Презентація містить практичні матеріали для роботи над читанням тексту та подальшим вітворенням змісту за запитаннями. Призначена для учнів спеціальних шкіл та осіб з особливими освітніми потребами
Читання твору. Знахоження в тексті відповідей на питання щодо відтворення фактичного змісту прочитаного
Номер слайду 2
Все у зелені довкола: Пасовища, ліс і поле. Мчать струмочки до ріки,Ліплять гнізда ластівки, І в сороки новина, – Облетіла всіх вона, Сповіщаючи: «Весна!»Відгадай загадку:
Номер слайду 3
Розглянь ілюстрацію
Номер слайду 4
Ось і прийшла чарівниця весна. Своєю чарівною паличкою вона пробудила листочки і вони от-от зазеленіють. Весна почала ткати на землі зелені килими. Вона звільнила річку відльоду і примусила бігти й шуміти. Береги розфарбувала у зелений колір. А вербичці, яка схилилася над річкою, почала шити світло-зелене платтячко. Від теплого подиху весни прокинулися підсніжники і проліски. Защебетали веселі пташки. Своїми піснями вони прославляють весну. Читання тексту Дорослим:
Номер слайду 5
Як в тексті називають весну?Який заголовок до тексту можна дібрати?Як вона пробудила листочки?Що весна виткала на землі?А що зробила з річкою?Як прикрасила вербиці?Які квіти прокинулися?Запитання за змістом прочитаного:
Номер слайду 6
А чи тільки пташки прославляють весну? (Люди теж славлять, вітають весну.)З яких частин складається оповідання?Яким може бути початок розповіді? (Пригріло весняне сонечко. Прийшла весна. Настала весна. Після довгих зимових днів пригріло сонечко і розтопило сніг.)Запитання за змістом прочитаного: