Урок. "Контрольна робота. Аудіювання"

Про матеріал

Запропоновані завдання з аудіювання дають можливість вчителю визначити рівень успішності свідомої роботи учнів за літературним твором. Тексти укладено відповідно критеріям щодо письмових перевірних робіт з літературного читання у 3 класі. Контрольну роботу розроблено для виконання 2 варіантами.

Перегляд файлу

3 клас

Контрольна робота

Аудіювання

Лось

       Підстаркуватий лісник проминув невеликий гурт молодих зелених ялин, вийшов до засніженої річечки – і вкляк… Він угледів, що неподалік на березі лежить, впавши на бік, великий рогатий лось. А йому в шию вчепився сірий вовк. Мабуть, попадали вони щойно, перед цим у них кипіла жорстока боротьба.

       Обоє – лось і вовк – помітили людину, а тому на мить позавмирали, стежачи за нею. Тоді лісник підніс угору дубову палицю і погрозливо замірившись, сміливо пішов уперед. Не встиг лісник зробити кілька кроків, як вовк прожогом метнувся на лісника. Той навіть не встиг опустити важку палицю вовкові на голову, як молодий вовк важким ударом свого тіла звалив його на сніг і вже учепився гострими зубами. Та лісникові пощастило обома руками міцно схопити вовка за шию.

       Це був молодий, дужий і хижий звір. Лісник відчував, що сила полишає його, що за мить-другу вже не зможе боротися з дужим напасником.

       Та ось із лісникових рук щось миттєво вирвало вовка. Здивований лісник побачив лося, що підскочив до вовка, вдарив його міцними рогами й знову підкинув високо вгору.

       «Так ось хто мене врятував, - подумав лісник. – Я вступився за нього, а він за мене».

       А лось, який убив вовка й таким чином віддячив хороброму лісникові за свій порятунок, прудко побіг уздовж берега й заховався поміж деревами.

  • Що ж, сіроманцю, важив ти на чуже життя – позбувся свого.

... Лісник поглянув між дерева – чи не побачить безстрашного лося , що врятував йому життя.                                             (За Є. Гуцалом, 230 слів)

 

 

 

1. Кого угледів лісник на березі засніженої річки?

А) великого лося;

Б) полохливого зайця;

В) хитру лисицю.

 

2. Що зробив вовк, облишивши лося?

А) злякався і побіг у гущавину лісу;

Б) прожогом кинувся на лісника;

В) продовжував душити лося.

 

3. Хто прийшов на допомогу лісникові?

А) мисливці4

Б) рогатий лось;

В) вірний собака.

 

4. Які слова лісника виражають головну думку твору?

А) «Своє май, а на чуже не зазіхай»;

Б) «Без охоти не має роботи»;

В) «Я вступився за нього, а він за мене».

 

5. Визнач за змістом твору.

Побачивши лося і вовка у жорстокій боротьбі, лісник

(що зробив?)_______________________________________________________
__________________________________________________________________

Вовк виявився (яким?) ________________, _______________ і____________ звіром.

6. Встанови причину за наслідком.

Побачивши лося, лісник здивувався, тому що ________________________________________________________________________________________________________________________________

Лось убив вовка, щоб ____________________________________________

_________________________________________________________________

7. Віднови послідовність подій.

          Тоді підніс лісник угору дубову палицю і , погрозливо замірившись, сміливо пішов уперед.

          Підстаркуватий лісник проминув невеликий гурт молодих зелених ялин.

          Між вовком і лосем кипіла жорстока боротьба.

          Молодий вовк важким ударом свого тіла звалив його на сніг.

          Вовк прожогом метнувся на лісника.

          Лісник відчував, що сила полишає його

          Так було врятовано лісника.

8. Визнач тему твору.

В оповіданні розповідається …

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дерябкіна Вікторія Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
6841
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку