Мета:2 Мета:навчальна: пояснити закономірності чергування приголосних звуків; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова із зазначеною орфограмою в текстах; удосконалювати орфографічні й орфоепічні вміння; розвивальна: розвивати навички колективної та самостійної роботи; здатність до логічного мислення, творчу уяву; мовленнєві навички; виховна: виховувати особливе ставлення до рідної домівки, патріотичні почуття.
6 Тип 2 Притаманні дієсловам{793 D81 CF-94 F2-401 A-BA57-92 F5 A7 B2 D0 C5}[г] – [ж] Лягти – ляжу[к] – [ч]Плакати – плачу[х] – [ш]Колихати – колишу[д] – [дж]Водити – воджу[т] – [ч]Котити – кочу[з] – [ж]Возити – вожу[с] – [ш]Носити – ношу[зд] – [ждж]Їздити – їжджу[ст] – [шч]Мостити – мощу[ґ] – [з’]Дзиґа - дзизі
Хвилинка творчості11 До поданих слів дібрати спільнокореневі, щоб відбулося чергування приголосних. Скласти з ними словосполучення. З трьома словосполученнями скласти речення. Якщо можливо, об’єднати ці речення у зв’язний текст. Сміх, пух, нога, око, сонце, ворог, стерегти, бігти, спати, зломити, їздити, просити.