

І ось настав час                                             принось нам радість!

Рости,  яблунько,                                          його зривати                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Аудіювання

2 клас

Перше яблучко

       Довго не родила яблунька. Десять років росла, розвивалася, а яблук не давала. Діти не могли дочекатися, коли ж з’являться яблучка. І цвітіння дерев закінчилося, а яблунька мовчки собі росла.

       Улітку з-під листочків раптом зажовтіли три яблучка, ніби хтось їх причепив туди. Так зуміли вони заховатися під листочками, що спершу ніхто їх і не помітив.

        Скільки радості вони дали дітям! Яблучка підростали, робилися більшими. Ніхто не наважувався їх зривати, всі хотіли дочекатися, які вони будуть доспілі.

         Одного разу здійнявся сильний вітер і зірвав два яблучка. Вони самотньо лежали у траві. А одне залишилося на дереві. Діти чекали, коли ж воно доспіє.

         І ось настав час його зривати. Усі притихли, чекають і пильно стежать, як мама обережно знімає яблучко. Спочатку уважно його роздивилися, а потім мама розрізала яблучко на рівні частки і роздала всім по шматочку. Яке ж воно було соковите та солодке! Смачнішого яблука діти ще не їли!

       Рости, яблунько, принось нам радість!

                                                                            (Наталія Кидисюк, 152 слова)

 

 

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
2603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку