Презентація "Чому важливо зберігати різноманіття організмів"

Про матеріал
Бінарний урок ІК "Пізнаємо природу" та математики, з елементами STEM на тему : "Чому важливо зберігати різноманітність організмів". На уроці здобувачі освіти розглянули приклади співіснування людини з природою та із способами, якими вона здійснює захист флори і фауни . Також на координатній площині діти створили логотипи для реабілітаційних центрів тварин .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чому важливо зберігати різноманіття організмів. Підготували: вчитель біології Динька С. В. вчитель математики Товстоп’ята Т. О. Бінарний урок з ІК «Пізнаємо природу» та математики у 6 класі

Номер слайду 2

«Людина – частина живої природи, яка живе серед природи і бере з неї все необхідне для життя: повітря, воду, продукти харчування, одяг, корисні копалини тощо». Сьогодні на уроці ми ознайомимося як людина співіснує з природою та якими способами з вона здійснює захист флори і фауни.

Номер слайду 3

Наведіть приклади співіснування людини і природи. Чи завжди ця взаємодія позитивна?

Номер слайду 4

Як людина здатна нашкодити природі?Якщо не вживати заходів, то біорізноманіття продовжуватиме зменшуватись, а біосфера може стати непридатною для життя самої людини. Щоб не допустити цього, людство напрацювало чимало способів збереження біорізноманіття. Які ви знаєте способи збереження?

Номер слайду 5

Одним із перших таких документів є Бернська конвенція (1982) про охорону дикої флори та фауни і природних середовищ існування в Європі.

Номер слайду 6

В Україні діє низка законів, спрямованих на збереження біорізноманіття, зокрема: «Про охорону навколишнього середовища», «Про тваринний світ», «Про охорону атмосферного повітря» та інші. З 2000 року перелік державних нагород України поповнився почесним званням «Заслужений природоохоронець України».

Номер слайду 7

Червона книга

Номер слайду 8

Дієвим заходом збереження різноманітності видів зарекомендувало себе створення природоохоронних територій. Давайте зясуємо, розв'язавши рівняння, назву однієї з природоохоронних територій {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}12345678910-2 Х=4 3 Х=-6 Х-4=4 Х+4=4-7+Х=-120.1 Х=20.5 Х=4 10 Х=56 Х=-24-Х+10=0 ЗАПОВІДНИК

Номер слайду 9

Заповідник – територія дикої природи, де заборонено будь – яку діяльність людини. Основною метою створення заповідників є збереження унікальних (зникаючих) рослин і тварин. Тут не можна вирубувати дерев, орати землю, осушувати водойми, полювати на тварин. У заповідниках проводиться велика наукова робота.

Номер слайду 10

На території України є 19 природних заповідників.

Номер слайду 11

Один з найбільших заповідників України розташований в Херсонській області. Тут у вільному і напіввільному стані утримують тварин майже з усіх континентів планети.

Номер слайду 12

Один з найближчих до нас заповідників є Поліський природний заповідник, який розташований в Житомирській області. Задача 1. Площа Поліського природного заповідника становить 20000га,на якому зосереджено 17 видів флори та 53 види фауни. Екосистема заповідника має підтримувати життя всіх представників флори та фауни. Тому територія Поліського заповідника розподіляється таким чином: ліси займають у 2 рази більшу площу ,ніж угіддя, а водойми займають на 2400га меншу площу ,ніж угіддя. Скільки гектарів займають ліси, угіддя, водойми окремо?

Номер слайду 13

Розв’язання. Ліси-2х га. Угіддя-х га Площа заповідника-20000 га Водойми- (х-2400)га2х+х+х-2400=200004х-2400=20004х=20000+24004х=22400 Х=22400:4 Х=5600 Отже,угіддя займають 5600га,тоді ліси займають 5600*2=11200(га),водойми займають 5600-2400=3200(га)Відповідь.5600га,11200га,3200га. Маємо рівняння

Номер слайду 14

Номер слайду 15

13.05.2024 Задача 2. В Поліському природному заповіднику, що на Житомирщині є осілі птахи- 20 видів, кочуючих у 4 рази більше, а перелітнихптахів стільки ж, скільки осілих та кочуючих разом. Скільки осілих, кочуючих  та перелітних видів птахів налічується в заповіднику?

Номер слайду 16

Заказники На цих природоохоронних територіях охороняють певну ділянку екосистеми, наприклад лісовий схил чи ділянку зростання рідкісної або зникаючої рослини чи тварини. У заказниках дозволено здійснювати господарську діяльність, якщо вона не загрожує природі.

Номер слайду 17

Моршинський заказник

Номер слайду 18

Журавлиний заказник

Номер слайду 19

13.05.2024 СьогодніГімнастика для очей

Номер слайду 20

Національні природні парки опікуються збереженням цінних природних об’єктів. В Україні створено понад 50 національних природних парків (Шацький, Азово-Сиваський, Вижницький, «Подільські Товтри», «Святі гори» та інші).

Номер слайду 21

Озеро СИНЕВИР

Номер слайду 22

Долина нарцисів у Карпатах

Номер слайду 23

Особливе місце у здійсненні природоохоронних заходів посідають ботанічні сади та зоологічні парки, які створюються для вивчення, збереження, акліматизації представників української і світової фауни та флори.

Номер слайду 24

Одним із видів охорони є створення реабілітаційних центрів для тварин. У Ніжині створили тимчасовий притулок для тварин, зокрема з Херсона

Номер слайду 25

13.05.2024 СьогодніПоміркуй Яку корисну звичку для збереження біорізноманіття ти би хотів/-ла впровадити у своє життя? Чому саме вона для тебе важлива?

Номер слайду 26

Завдання 3. На координатній площині створити логотипи для реабілітаційних центрів тварин за даними координатами точок.

Номер слайду 27

Домашнє завдання Прочитати у підручнику с.229-238, розв'язати задачу. Задача Говерла-найвища вершина Українських Карпат і найвища точка України.Її висота дорівнює 2061 м. Висота Євереста-на 6787 м більша. Висота Єльбруса-на 3206 м менша від висоти Євереста. Яка висота кожної гори? На скільки вищий Єльбрус за Говерлу?

Номер слайду 28

Рефлексія. Сьогодні- Що найбільше сподобалося на уроці?- Що запам'яталося?Хто з вас уважає, що працював на уроці дуже гарно?