Сміття. Асоціативний кущ???????Кожен з учнів пропонує слово , що асоціюється у нього зі словом сміття або відходи
Номер слайду 3
Способи запобігання утворення відходів:обмеження споживання електроенергії та матеріалівроздільний збір відходів компостування органічних відходівспалювання відходів у сміттєспалювальних печах
Номер слайду 4
Проблемне питання: А як ви думаєте , заміна поліетиленових пакетів на паперові є ефективним способом для запобігання утворенню відходів?
Номер слайду 5
Задача. Пластикова пляшка розкладається у ґрунті 180 років, поліетиленовий пакет – на 20 років довше, а папір – у 100 разів швидше, ніж поліетилен. За скільки років розскладеться папір у ґрунті?Розв’язок:1)180 + 20 = 200 (р) – розкладається поліетиленовий пакет;2)200 : 100= 2(р) розкладається папір
Номер слайду 6
Дайте відповідь на запитання: Що вас вразило у почутих фактах?Що несе найбільшу загрозу забрудненню?Що несе найменшу загрозу забруднення?
Номер слайду 7
Соціальний ролик про сортування сміття
Номер слайду 8
Дайте відповідь на запитання: Чому кількість відходів постійно збільшується?Які проблеми спричиняє забруднення навколишнього середовища сміттям?Як ми можем сприяти вирішенню проблеми щодо відходів?
Номер слайду 9
«Мікрофон»• Які думки і почуття у вас виникли під час нашої з вами зустрічі?• Що хочеться зробити негайно?• Що ви відразу розповісте своїм рідним і знайомим?
Номер слайду 10
Домашнє завдання Вдома скласти індивідуальний план дій як можна скороти кількість сміття. Заповнити табличку:{8 DF4 AA4 A-6 E72-4 D38-A6 FF-7672 B59 C033 F}Запитання. Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд. Скільки сміттявикидається?